4.5/5 - (6 امتیاز)
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

نمایندگی رسمی تعمیرات شرکت استیل البرز​

مجموعه‌ای قاصدک سنتر نمایندگی رسمی تعمیرات شرکت استیل البرز در پرند را در سراسر کشور در اختیار دارد که خدمات مختلفی مانند: تعمیر و خدمات پس از فروش را برای تمامی محصولات ارائه می دهد.نمایندگی رسمی تعمیرات شرکت استیل البرز در پرند

قبل از پرداختن به خدمات قاصدک سنتر به معرفی شرکت استیل البرز می پردازیم شرکت صنایع استیل البرز، تعامل پایدار و سود آور با کلیه ذینفعان سازمانی برای ارائه محصول و خدماتی شایسته را سر لوحه کسب و کار خود قرار داده است.

برند استیل البرز به منظور تولید محصولات داخلی با کیفیت در تهران تاسیس شد و کیفیت بالای این برند به همراه حمایت هموطنان باعث شد که این شرکت بتواند به ارائه‌ خدمات پس از فروش محصولات استیل البرز در سراسر پرند بپردازد و همزمان به یکی از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی گاز سوز تبدیل شود. از محصولات این برند می‌توان به هود استیل البرز، گاز استیل البرز، فر استیل البرز، سینک استیل البرز و شیر آلات استیل البرز اشاره نمود.

نمایندگی رسمی تعمیرات شرکت استیل البرز در پرند

قاصدک سنتر​

قاصدک سنتر به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات شرکت استیل البرز در پرند با بیش از 20 سال سابقه در زمینه‌ی ارائه خدمات لوازم خانگی و بیش از هفت سال سابقه در زمینه‌ی ارائه خدمات تعمیر محصولات استیل البرز آمادگی خود را جهت ارائه‌ خدمات به مشتریان به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات شرکت استیل البرز، اعلام می‌نماید.

شرکت قاصدک سنتر نمایندگی برند استیل البرز را بر عهده دارد. هدفی که قاصدک سنتر دنبال می کند خدمت رسانی بهتر و ارائه ی خدمات عالی به مردم می باشد و از آنجایی که برند استیل البرز از جمله پر طرفدارترین برندهای لوازم آشپزخانه می باشد لذا ما نمایندگی این شرکت را پذیرفتیم.

شما می‌توانید جهت ثبت سفارش برای دریافت خدمات تعمیر محصولات استیل البرز خود مانند: گاز مبله، گاز صفحه‌ای و فر با شماره تماس 09001541062 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را در سامانه‌ قاصدک ثبت فرمایید تا کارشناسان قاصدک در اسرع وقت برای ارائه‌ی خدمات به شما اقدام نمایند.تعمیر گاز استیل البرز

چرا باید قاصدک سنتر را انتخاب نماییم؟​​

قاصدک سنتر، نمایندگی تعمیر گاز استیل البرز با بیش از هفت سال سابقه‌ مفید می‌باشد.

قاصدک سنتر، برای تمامی خدمات که انجام می‌دهد، دستگاه شمارا به مدت 18 ماه و برای تعویض قطعات دستگاه شما را به مدت 6 ماه گارانتی معتبر و شرکتی می‌کند.

کادر فنی قاصدک سنتر، متشکل از کارشناسانی با تجربه با بیش از ده ها سال سابقه در زمینه‌ تعمیر انواع برندهای خارجی و ایرانی می‌باشد.

قاصدک سنتر به عنوان یک نمایندگی مجاز و معتبر، آماده‌ی ارائه خدمات به مشتریان برند استیل البرز به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل می‌باشد که برای ارائه خدمات به شما حتی در ایام نوروز نیز اقدام خواهد شد.

