5/5 - (15 امتیاز)
نمایندگی جاروبرقی بوش

نمایندگی بوش سرویس – قاصدک سنتر در تهران اعلام آمادگی برای فروش لوازم یدکی بوش، تعمیرات و خدمات پس از فروش می نماید بنابراین درصورتی که جاروبرقی بوش شما دچار مشکل شده است، با قاصدک سنتر به عناون نمایندگی جاروبرقی بوش تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت، برای رفع کردن مشکل جاروبرقی شما اقدام نمایند.

تکنسین های قاصدک سنتر، در زمان تعیین شده به منزل شما مراجعه میکنند و پس از عیب یابی، تعمیر دستگاه شما، اقدام میکنند همچنین به یاد داشته باشید که قاصدک سنتر، دستگاه شما را در منزل خودتان تعمیر میکند و در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب را به تعمیرگاه منتقل میشود.

جارو برقی بوش عموما به دلیل کیفیت بالا مورد استفاده افراد زیادی قرار میگیرید. این محصول جذاب، گاهی به مشکلاتی بر میخورد که میتوان بدون نیاز به تکنسین آن را حل کرد و گاهی نه. دراین مقاله ما با مشکلات و نحوه رفع آنها برخورد خواهیم کرد. ما را تا آخر همراهی کنید.

لیست زیر شامل سوالات رایج، نحوه تعمیر و نکاتی درمورد جارو برقی بوش میباشد که شما میوانید با کلیک کردن روی متن موردنظر خود، پاسخ آن را ببینید

چرا مکش جاروبرقی بوش کم شده است؟

مکش جارو برقی برای تمیز کردن هر سطحی، باید در حدی باشد که بتواند آن را جمع کند ولی اگر حس کردید مکش جاروبرقی شما برای سطح موردنظرتان کم است، دلایل مختلفی میتواند علت شما باشد.

علت اول میتواند کیسه باشد. ابتدا بررسی کنید که کیسه شما پر نشده باشد زیرا اگر کیسه پر شده باشد، مکش جارو برقی به شدت کاهش میابد. به یاد داشته باشید اگر کیسه جارو برقی شما نیز سوراخ شده باشد، مکش جارو برقی شما تحت شعاع سوراخ قرار میگیرد و کاهش میابد. در صورت پر بودن یا سوراخ بودن کیسه جارو برقی، برای نعویض آن اقدام کنید.

مورد دوم که نیازمند بررسی است، فیلتر جارو برقی بوده است. کثیفی فیلترها و گرفتگی آنها نیز سبب کاهش قدرت مکش دستگاه میشود. به یاد داشته باشید جارو برقی بوش متشکل از دو فیلتر است. فیلتر اصلی و فیلتر اگزوز (HEPA). برای تعمیرات ابتدا فیلتر اصلی را با آب گرم بشویید و بعد از خشک شدن فیلتر، چک کنید که فیلتر آسیب ندیده باشد و در صورت آسیب دیدن آن، برای تعویض اقدام کنید. فیلتر هپا یا اگزوز نیز قابل تعویض نیست و باید سالی یک بار عوض شود.

مورد سوم که باید چک شود، مسدودیت است. چک کنید که لوله ها و شلنگ ها مسدود نشده باشد زیرا مسدودیت یکی از آنها سبب کاهش قدرت مکش جارو برقی میشود. در صورت مسدود بودن لوله یا شلنگ، برای رفع مسدودیت و باز کردن لوله یا شلنگ با ابزار مناسب اقدام کنید.

سوراخ شدگی مورد چهارم است که باید سراغش بروید. لوله ها، شلنگ، کیسه جارو برقی و… را چک کنید که مبادا سوراخ باشد. لوله های پلاستیکی به دلیل پلاستیکی بودن در مدت زمان نامشخصی شروع به پوسیدن میکند پس حواستان به آنها نیز باشد. در صورت سوراخی و… برای تعویض اقدام کنید.

