5/5 - (3 امتیاز)
نمایندگی بوتان در جنوب تهران

قاصدک سنتر، نمایندگی بوتان را در اختیار دارد و خدمات مختلفی از قبیل فروش، تعمیر و خدمات پس از فروش محصولات بوتان را برای تمامی محصولات این شرکت ارائه می دهد. برای اینکه اطلاعات بیشتری درباره این خدمات بدست آورید به ادامه مطلب توجه فرمایید. انتخاب یک محصول، بیشتر یک برند فقط بخاطر کیفیت نیست، بلکه بخاطر خدمات پس از فروش از قبیل خدمات نصب، پشتیبانی، سرویس و نگهداری و تعمیر پکیج بوتان و تامین قطعات آن است.

قاصدک سنتر، به عنوان نمایندگی بوتان، این امکان را به شما میدهد تا بتوانید با خیال راحت، محصول بوتان خریداری کنید زیرا ما، با ارائه خدمات 24 ساعته در هر روز هفته مانند سرویس پکیج بوتان در تهران، تعمیر پکیج بوتان در تهران و… انتخاب را برای شما، آسان کرده ایم. جهت ثبت سفارش، با شماره تلفن 09123585814  تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی بوتان در جنوب تهران

سال‌هاست محصولات بوتان در سراسر کشور عزیزمان گرمابخش خانه‌های ایرانی بوده است و مفتخریم، فراتر از مرزهای ایران نیز توانسته‌ایم سفیر صنعت کشورمان باشیم.

گروه صنعتی بوتان، از ابتدای حضور در عرصه تولید محصولات گرمایشی، مورد توجه خریداران محترم واقع شده است و در بسیاری از پروژه‌های بزرگ ساختمانی، محصولات گروه صنعتی بوتان، از جمله پکیج شوفاژ دیواری، رادیاتور آلومینیومی، رادیاتور حوله خشک‌کن فولادی و آبگرمکن، جایگاهی درخشان داشته است.

نمایندگی بوتان در شوش

بخش مهمی از زنجیره اصلی تامین رفاه مشتریان، تهیه قطعات در زمان مناسب، آسودگی خیال از در دسترس بودن قطعات یدکی استاندارد و تهیه آسان آنها در سال‌های پس از خرید است. پیچیدگی و فن‌آوری بالای محصولات مدرن امروز نیز، اهمیت این موضوع را دو چندان می کند.

تامین و توزیع قطعات یدکی استاندارد بوتان با بهره‌گیری از سیستم‌های سفارش‌گذاری آنلاین توسط سرویسکاران و نیز استفاده از اپلیکیشن ویژه خدمات، با هدف افزایش سرعت سرویس‌دهی به گونه‌ای طراحی شده تا امکان تهیه قطعات استاندارد در اسرع وقت و بدون معطلی در تمام کشور و حتی در دور‌ترین نقاط ایران نیز وجود داشته باشد و باعث کمترین تاخیری در خدمت‌رسانی نشود.

نمایندگی بوتان در جوادیه

سرمایه‌گذاری‌های کلان و توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گسترده طی سال‌های متوالی، سبب شده تا امکان ارائه خدمات باکیفیت به مشتریان توسط این شبکه فراهم شود.

سرویسکاران مجاز به طور مستمر تحت آموزش‌های علمی، کاربردی و فنی قرار گرفته و کیفیت عملکرد آنها در راستای خدمت به مشتریان، تحت نظارت و کنترل سیستم مرکزی خدمات مشتریان بوتان است که مجموع این عوامل به خدمات‌رسانی باکیفیت و تامین رفاه خانواده‌ها منجر می‌شود.

ارائه اطلاعات صحیح به مشتری، سرعت در مراجعه، خوش‌قولی، نصب ایمن محصولات، مهارت در انجام خدمت، رعایت اصول اخلاقی و رفتاری و رعایت تعرفه‌های مصوب شرکت در اخذ هزینه از مشتریان از جمله مواردی است که بوتان همواره سعی در افزایش کیفی آنها جهت ارائه خدمات به مشتریان داشته است.

نمایندگی بوتان در خانی آباد

امروزه یکی از رایج ترین سیستم های گرمایشی پکیج شوفاژ دیواری می باشد که در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار میگیرد برند بوتان یکی از بهترین تولیدکننده ها در زمینه ی پکیج شوفاژ دیواری، آبگرمکن ، رادیاتور و … است.