قاصدک سنتر به عنوان یک نمایندگی رسمی و مجاز، تعمیرات دستگاه شمارا در منزل انجام می‌دهد و فقط در صورت نیاز، قطعه معیوب را به تعمیرگاه مرکزی ارسال می‌نمایند.تعمیر گاز

یکی دیگر از ویژگی‌های نمایندگی مجاز قاصدک سنتر نسبت به مراکز دروغین، اولویت قرار دادن تعمیر قطعه به تعویض قطعه جهت کاهش هزینه‌های شما می‌باشد.نمایندگی تعمیر گاز

قاصدک سنتر به عنوان نمایندگی رسمی تعمیرات شرکت استیل البرز موظف به تامین قطعه‌های اورجینال از کارخانه‌ استیل البرز می‌باشد تا بتواند بهترین کیفیت را به شما ارائه دهد.تعمیر گاز

تمامی قیمت‌های قاصدک سنتر از جمله تعمیر مطابق با هزینه‌ها و نرخ‌های اتحادیه می‌باشد.

شما می‌توانید جهت ثبت سفارش برای دریافت خدمات تعمیر محصولات استیل البرز خود مانند هود، گاز مبله، گاز صفحه‌ای و فر با شماره تماس 09001541062 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را در سامانه‌ی قاصدک ثبت فرمایید تا کارشناسان قاصدک در اسرع وقت برای ارائه‌ی خدمات به شما اقدام نمایند.نمایندگی تعمیر گاز

تعمیر محصولات استیل البرز​

تعمیر یک دستگاه به ویژه یک دستگاه گازسوز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است زیرا گاز مصرفی شهری می‌تواند سبب آتش سوزی و یا مرگ خاموش گردد پس این حقیقتی که گاز شما توسط چه کسی تعمیر می‌شود بسیار مهم است به علاوه یک کارشناس کارنابلد ممکن است باعث به بار آمدن هزینه‌های بیشتری روی گاز شما شود و یا حتی ممکن است مجبور به تعویض گاز خود شوید از این رو باید سعی کنید بهترین کارشناس تعمیر را برای خود بیابید.

قاصدک سنتر متشکل از یک کادر دوره دیده با بیش از ده سال سابقه زمینه تعمیرات لوازم خانگی برندهای مختلف، می‌باشند. به علاوه کارشناسان قاصدک سنتر، آماده‌ی ارائه‌ی خدمات تعمیر به صورت 24 ساعته برای مشتریان برند استیل البرز سراسر می‌باشد.

همچنین تمامی قطعاتی که قاصدک سنتر برای تعمیر محصولات شما استفاده می‌کنند، دارای 6 ماه گارانتی بی قید و شرط می‌باشد و تامین آنها از کارخانه رسمی استیل البرز صورت گرفته است.

شما می‌توانید جهت یافت خدمات تعمیر هود استیل البرز ، تعمیر فر استیل البرز ، خرید قطعات یدکی محصولات استیل البرز و تعمیر گاز استیل البرز  با شماره تماس 09001541062 تماس حاصل فرمایید و خواست خود را سامانه‌ی قاصدک ثبت فرمایید.تعمیر گاز استیل البرز، نمایندگی رسمی تعمیرات شرکت استیل البرز در پرند

تعمیر گاز استیل البرز​​

میدانیم که قلب هر خانه آشپرخانه آن است از آن جای که آشپزخانه یکی از محل پراستفاده است از وسایل شیک و با کیفیت باید استفاده کرد یکی از محصولات که به آشپزخانه شما زیبایی میبخشد گاز استیل البرز است.

شرکت استیل البرز، به طور کلی دو نوع گاز مبله و رو میزی ( صفحه‌ای، توکار) تولید می‌کند که هرکدام از این گازها دارای مدل‌های مختلفی می‌باشد.

شما می‌توانید جهت ثبت سفارش برای دریافت خدمات تعمیر محصولات استیل البرز خود مانند: گاز مبله، گاز صفحه‌ای و فر با شماره تماس 09001541062 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را در سامانه‌ی قاصدک ثبت فرمایید تا کارشناسان قاصدک در اسرع وقت برای ارائه‌ی خدمات به شما اقدام نمایند.نمایندگی رسمی تعمیرات شرکت استیل البرز در پرند

مشکلات رایج اجاق گاز استیل البرز​​

مشکلاتی که در استفاده از گاز استیل البرز ممکن به وجود آید.

چرا شعله  اجاق گازم روشن نمیشود؟

روشن نشدن شعله اجاق  گاز دلایل متعدد دارد از جمله نشتی گاز،مسدودی شعله گیر، عدم اتصال برق و … میتواند دلیل روشن نشدن شعله ها باشد.