موتور مورد آخر است که نیازمند توجه بسیاری است. در صورتی که موارد بالا دلیل کاهش مکش جارو برقی شما نبود، این مورد را چک کنید زیرا ممکن است موتور جارو برقی شما نیاز به تعویض داشته باشد ولی اگر خوش شانس باشید ممکن است موتور نیازی به تعویض نداشته باشد و فقط یک قطعه کوچک نیازمند تعویض باشد.

در صورت نیاز به کیسه جارو برقی بوش، فیلتر جارو برقی بوش، لوله، شلنگ، قطعات کوچک موتور، موتور، اعزام تکنسین و یا بازدید و کارشناسی با ما تماس بگیرید و به یاد داشته باشید که بازدید و کارشناسی ما رایگان است.

دلیل بوی سوختگی در جاروبرقی بوش چیست؟

دلایل زیادی وجود دارد که سبب ایجاد بوی سوختگی در جاروبرقی بوش میشود. در ادامه به بررسی این دلایل خواهیم پرداخت. به محض اینکه متوجه بو شدید، ابتدا در اولین اقدام دستگاه را خاموش کنید و سپس اتصالات الکتریکی را مانند دو شاخه، کابل، سیم ها و… را چک کنید و از سالم بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

در حالت های خوب بعدی میتوان پر شدن کیسه دستگاه یا گرفتگی فیلتر را در نظر گرفت و درحالت بعدی ممکن است تسمه جارو برقی بوش شما در دستگاه گیر کرده باشد در این صورت گیر تسمه را باز کنید و آن را تعویض کنید.

چرا جاروبرقی بوش روشن نمی‌شود؟

علل های متفاوتی برای روشن نشدن دستگاه جاروبرقی بوش وجود دارد که ناشی از قطعات مختلفی است. در ادامه رایج و شایع ترین آنهارا بررسی خواهیم کرد.

اولین مورد و ساده ترین مورد، مشکل برق رسانی و پاور است. ضعیف بودن جریان برق در درون دستگاه سبب روشن نشدن جارو برقی بوش میشود ولی اگر از جریان برق مطمئن هستید، میتوانید پریز و دیگر اتصالات الکتریکی را مورد بررسی قرار دهید تا از کارکرد صحیح آنها مطمئن شوید.

در مدل های زیادی از دستگاه های جاروبرقی بوش، به دلیل جلوگیری از گرمای بیش از حد و آسیب دیدگی، دستگاه اتوماتیک وار خاموش میشود و پس از سرد شدن دستگاه، میتوانید از آن را مجددا روشن کنیدد و از آن استفاده کنید.

اتصالات الکتریکی مبحث مورد بحث است که باید آن را بررسی کنید. برای مثال اگر کابل یا اتصالاتی که به دستگاه وصل است مشکلاتی از قبیل پاره شدن و… پیدا کرده باشد، دستگاه شما روشن نخواهد شد. اتصالات خود را بررسی کنید و در صورت نتیجه نگرفتن با ما تماس حاصل فرمایید تا برای تعمیرات بوش شما اقدام کنیم.

یکی دیگر از شرایط ممکن این است که کلید خاموش/روشن دستگاه شما دچار ایراد شده باشد.

ممکن است برد الکترونیکی جاروبرقی بوش شما دچار مشکل شده باشد پس باید آن را بررسی کنید.

همچنین اتصالات مربوط به موتور و زغال های آن را بررسی کنید و پلاتین های سیم جمع کن را چک کنید و مطمئن شوید که قطع نشده باشند.

یکی از پرهزینه ترین دلیل خرابی این است که موتور جاروبرقی خراب شده باشد یا دچار ایراد شده باشد. برای تعویض موتور جاروبرقی بوش خود با یک موتور از ما درخواست تکنسین کنید.