با این وجود اگر به هر دلیلی مشکلاتی مانند خاموش شدن شعله، رسوب گیری، خرابی سنسور دما و یا مشکلات دیگر در هر یک از محصولات بوتان شما به وجود آمد قاصدک سنتر آماده خدمت رسانی به شما در تهران و شهرستان های تهران می باشد.

دیدگاه بنیانگذار فقید بوتان مبنی بر”خاک پای مشتری توتیای چشم ماست” همواره موجب توجه ویژه به مشتریان و ارتباط نزدیک و دو سویه با آنها بوده است. جهت ارتباط مستقیم و بهینه مشتریان با شرکت و به دنبال روشی نوین در برقراری ارتباط با مشتریان، بوتان در سال ۱۳۸۲ بزرگ ترین مرکز تماس ایران در صنعت لوازم خانگی را ایجاد نمود که با بکارگیری تجهیزات روز دنیا، مشتریان از سراسر کشور، امکان تماس مستقیم با این مرکز و ارائه درخواست های خود را داشته باشند.

نمایندگی بوتان در نعمت آباد

خط ویژه سراسری مرکز ارتباط مشتریان بوتان با شماره ۵۱۰۱۱–۰۲۱ توسط خطوط تلفن متعددی پشتیبانی می شود تا خطوط آزاد منتظر تماس، برای مشتریان همواره وجود داشته باشد. در حال حاضر، تماس روزانه مشتریان با این مرکز جهت درخواست‌های مشاوره، کارشناسی، نصب، تعمیر و … می‌باشد. سیستم رایانه‌ای مرکز تماس، درخواست‌های خدماتی مشتریان را بلافاصله از طریق اپلیکیشن ویژه خدمات به اطلاع نزدیک‌ترین سرویسکار مجاز مربوطه می‌رساند و در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

از قدیم آبگرمکن ها از یکی از موارد ضروری و پرکاربرد در خانه ها به شمار میرود که امروزه با توجه به فضای کوچک خانه ها به صورت آبگرمکن های دیواری به کار می رود که ممکن است به مرور زمان با نیاز به تعمیر و تعویض قطعات داشته باشد مجموعه ی قاصدک با در اختیار داشتن نمایندگی بوتان خدمات فروش، تعمیر و تعویض قطعات را برای شما مشتریان عزیز فراهم  میکند.

تعمیر پکیج بوتان در منیریه

از محبوب ترین محصولات این شرکت پکیج های دیواری می باشد که با تکیه بر توان داخلی و متخصصان ایرانی ساخته و روانه ی بازارهای جهانی شده است. تنوع بالا , خدمات پس ار فروش مطلوب و کیفیت پکیج های بوتان آن را به یکی از سرسخت ترین رقبای محصولات مشابه داخلی و خارجی تبدیل کرده است. پکیج های بوتان در مدل های مختلف دو مبدل و تک مبدل و فن دار و بدون فن در بازار ارائه شده است.از دیگر مشخصات پکیج های این برند میتوان به موارد زیر اشاره کرد؛

  • دارای دودکش دوجداره
  • شیر سه طرفه ایتالیایی
  • قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرونی
  • قابیلیت اتصال به ترموستاک اتاقی

نمایندگی بوتان در اتابک

قاصدک سنتر نمایندگی برند بوتان در شهر تهران می باشد. قاصدک سنتر  آماده ی ارائه ی هر گونه خدمات پس از فروش و پشتیبانی محصولات این شرکت برای مردم تهران می باشد. علاوه بر ارائه‌ی خدمات , قاصدک سنتر نمایندگی فروش محصولات بوتان نیز می باشد. از این پس محصولات این شرکت را میتوانید بدون واسطه و با دریافت تخفیف های خوب از قاصدک سنتر خریداری کنید.

تعمیر پکیج بوتان در صالح آباد

  1. تکنسین های مجرب و متخصص
  2. دارای شعب در سراسر تهران وشهرستان های تهران
  3. استفاده از قطعات اورجینال و اصلی شرکتی
  4. ضمانت قطعات و خدمات
  5. حضور یکساعته و تعمیر ۱۰۰% در محل
  6. پیگیری رضایتمندی مشتری توسط شرکت پس از حضور تکنسین
  7. نرخ اتحادیه + فاکتور رسمی شرکتی

هزینه تعمیر پکیج بوتان

هزینه تعمیرات به عوامل و فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. معمولا ترجیح مشتری برای تعمیر رادیاتور, تعمیرگاهی است که علاوه بر تخصص بالا و بهره مندی از تعمیرکاران حرفه ای, از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

به‌طورکلی هزینه تعمیرات به دو بخش دستمزد تعمیرکار و قیمت قطعات تعویضی تقسیم می‌شود. هزینه تعمیر در تعمیرگاه‌های مجاز از یک نرخ مصوب پیروی می‌کند.