چرا شعله اجاق گاز پس از رهایی ولوم اجاق گاز خاموش میشود؟

این مشکل معمولا به دلیل وجود نشتی گاز، عدم تنظیم درست ولوم گاز، وجود گرد و غبار در شعله گیر و… باشد.

چرا شیشه گاز می‌شکند؟

دلیل شکستن شیشه گاز بیشتر نوسانات بیش از حد گرما و سرما، نصب نادرست گاز، کیفیت شیشه، افتادن وسایل بر روی گاز، قرار دادن ظروف سنگین و برگشت حرارت قابلمه ها میباشد.

البته به جز موارد بالا، ممکن است دلایل دیگری نیز باعث ایجاد این مشکل شود که توصیه می کنیم جهت ثبت سفارش برای دریافت خدمات تعمیر گاز استیل البرز خود با شماره تماس 09001541062 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را در سامانه‌ی قاصدک ثبت فرمایید تا کارشناسان قاصدک در اسرع وقت برای ارائه‌ی خدمات به شما اقدام نمایند.

چرا گاز به شعله های اجاق گاز نمیرسد؟

اگر تمام مشعل ها روشن نمیشود و گاز به آنها نمیرسد ممکن دلیل آن عدم جریان گاز، مسدود بودن نازل یا ژیگلور و خرابی فندک باشد.

پیشنهاد ما به شما اینست که این مشکلات را به قاصدک سنتر نمایندگی رسمی استیل البرز مطرح نمایید.

چرا شعله گاز تغییر رنگ دارد و یا به رنگ زرد میسوزد؟

شعله اجاق گاز در حالت عادی باید آبی بسوزد. دلیل تغییر رنگ و یا رنگ زرد شعله ها میتواند نشتی گاز، تنظیم نادرست اکسیژن یا آلودگی و کثیفی در شعله‌گیر باشد. همچنین دلیل دیگر برای تغییر رنگ شعله ها میتواند کاهش نسبت هوا به گاز باشد.

چرا شعله اجاق گاز استیل البرز سر و صدا دارد؟

اگر شعله اجاق گاز استیل البرز صدای های غیر معمولی تولید می کند ممکن دلیل آن نشتی گاز، تنظیم نادرست شعله، آسیب و یا خراش در شعله گیر باشد. همچنین اگر هوا بیش از حد به مشعل برسد، شعله با سر و صدا می‌سوزد.

چرا شعله اجاق گاز حرارت کم تولید می‌نماید؟

دلیل حرارت کم شعله گاز میتواند خرابی قطعات داخلی، نشتی گاز، کثیفی شعله پخش کن ها، خرابی شیر اجاق گاز و غیره باشد.

شما می‌توانید جهت ثبت سفارش برای دریافت خدمات تعمیر محصولات استیل البرز خود مانند: گاز مبله، گاز صفحه‌ای و فر با شماره تماس 09001541062 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را در سامانه‌ی قاصدک ثبت فرمایید تا کارشناسان قاصدک در اسرع وقت برای ارائه‌ی خدمات به شما اقدام نمایند.نمایندگی رسمی تعمیرات شرکت استیل البرز در پرند

چرا شعله های اجاق گاز دود می‌کند؟تعمیر گاز در پرند

اگر شعله اجاق گاز جدید است و دود تولید می‌کند دلیل آن میتواند استفاده از روغن صنعتی هنگام تولید باشد. اگر اجاق گاز جدید نباشد ممکن دلیل آن عدم استفاده از سوخت مناسب، فرسایش روی شعله گیر، ها تنظیم نادرست اکسیژن، آلودگی و باقی ماندن چربی روی شعله ها باشد.

چرا اجاق گاز جرقه نمیزند؟

جرقه نزدن اجاق گاز از مشکلات رایج است که میتواند دلایل زیاد داشته باشد مانند: فعال بودن قفل کودک و یا قفل دستگاه، مسدود بودن سر شعله ها، مرطوب بودن شعله گاز، نرسیدن برق به گاز، نشتی گاز، نیم سوز شدن فندک و شکستن فندک باشد. تعمیر گاز

چرا اجاق گاز جرقه میزند ولی روشن نمی‌شود؟

اگر اجاق گاز جرقه میزد اما شوشن نمیشود ممکن دلیل آن باز نبودن شیر گازو یا گرفتگی و کثیفی سوراخ گاز باشد.