علت بوی بد جاروبرقی بوش چیست؟

بوی بدی که از جاروبرقی ساطع میشود به دلایل مختلفی که به قطعات مختلفی بستگی دارد، رخ میدهد. برای عیب یابی ابتدا کیسه جاروبرقی بوش را چک نمایید. ابتدا ممکن است کیسه جارو برقی کثیف شده باشد که به همین علت بوی بد ساطع میشود. میتوانید برای رفع بوی بد کیسه را تمیز یا تعویض کنید که تعویض کردن، راه حل بهتری است البته یک سری جاروبرقی هایی بوش هستند که به جای کیسه با کپسول کار میکنند پس بجای کیسه، کپسول را تمیز نمایید.

فیلترهارا نیز مورد بررسی قرار دهید زیرا که کثیفی فیلترها نیز سبب ایجاد بوی نامطبوع میشود. برای از بین بردن بو فیلتر را از دستگاه خارج کنید و با آب گرم و جوش شیرین آن را بشووید ولی بهترین پیشنهاد در این شرایط، تعویض فیلتر است که باعث میشود صد در صد از شر بوی بد خلاص شوید.

گرفتگی و مسدود شدن اتصالاتی مانند شلنگ نیز سبب بو گرفتن دستگاه خواهد شد. برای از بین بردن بو، شلنگ های پلاستیکی را با مواد شوینده مناسب مثل آب و صابون بشویید.

چرا سیم جمع کن جاروبرقی بوش کار نمی‌کند؟

جمع نشدن سیم توسط سیم جمع کن جاروبرقی مشکلی است که یا برای شما رخ داده است یا حداقل فکرش یک بار از ذهنتان گذشته باشد. در صورتی خرابی، متن زیر ممکن است مفید واقع شود.

سیم را تا انتها بکشید و سپس آن را رها کنید در صورتی که این روش ساده جواب نداد، با نمایندگی بوش سرویس تماس حاصل فرمایید تا برای رفع مشکل شما در اسرع وقت، اقدام شود.

علت جرقه زدن در جارو برقی چیست؟

جرقه زدن در جاروبرقی بوش، مشکل رایجی نیست و زیاد رخ نمیدهد ولی حتما آن را چک کنید زیرا ممکن است بسیار زیان آورتر از هر مشکلی باشد.

عواملی که در جاروبرقی باعث جرقه زدن میشود، میتواند سوختگی موتور، بالشتک و آرمیچر جاروبرقی باشد که حتما باید مورد بررسی قرار بگیرد. اگر پس از تعویض قطععات به نتیجه مثبت نرسیدید، با قاصدک سنتر تماس بگیرید تا برای رفع مشکل شما اقدام شود.

مشکل در بالا و پایین کردن برس جاروبرقی ناشی از چیست؟

ابتدا جارو برقی را از برق کشیده و مطمئن شوید که چیزی در میان راه گیر نکرده باشد. اگر این گونه نبود، برس را با دقت بررسی کنید. اگر برس پاره شده باشد یا بسیار قدیمی باشد، می‌بایست در اولین اقدام آن را تعویض کنید.

گاهی مواقع این مشکل به علت شکست چرخ دنده سر برس به وجود می‌آید. در بروز این چنین مشکلی به یک نکته بسیار مهم توجه داشته باشید.

در صورتی که برس جارو برقی در موقعیت پایین قفل شده باشد و به علت خرابی جا به جا نشود و از این برس برای جارو کردن فرش ضخیم و یا دارای پرز بلند استفاده کنید، امکان گرم شدن زیاد موتور و آسیب به آن وجود دارد.

البته گاهی ممکن است برس جارو برقی نچرخد و به خوبی کار نکند، در اینگونه موارد بهتر است برس را از نظر آلودگی با رشته یا مو بررسی و تمیز کنید. گاهی نیز این مشکل مربوط به شکستن تسمه نیز می‌باشد که با تعویض تسمه مشکل رفع می‌گردد.

چرا صدای جارو برقی بوش، بلند است؟

آسیب ‌دیدگی موتور و مکش اجسام مرطوب باعث تولید صدای فراوان جارو برقی بوش می‌شود. در‌چنین‌شرایطی موتور دستگاه نیاز به پاک‌سازی، مخزن‌شویی یا تعویض بلبرینگ دارد. برای تعمیرات با قاصدک سنتر تماس حاصل فرمایید.

