4.5/5 - (2 امتیاز)

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شمال تهران

تعمیرات پکیج ایران رادیاتور، سرویس پکیج ایران رادیاتور و ارائه تمامی خدمات محصولات ایران رادیاتور

انتخاب و خرید یک محصول، اللخصوص پکیج مختص به کیفیت و برند نیست، بلکه بخاطر خدمات پس از فروش از قبیل خدمات نصب، پشتیبانی، سرویس و نگهداری و تعمیر و تامین قطعات آن است. قاصدک سنتر، به عنوان نمایندگی ایران رادیاتور در شمال تهران، این امکان را به شما میدهد تا بتوانید با اعتماد کامل تمامی خدمات، تعمیر، تعویض قطعات پکیج ایران رادیاتور را به ما بسپارید.  (تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ولیعصر / سرویس پکیج ایران رادیاتور در ونک)

یکی از مشکلات تاسیساتی و فنی هر خانه یا محل مورد نظر مربوط به ایرادات و خرابی در پکیج ها است. برخی از ایرادات و عیب ها قابل تعمیر هستند اما اگر این مشکلات مربوط به نشتی مخزن باشد تعمیر مخزن کار درستی نیست و نیاز به تعویض مخزن پکیج می باشد.

جهت افزایش طول عمر مفید پکیج دیواری ایران رادیاتور خود، بهترین راه، سرویس حداقل سالانه پکیج ایران رادیاتور و تعمیرات آن میباشد. پکیج ها یا آبگرمکن ها اصولا یا گازی هستند که مخزن داخلی آنها با گاز برای گرم کردن آب استفاده می شود یا با استفاده از المنت های برقی آب مخزن داغ میشود. کارکرد هر دو یکسان است که درصورت بروز ایرادات با تشخیص کارشناس فنی قابل تعمیر است.

نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شمال تهران

شرکت قاصدک سنتر، تنها نمایندگی مجاز ایران رادیاتور در زمینه تعمیرات، سرویس، تعویض قطعات پکیج های ایران رادیاتور در شمال تهران میباشد. کارشناسان قاصدک سنتر به صورت شبانه روزی در تمامی مناطق تهران و حومه‌های تهران آماده خدمت رسانی و ارائه خدمات به شما مشتریان گرامی هستند. همچنین تمامی تعمیرات و خدماتی که از سوی شرکت و کارشناسان ما انجام گیرد شامل گارانتی 12 الی 36 ماهه می شوند. (تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شریعتی / سرویس پکیج ایران رادیاتور در قلهک)

اگر پکیج یا آبگرمکن شما دچار ایراد یا آسیب شده و یا حتی نیاز به بررسی، تامین، تعویض قطعات دارد توانید به سایت قاصدک سنتر مراجعه کنید یا با شماره تماس  09123585814  جهت ثبت درخواست خود تماس حاصل فرمایید. همکاران ما با پشتیبانی 24 ساعته پاسخگوی سوالات، درخواست های شما عزیزان می باشند.

پکیج های ایران رادیاتور همانند دیگر پکیج های موجود در بازار نیازمند سرویس منظم وتعویض قطعات خراب یا تعمیر قطعات از کار افتاده و سوخته است در جهت جلوگیری از آسیب به قطعات اصلی لازم است به صورت دوره یی اقدام به سرویس کاری پکیج های خود کنید. در رابطه با مدت زمان سرویس پکیج های ایران رادیاتور می توانید با مراجعه به دفترچه راهنما یا اخذ راهنمایی از کارشناس فنی مورد نظر کمک گرفت. تمامی کارشناسان ما به صورت 24 ساعته پاسخگوی سوالات شما هستند. (تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تجریش / سرویس پکیج ایران رادیاتور در جردن / نصب پکیج ایران رادیاتور در تجریش)

علاوه بر سرویس پکیج ایران رادیاتور، مسئله تعمیر نیز وجود دارد. تعمیر پکیج ایران رادیاتور نیز باید توسط یک تکنیسین مجرب صورت گیرد زیرا تعمیر، بخش بسیار حساسی میباشد و در صورتی که به درستی انجام نشود، ممکن است سبب به بار آمدن هزینه های بیشتری شود.

تیم قاصدک سنتر، به عنوان تنها نمایندگی مجاز تعمیر پکیج ایران رادیاتور، ارائه خدمات تعمیر را نیز انجام میدهد زمانی که پکیج ایران رادیاتور شما دچار مشکل گردید، تنها کافی ست با شماره تلفن ما،09123585814  تماس حاصل فرمایید تا مشکلتان به سرعت و با اطمینان خاطر شما، حل شود.