چرا بوی گاز از اجاق گاز به مشام میرسد؟

در حالات که بوی گاز از اجاق گاز به مشام شما میرسد دلیل آن ممکن خرابی اتصالات وردی، پارگی شیلنگ، شل شدن بستی و نشتی گاز باشد.

اگر این مشکلات رایج  را در اجاق گاز استیل البرز خود دارید بهتر است با نمایندگی استیل البرز و یا تکنسین های با تجربه قاصدک تماس حاصل فرمایید تا هر چی زود تر به مشکلات شما رسیدگی صورت گیرد.

جهت ثبت سفارش برای دریافت خدمات تعمیر گاز استیل البرز خود با شماره تماس 09001541062 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را در سامانه‌ی قاصدک ثبت فرمایید تا کارشناسان قاصدک در اسرع وقت برای ارائه‌ی خدمات به شما اقدام نمایند.نمایندگی رسمی تعمیرات شرکت استیل البرز در پرند

تعمیر فر استیل البرز​​

یکی از تجهیزات پر مصرف هر آشپزخانه فرهای توکار استیل البرز است که میتواند در پخت سریع غذا به شما کمک کند.

شرکت استیل البرز دارای فر توکار ( برقی، گازی و برقی، گازی ) میباشد. تعمیر گاز در پرند

  • تعمیر فر برقی

با 3 المن در قسمت های تحتانی، فوقانی و و مرکزی قابلیت استفاده را در هر زمان بدون استفاده گاز و یا نیاز به گاز دارد.

  • تعمیر فر برقی و گازی 

این فر المنت حرارتی و ونتوری هم زمان از دوعملکرد گاز و برق را دارد. در قسمت پایینی از طریق شعله پخش کن گازی و در بالا از المنت های برقی برخوردار است. تعمیر گاز در پرند

  • تعمیر فر گاز

نحو عملکرد و پخت این فر از طریق  شعله پخش کن گازی است که در سطح تحتانی فر قرار دارد.

شما می‌توانید جهت ثبت سفارش برای دریافت خدمات تعمیر محصولات استیل البرز خود مانند: گاز مبله، گاز صفحه‌ای و فر با شماره تماس 09001541062 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را در سامانه‌ی قاصدک ثبت فرمایید تا کارشناسان قاصدک در اسرع وقت برای ارائه‌ی خدمات به شما اقدام نمایند.

مشکلات رایج فر استیل البرز​​

چرا فر استیل البرز گرم نمی‌شود؟

اگر فر دارید که گرم نمیشود دلیل آن معیوبیت جرقه زن است اگر فر را روشن می‌کنید باید قبل از شعله ور شدن صدای کلیک را بشنوید اگر هیچ صدایی را نشنیدید باید جرقه زن را تعویض کنید.تعمیر گاز

آزمایش جرقه زن به یک تعمیر کار حرفه‌ای نیاز دارد شما می‌توانید جهت ثبت سفارش برای دریافت خدمات تعمیر فر استیل البرز خود با شماره تماس 09001541062 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را در سامانه‌ی قاصدک ثبت فرمایید تا کارشناسان قاصدک در اسرع وقت برای ارائه‌ی خدمات به شما اقدام نمایند.

چرا فر استیل البرز خود به خود خاموش و روشن می‌شود؟

اگر فر ناگهان بدون دلیل خاموش و روشن می‌شود میتواند دلیل آن کثیفی یا معیوب بودن دکمه on/off، خراب بودن برد فر،بروز مشکل در ترموستات، مشکلات جریان برق و عدم درست تنظیم کردن تایمر فر باشد.