نکات روش‌های نگهداری از جاروبرقی بوش

1. تعویض فیلتر

به دلیل اینکه جاروبرقی روی فرش کشیده می‌شود، پرز و گرد و غبار زیادی وارد دستگاه می‌شود. به همین دلیل تعویض مرتب فیلتر جاروبرقی الزامی است. زیرا در صورتی که فیلتر در اثر گرد و غبار دچار گرفتگی شود، مکش دستگاه کاهش می‌یابد.

فیلتر جاروبرقی محل عبور گرد و غبار است و در صورتی که تمیز یا تعویض نشود، عملکرد دستگاه کاهش می‌یابد. به همین منظور ابتدا فیلتر دستگاه را خارج و با کمک مسواک آن را تمیز کنید. سپس کل فیلتر را با مواد شوینده مثل صابون، به خوبی شستشو و اجازه دهید به صورت طبیعی خشک شود.

کار تمیز کردن فیلتر شما به پایان رسید. دقت کنید جاروبرقی بوش دو نوع فیلتر قابل شست و شو و غیر قابل شست و شو دارد. چنانچه علامت W روی دستگاه وجود داشت می‌توانید فیلتر را بشویید. در غیر این صورت تنها با یک پارچه مرطوب آن را تمیز کنید.

2. بررسی انسداد خرطومی و لوله تلسکوپی

متناسب با میزان استفاده از جاروبرقی هر از گاهی لوله خرطومی و لوله تلسکوپی را چک کنید. چراکه گاها بعضی از زباله‌های حجیم در مسیر لوله‌ها گیر می‌کنند و سبب می‌شوند زباله‌ها را از سطح زمین به‌درستی جمع نکند. همچنین قبل از استفاده از جاروبرقی دقت نمایید اشیاء تیز و بزرگ بر سر راه جاروبرقی نباشند؛ چراکه با وارد شدن به لوله خرطومی سبب آسیب و پارگی آن می‌شوند.

3. جارو نکردن مناطق مرطوب

موتور دستگاه، جزء بسیار حساس و مهم جاروبرقی است. رسیدن آب و رطوبت به موتور سبب از کار افتادن آن می شود. پس چنانچه می‌خواهید طول عمر جاروبرقی‌تان بالاتر رود، فرش خیس یا مرطوب را جارو نکشید.

4. روشن نماندن بی رویه جاروبرقی

گاها دیده شده که در هنگام جارو کشیدن، کاری پیش می‌آید و جاروی روشن را ساعت‌ها به حال خود رها می‌کنند یا مکان‌های بزرگ را در مدت زمان طولانی جارو می‌کشند. در این صورت بهتر است که هر چند دقیقه یکبار جاروبرقی را خاموش کنید یا در چند نوبت جاروکشی شود. چراکه ممکن است در اثر داغ شدن بیش از اندازه، موتور بسوزد.

5. نحوه صحیح خاموش کردن جاروبرقی

دقت کنید روش صحیح خاموش کردن جاروبرقی از طریق کلید تعبیه شده روی دستگاه است و کارهایی از قبیل از برق کشیدن یا با پا خاموش کردن احتمال خراب شدن دستگاه شما را بالا می‌برد..

6. تعویض کیسه جاروبرقی

کیسه جاروبرقی محل انباشته شدن زباله‌های ریز و درشت منزل شماست. به همین دلیل تعویض منظم آن واجب است. در صورتی که کیسه جاروبرقی پر باشد از قدرت مکش دستگاه کاسته می‌شود. به همین دلیل می‌توانید از کیسه‌های یک بار مصرف استفاده کنید و در صورت لزوم ‌به‌راحتی آن را تعویض کنید.