ایران رادیاتور پکیج های زمینی و دیواری خود را متناسب با  ظرفیت و مساحت منزل مسکونی یا آپارتمان ارائه می دهد که تفاوتی در رابطه با سرویس یا تعمیر آنها ندارد. با بررسی و تعمیر زود هنگام ایرادات در پکیج خود می توانید سبب طول عمر پکیج شوید. در ادامه با انواع و اقسام ایرادات پکیج ایران رادیاتور توضیح داده خواهد شد.  (تعمیر پکیج ایران رادیاتور در آجودانیه / سرویس پکیج ایران رادیاتور در میرداماد / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در 

خاموش شدن یهویی پکیج یا آبگرمکن

در اولین اولین مرحله باید جریان رسیدن گاز وآب به پکیج چک شود سپس باید به بررسی اتصالات برقی بپردازید. اگر با چک کردن جریان گاز یا ورودی برق باز هم پکیج شما به صورت ناگهانی خاموش شد امکان دارد سطح بالانس و توازن فشار از بین رفته باشد. یکی دیگر از دلایل اثر گذار در خاموش شدن ناگهانی پکیج خراب شدن ترموستات داخلی یا از کار افتادن پمب آبگرمکن است. (تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قیطریه / سرویس پکیج ایران رادیاتور در زعفرانیه)

کاهش یا افزایش فشار داخل پکیج

سطح فشار داخل پکیج باید تنظیم باشد افزایش یا کاهش این سطح می تواند منجر به خرابی شود. ایراد در گیج و شیر اطمینان فشار، ریزش و چکه کردن آب از رادیاتور، گرفتگی هوای داخلی رادیاتور و… از عوامل بالا و پایین شدن سطح فشار می باشد.

صدا و لرزش پکیج در حین استفاده

اگر شما در حین استفاده از پکیج ایران رادیاتور و یا حتی دیگر برند ها متوجه صدا می شوید جای نگرانی نیست زیرا هوای داخل رادیاتور باعث ایجاد این سر و صدا می شود که می توانید بعد از چند دقیقه پیچ هواگیری رادیاتور را باز کنید تا هوا خالی شود اما اگر این سر و صدا بعد از انجام این کار کاهش پیدا نکرد و حتی افزایشی شد لازم است پکیج را خاموش کرده و به کارشناس مورد نظر جهت بررسی مشکل زنگ زد. در صورتی که در حال جست و جوی کارشناس مجرب هستید می توانید با مراجعه به سایت قاصدک سنتر درخواست خود در را ثبت کنید و یا حتی از راهنمایی و مشاوره رایگان بهره بکیرید.

درصورتی که مشکلتان پس از بررسی علت  صدا و لرزش پکیج حل نگردید و یا نیاز به سرویس پکیج داشتید، می‌توانید با شماره تماس 09123585814 تماس حاصل فرمایید تا درخواست شما ثبت گردد و کارشناسان مجرب ما در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر برسند.

روشن ماندن فن پکیج یا آبگرمکن

اساسا روشن بودن فن در ماه های سرد مشکلی ایجاد نمی کند اما با این حال اگر پکیج شما در عملکرد خود دچار ایراد شده و باز هم فن به صورت همیشگی روشن است می تواند دلایلی داشته باشد. یکی از این دلایل انسداد و گرفتگی دودکش پکیج می باشد. همچنین ایراد در فن و برد پکیج نیز اثر گذار است. از مهم ترین دلیل نیز می توان به خرابی میله یونی و جرقه نزدن پکیج اشاره کرد.

(تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دربند / سرویس پکیج ایران رادیاتور در فرشته)

بوی بد یا سوختگی و گاز از پکیج یا آبگرمکن

اساسی ترین و مهم ترین مسئله ی که باید حتما به دست کارشناس فنی صورت گیرد وجود بوی سوختگی و گاز از پکیج است اگر از پکیج شما بوی گاز یا سوختگی و یا حتی دود خارج میشود حتما بدون فوت وقت جریانات گازی و ورودی برق را قطع کرده و منتظر رسیدن کارشناس مورد نظر جهت عیب یابی و تعمیر مشکل بمانید سهل انگاری یا بی توجهی به این موارد خطرناک بوده و تبعات بزرگی را به همراه خواهد داشت.