چرا در فر استیل البرز بسته نمی‌شود؟

دلیل بسته نشدن درب فر میتواند خرابی قفل درب، خم شدن قاب درب، خراب شدن لاستیک درب، ایراد در لولاها و یا گیر کردن جسم خارجی باشد.نمایندگی تعمیر گاز

چرا فر استیل البرز غذا را یکنواخت نمی‌پزد؟

دلیل اینکه فر غذا را یکنواخت نمیپزد میتواند بروز خرابی در المنت ها، کج بودن سینی فر، تراز نبودن پایه های دستگاه، خرابی سنسور دما و بروز مشکل در برد کنترل مدار باشد.

چرا فر استیل البرز کار نمی‌کند؟

دلیل کار نکردن فر میتواند خرابی در ترموستات، خراب شدن فندک دستگاه، فشار پایین گاز، گرفتگی پیلوت وگرفتگی ورودی فندک و مشعل باشد.

چرا چراغ فر استیل البرز روشن نمی‌شود؟

چراغ فر راحتی بیشتر دارد شما میتوانید بدون باز کردن درب فر آنرا کنترل نمایید پس دلیل روشن نشدن چراغ فر سوختن لامپ فر خواهد بود.

اگر پس از تعویض لامپ فر دوباره کار نکرد شاید سیستم کنترل الکترونیکی خراب باشد رفع این مشکلات بدون تعمیر کار با تجربه می‌تواند خطرناک باشد پس برای دریافت خدمات تعمیر فر استیل البرز با شماره تماس 09001541062 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را در سامانه‌ی قاصدک ثبت فرمایید تا کارشناسان قاصدک در اسرع وقت برای ارائه‌ی خدمات به شما اقدام نمایند.نمایندگی تعمیر گاز

سوالات متداول​​

قاصدک سنتر به عنوان نمایندگی رسمی استیل البرز، بر خلاف موسسین دروغین، خدمات تعمیر محصولات را به صورت تعمیر در منزل برای شما ارائه می‌کند تا از این جهت بتواند خیال مشتریان استیل البرز را راحت نمایند.

قاصدک سنتر به عنوان نمایندگی رسمی استیل البرز، موظف به ارائه‌ی خدمات به همراه گارانتی می‌باشد. این گارانتی پس از نصب بر روی محصول و پس از تعمیر بر روی قطعه‌ی تعویض شده انجام می‌گیرد و طول آن به مدت 18 ماه می‌باشد.

جهت ثبت سفارش در سامانه‌ی قاصدک سنتر، تنها کافیست با شماره تماس 09001541062 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را اعلام نمایید تا در سامانه‌ی قاصدک ثبت شوید.

قاصدک سنتر به عنوان نمایندگی استیل البرز در پرند، خدمات تعمیر را برای محصولاتی مانند گاز فر استیل البرز در پرند ارائه می‌نماید.

هزینه‌، تعمیر با توجه به نوع خدماتی که برای شما صورت می‌گیرد متفاوت است و نمی‌توان قیمت واحدی را برای آن اعلام نمود. جهت استعلام قیمت نیز می‌توانید با شماره تماس 09001541062 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را ثبت کنید

مراحل ثبت سفارش در قاصدک سنتر

1

در اولین مرحله باید وارد این لینک شوید و فیلدهای فرم مربوطه را کامل نمایید در صورت نیاز به مشاوره می‌توانید با شماره تماس 09001541062 تماس حاصل فرمایید.

2

مرحله دوم در این مرحله تیم قاصدک سنتر ما نیاز دارند تا اطلاعات بیشتری از خدمات مد نظر شما داشته باشند. سپس درخواست شما ثبت شده و برای متخصصین مربوطه ارسال می شود و کارشناسان قاصدک سنتر در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

3

مرحله سوم در نهایت متخصصین با تجربه قاصدک در اسرع وقت در محل مورد نظر شما حاضر شده و خدمات رسانی خواهند کرد. تا مشکل دستگاه تان رفع شده و همانند قبل از آن محصول استفاده نمایید.

کلمات کلیدی مرتبط

نمایندگی تعمیر استیل البرز در پرند، تعمیر گاز استیل البرز در پرند، تعمیر فر استیل البرز در پرند

نمایندگی رسمی تعمیرات شرکت استیل البرز در پرند، تعمیر گاز در پرند، تعمیر گاز، تعمیر گاز استیل البرز، نمایندگی تعمیر گاز

09123585814

error: Content is protected !!
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