7. بهترین زمان استفاده از جاروبرقی بوش

شاید بتوان گفت بهترین زمان استفاده از جاروبرقی بوش، زمان رعایت کردن تمام اصول نگهداری و تمیز کردن آن است. چراکه تنها در این صورت می‌توانید سال‌های پیاپی از جاروبرقی خود استفاده کنید. همچنین رعایت ساعات مصرف برق نیز در این خصوص مهم است. در صورتی که در ساعات کم مصرف از جاروبرقی بوش استفاده کنید، نه تنها در مصرف برق صرفه‌جویی کرده‌اید، بلکه فشار کمتری هم به دستگاه شما وارد می‌شود.

هزینه خدمات تعمیرات جارو برقی بوش

هزینه تعمیر جارو برقی بوش به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و وابسته به عیب دستگاه و قطعه، هزینه متغییر است. جدولی که در زیر درج شده است، لیستی از نوع خرابی قطعه و هزینه تعمیر آن ذکر شده است ولی اعداد درون لیست کاملا مت-تغییر است و وابسته به شرایط ممکن است تغییر کند. همچنین به یاد داشته باشید که کارشناسی و بازدید قاصدک سنتر به صورت رایگان انجام میشود.

هزینه تعمیر (تومان)

خدمات تعمیر جاروبرقی بوش
250,000 الی 370,000 تومانتعویض بلبرینگ جاروبرقی بوش
180,000 الی 210,000 تومان

تعویض پروانه موتور جاروبرقی بوش

750,000 الی 990,000 تومانتعویض کلکتور جاروبرقی بوش

230,000 الی 300,000 تومان

تعویض کیت الکترونیکی جاروبرقی بوش

750,000 الی 990,000 تومان

تعویض موتور جاروبرقی بوش

90,000 الی 110,000 تومان

تعویض کلید جاروبرقی بوش

85,000 الی 155,000 تومان

تعویض پاکت جاروبرقی بوش

95,000 الی 150,000 تومان

تعویض اتصالات موتور و ذغال های جاروبرقی بوش

110,000 الی 220,000 تومان

تعویض کابل جاروبرقی بوش

ارتباط با ما

برای برقراری ارتباط با ما به عنوان قاصدک سنتر برای ارئه خدماتی به شما همچون فروش لوازم یدکی بوش، خدمات پس از فروش و تعمیرات دستگاه شما اعم از جارو برقی و… با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی مرتبط

نمایندگی جاروبرقی بوش در شمال تهران: نمایندگی جاروبرقی بوش در فرشته، نمایندگی جاروبرقی بوش در شریعتی، نمایندگی جاروبرقی بوش در تجریش، نمایندگی جاروبرقی بوش در الهیه، نمایندگی جاروبرقی بوش در ونک، نمایندگی جاروبرقی بوش در زعفرانیه، نمایندگی جاروبرقی بوش در نیاوران، نمایندگی جاروبرقی بوش در میرداماد، نمایندگی جاروبرقی بوش در جردن، نمایندگی جاروبرقی بوش در آجودانیه، نمایندگی جاروبرقی بوش در ظفر، نمایندگی جاروبرقی بوش در ولنجک، نمایندگی جاروبرقی بوش در توانیر، نمایندگی جاروبرقی بوش در اندرزگو

نمایندگی جاروبرقی بوش در شمال تهران: نمایندگی جاروبرقی بوش درشهرک غرب، نمایندگی جاروبرقی بوش در سعادت آباد، نمایندگی جاروبرقی بوش در صادقیه، نمایندگی جاروبرقی بوش در اکباتان، نمایندگی جاروبرقی بوش در ستارخان، نمایندگی جاروبرقی بوش در شهر زیبا، نمایندگی جاروبرقی بوش در اوین، نمایندگی جاروبرقی بوش در مرزداران، نمایندگی جاروبرقی بوش در گیشا، نمایندگی جاروبرقی بوش در آیت الله کاشانی، نمایندگی جاروبرقی بوش در جنت آباد، نمایندگی جاروبرقی بوش در چیتگر، نمایندگی جاروبرقی بوش در پونک