آب پکیج سرد یا گرم نمیشود

در برخی موارد ممکن است در طول روز آب، آبگرمکن یا پکیج به صورت مکرر یا خیلی گرم و یا خیلی سرد شود، یا حتی چند دقیقه بعد از مصرف آب گرم به صورت ناگهانی سرد شود این امر می تواند دلایلی همچون کم یا زیاد شدن فشار آب، کثیف شدن و جمع شدن آلودگی در مبدل پکیج باشد. در برخی موارد اگر ارتفاع شعله پکیج تنظیم نشده باشد ممکن است در سرو و گرم شدن ناگهانی آب  اثر گذار باشد. خراب شدن فلوسوییچ، پرشر و فلومتر و همچنین خرابی و ایراد در سنسور آب گرم و آسیب در پمپ ورودی از دیگر عوامل مهم در سرد یا گرم نشدن آب پکیج می باشد.

در مباحث عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور علل و عوامل مختلفی وجود دارد که مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اگر بعد از بررسی عیب ها و ایرادهای پکیج ایران رادیاتور اقدام به تعمیر نشود این ایرادات بزرگ تر و پیچیده تر خواهد شد.

(تعمیر پکیج ایران رادیاتور در نیاوران / سرویس پکیج ایران رادیاتور در شریعتی )

شرکت قاصدک سنتر، به عنوان یکی از بزرگ ترین نمایندگان تعمیرات، سرویس کاری و… پکیج های ایران رادیاتور علاوه بر تعمیرات، سرویس کاری و نصب، خدماتی از جمله تشخیص ایرادات، تعویض قطعات کوچک و بزرگ را انجام می دهد. علاوه بر موارد فوق تمامی مدل های مختلف پکیج،آبگرمکن دیواری و زمینی و شوفاژها در شرکت قاصدک سنتر به مدت 12 الی 24 ماه گارانتی می شوند. تمامی کارشناسان شرکت قاصدک سنتر تخصص بالا و به روز از بابت بررسی و تعمیرات پکیج های ایران رادیاتور را دارند.

همچنین کارشناسان قاصدک سنتر تمامی مراحل از ثبت درخواست و تماس تا پایان انقضا گارانتی را پیگیریی خواهند کرد و نگرانی شما مشتریان گرامی را از بابت تعمیرات یا سرویس کاری پکیج های ایران رادیاتور کاملا رفع می کنند.

شیوه نگهداری از پکیج

پکیج ها هم مانند دیگر لوازم برقی و گازی مستلزم نگهداری درست و به موقع هستند که موجب طول عمر و عملکرد صحیح آنها می شود مانند:

به کار بردن فیلتر مغناطیسی، چک کردن مدوام دودکش های پکیج، انجام سرویس های دوره یی و به موقع، استفاده کردن از موارد ضد خوردگی، بررسی اتصالات برقی و ورودی آب و گاز، خاموش کردن پکیج در صورت استفاده نکردن از آن در مدت زمان طولانی و…

(تعمیر پکیج ایران رادیاتور در آجودانیه / سرویس پکیج ایران رادیاتور درمیرداماد)

در رابطه با بررسی ایرادات و تعمیرات پکیج ایران رادیاتور، عوامل بسیاری گفته شد اما ارور در پکیج های ایران رادیاتور نیز برای نشان دادن عیب در پکیج بسیار کاربردی است. در ادامه تمامی ارور های مختلف پکیج های ایران رادیاتور رادر جهت راهنمایی شما به صورت کامل توضیح خواهیم داد.

ارور در پکیج های ایران رادیاتور
  1. دلیل ارور 70 در پکیج ایران رادیاتور چیست؟ ارور 70 خبر از بالا رفتن و افزایش حرارت مبدل اولیه به علت رسوب می دهد.
  2. دلیل ارور 40 30 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ این ارور نشان دهنده‌ی وجود ایراد در برد کنترل پکیج می‌باشد.
  3. دلیل ارور 60 80 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ هنگامی که پکیج شما چراغ های 60 80 را نشان داد به این معنا است که سیستم آنتی فریز با پمب دچار ایراد شده است.
  4. دلیل ارور 60 70 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ این ارور نشانگر خرابی و آسیب در قسمت آنتی فریز با مشعل روشن است.
  5. دلیل ارور 50 70 80 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ این ارور خبر از ایراد در قسمت NTC گرمایشی می دهد.
  6. دلیل ارور 50 70 پکیج ایران رادیاتور چبست؟ این ارور نشانگر این است اتصالات NTC گرمایشی کوتاه است.
  7. دلیل ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ هم مانند ارور بالا این ارور نیز نشانگر اتصالات کوتاه NTC گرمایشی است.
  8. دلیل ارور40 70 80 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ این ارور نشانگر اینکه است ترموستات حد قطع شده ولی دمای گرمایش پایین است.
  9. دلیل ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ اگر فن روشن باشد اما پرشر دود قطع شده باشد پکیج شما این ارور را نشان می دهد.
  10. دلیل ارور 40 60 70 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ دلیل نشان دادن این ارور در پکیج شما این است که فن خاموش شده اما پرشر دود وصل است.
  11. دلیل ارور 40 80 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ اگر پکیج شما این ارور را به شما نشان می دهد دلیلش فعال شدن ترموستات دود است.
  12. دلیل ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ این ارور نشانگر کاهش و کمبود آب در مدار گرمایشی پکیج است.
  13. دلیل ارور 80 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ این ارور نشانگر ایراد در عملکرد ترموستات حد است.

توجه کردن به هر گونه از ارور های پکیج ایران رادیاتور مسئله مهمی در جلوگیری از آسیب و ضررهای بزرگ تر به اجزای داخلی پکیج است که نیازمند رفع و تعمیر ارور مورد نظر می باشد.

نحوه نشان دادن هر گونه ارور در پکیج های ایران رادیاتور2  نوع است یا چراغ های روی پکیج به صورت چشمک زن عمل می کند یا این ارور ها به صورت اعداد  و یا حتی کد، حروف به همراه روشن شدن چراغ نمایان می شود لذا نگران تفاوت در نمایان شدن این ارور نباشید. بعد از بررسی و نمایان شدن ارور ها لازم است حتما کارشناس فنی برای تعمیرات یا تعویض قطعات شما حضور یابد. انجام تعمیرات یا رفع ایرادات و یا حتی تعویض قطعات باید توسط افراد متخصص و ماهر انجام گیرد لذا از باز کردن یا جابه جا کردن قطعات اصلی و جزئی اکیدا خودداری بفرمایید.

(تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اقدسیه / سرویس پکیج ایران رادیاتور در فرمانیه )

در مواردی که برای موفق به پیدا کردن ایرادات و دلایل ارور ها نشدید می توانید با مراجعه به سایت قاصدک سنتر یا تماس با شماره تلفن 09123585814 تماس حاصل فرمایید.

در موارد بالا مباحث مختصری برای تعمیرات و علل ارور ها گفته شد که به جز تعمیرات، پکیج های ایران رادیاتور نیز احتیاج به سرویس کاری دوره یی دارند. هنگامی که کارشناس فنی جهت سرویس کاری برای پکیج شما اقدام می کند باید به انجام بخش های مختلفی همچون اسید شویی مبدل های حرارتی، تنظیم باد منبع انبساط، شارژ باد منبع انبساط، روغن کاری پمپ سیرکولاسیون، تعویض قطعات مصرفی، تمیز و شست و شوی صافی برگشت و شلنگ زیرین پکیج و…مشغول شود.

سرویس کاری باید الزاما توسط کارشناس فنی با وسایل و ابزار مختص سرویس کاری پکیج انجام شود. در این زمینه هم شرکت قاصدک سنتر آماده ارائه خدمات سرویس کاری انواع پکیج های ایران رادیاتور است.

سوالات مرتبط

بله، شرکت قاصدک سنتر به عنوان نمایندگی رسمی پکیج های ایران رادیاتور علاوه بر تعمیرات و سرویس کاری پکیج های ایران رادیاتور وظیفه دارد قطعات اصلی و جزئی پکیج شمارا تامین و تعویض کند.

هزینه تعمیر و سرویس کاری پکیج های ایران رادیاتور بستگی به نوع ایراد و نوع خرابی و… دارد که لازم است اول توسط کارشناس مورد نظر شرکت بررسی و عیب یابی شود.

بله، در تمامی ساعات شبانه روز قاصدک سنتر به همه نواحی تهران و حومه آماده اعزام کارشناس است.

کلمات کلیدی مرتبط

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شمال تهران / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ونک / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در زعفرانیه / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تجریش / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قلهک / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دروس / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ظفر / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ولنجک / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در سوهانک / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قیطریه / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دربند

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اقدیسه / تعمیر پکیج ایران رادیاتور فرمانیه / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در فرشته  / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در نیاوران / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شریعتی / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در آجودانیه / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در میر داماد / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اندرزگو / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ولیعصر  / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در الهیه / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ایوانک

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دولت / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دیباجی / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دارآباد / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کاشانک / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در جماران / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کامرانیه / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اختیاریه / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در جردن

09123585814

error: Content is protected !!
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