نمایندگی جاروبرقی بوش در شرق تهران، نمایندگی جاروبرقی بوش در جنوب تهران: نمایندگی جاروبرقی بوش در نارمک، نمایندگی جاروبرقی بوش در پیروزی، نمایندگی جاروبرقی بوش در پاسداران، نمایندگی جاروبرقی بوش در تهرانپارس، نمایندگی جاروبرقی بوش در سهروردی، نمایندگی جاروبرقی بوش در ولیعصر، نمایندگی جاروبرقی بوش در هروی، نمایندگی جاروبرقی بوش در مهرآباد جنوبی

نمایندگی جاروبرقی بوش در حومه تهران، نمایندگی جاروبرقی بوش در اسلامشهر، نمایندگی جاروبرقی بوش در پرند، نمایندگی جاروبرقی بوش در رباط کریم، نمایندگی جاروبرقی بوش در اندیشه، نمایندگی جاروبرقی بوش در شهریار، نمایندگی جاروبرقی بوش در شهر قدس، نمایندگی جاروبرقی بوش در پردیس، نمایندگی جاروبرقی بوش در کرج، نمایندگی جاروبرقی بوش در البرز

تعمیر جاروبرقی بوش در شمال تهران: تعمیر جاروبرقی بوش در فرشته، تعمیر جاروبرقی بوش در شریعتی، تعمیر جاروبرقی بوش در تجریش، تعمیر جاروبرقی بوش در الهیه، تعمیر جاروبرقی بوش در ونک، تعمیر جاروبرقی بوش در زعفرانیه، تعمیر جاروبرقی بوش در نیاوران، تعمیر جاروبرقی بوش در میرداماد، تعمیر جاروبرقی بوش در جردن، تعمیر جاروبرقی بوش در آجودانیه، تعمیر جاروبرقی بوش در ظفر، تعمیر جاروبرقی بوش در ولنجک، تعمیر جاروبرقی بوش در توانیر، تعمیر جاروبرقی بوش در اندرزگو

تعمیر جاروبرقی بوش در شمال تهران: تعمیر جاروبرقی بوش درشهرک غرب، تعمیر جاروبرقی بوش در سعادت آباد، تعمیر جاروبرقی بوش در صادقیه، تعمیر جاروبرقی بوش در اکباتان، تعمیر جاروبرقی بوش در ستارخان، تعمیر جاروبرقی بوش در شهر زیبا، تعمیر جاروبرقی بوش در اوین، تعمیر جاروبرقی بوش در مرزداران، تعمیر جاروبرقی بوش در گیشا، تعمیر جاروبرقی بوش در آیت الله کاشانی، تعمیر جاروبرقی بوش در جنت آباد، تعمیر جاروبرقی بوش در چیتگر، تعمیر جاروبرقی بوش در پونک

تعمیر جاروبرقی بوش در شرق تهران، تعمیر جاروبرقی بوش در جنوب تهران: تعمیر جاروبرقی بوش در نارمک، تعمیر جاروبرقی بوش در پیروزی، تعمیر جاروبرقی بوش در پاسداران، تعمیر جاروبرقی بوش در تهرانپارس، تعمیر جاروبرقی بوش در سهروردی، تعمیر جاروبرقی بوش در ولیعصر، تعمیر جاروبرقی بوش در هروی، تعمیر جاروبرقی بوش در مهرآباد جنوبی

تعمیر جاروبرقی بوش در حومه تهران: تعمیر جاروبرقی بوش در اسلامشهر، تعمیر جاروبرقی بوش در پرند، تعمیر جاروبرقی بوش در رباط کریم، تعمیر جاروبرقی بوش در اندیشه، تعمیر جاروبرقی بوش در شهریار، تعمیر جاروبرقی بوش در شهر قدس، تعمیر جاروبرقی بوش در پردیس، تعمیر جاروبرقی بوش در کرج، تعمیر جاروبرقی بوش در البرز

قطعات یدکی جاروبرقی بوش، لوازم یدکی جاروبرقی بوش

09123585814

error: Content is protected !!
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