این تعمیرگاه ‌ها موظف‌اند هزینه تعمیرات را بر اساس نرخ مصوب نهادهای نظارتی دریافت کنند.

برخی از تعمیرکارانی که دانش و تسلط کافی برای کار بر روی محصولات بوتان را ندارند، با تعویض قطعات دستگاه تنها برای شما هزینه تراشی خواهند کرد.

متخصصین مجرب قاصدک سنتر با تکیه بر تجربه سالها تعمیرات خود و نیز دانش به روز و تجهیزات کامل، تعمیر قطعات محصولات بوتان  را در اولویت قرار داده و به فکر کاهش هزینه های شما نیز می باشند.

تنها در صورتی که قطعه مورد نظر غیر قابل تعمیر باشد، متخصصین ما با استفاده از قطعات یدکی اوریجینال بوتان دستگاه شما را تعمیر و قطعه ی مورد نظر را تعویض خواهند کرد.

خرابی سنسور حرارتی آبگرمکن           

برخی آبگرمکن‌ها دارای سنسور حرارتی هستند و آب را در یک دمای مشخص که از قبل تنظیم شده، نگه می‌دارند.گاهی اوقات ایجاد ترک ریز یا نشستن گرد و غبار و کثیفی روی سنسور حرارتی مشکلاتی را برای آبگرمکن ایجاد می‌کند.

گرم شدن بیش از حد آب، نوسان حرارتی آبگرمکن و به طور کلی عدم تنظیم دمای آب خروجی آبگرمکن می‌تواند نشان دهنده خرابی سنسور حرارتی باشد. در این صورت اگر با تمیز کردن سنسور حرارتی مشکل رفع نشد، حتما باید تعویض شود.

خاموش شدن آبگرمکن

خاموش شدن آبگرمکن دیواری بوتان میتواند حاصل یکی از ایرادهای زیر باشد:

  • خرابی واشر دیافراگم آبگرمکن
  • افت فشار گاز ورودی, افت فشار آب ورودی
  • خرابی و مشکل ترموکوپل
  • نقص در مشعل آبگرمکن
  • ارتفاع بالای شمعک

در این موارد ممکن است خودتان نتوانید آبگرمکن بوتان را عیب یابی کنید. آنگاه متخصص و تعمیرکار آبگرمکن می‌تواند مشکل را سریعا تشخیص دهد و در صورت نیاز آبگرمکن را تعمیر کند.

گرم نشدن آب خروجی آبگرمکن

اصلی‌ترین و تنهاترین وظیفه آبگرمکن، گرم کردن آب است. اگر به هر دلیلی نتواند از عهده گرم شدن آب برآید، آنگاه وجودش در ساختمان بی‌فایده خواهد بود.

گرم نشدن آب به علت‌های متفاوتی رخ می‌دهد. خرابی دیافراگم آبگرمکن، وجود رسوب در مبدل‌های حرارتی، رسوب در مخزن و قطعات آبگرمکن از دلایل گرم نشدن آب آبگرمکن هستند.

برای رفع مشکل باید آبگرمکن را رسوب زدایی و جرم گیری کنید. اگر همچنان آب خروجی آبگرمکن سرد است, باید دیافراگم دستگاه را بررسی کنید. دیافراگم آبگرمکن قطعه‌ای پلاستیکی و مشابه یک واشر است. آن را پیدا کنید و در صورت نیاز آن را تعویض کنید.

چراباید قاصدک سنتر را انتخاب کنیم؟

  • کارشناسان فنی این مرکز از گواهینامه معتبر جهت ارائه خدمات سرویس پکیج بوتان، عیب یابی و تعمیر پکیج بوتان برخوردار هستند. بنابراین به راحتی تمام ایرادات دستگاه مورد نظر را شناسایی کرده و برطرف می‌کنند.
  • اگر به گوشی تلفن دسترسی ندارید امکان ثبت سفارش از طریق فرم آنلاین موجود در صفحه برای مشتریان فراهم شده است.
  • رضایت مشتری در رأس خواسته‌های این مرکز است و تمام تلاش خود را می‌کند تا میزان رضایتمندی مشتریان را به حداکثر میزان ممکن برساند.
  • دارای تعمیرکاران کاملا متخصص و با تجربه می باشد که سالهاست در این زمینه دارای تجربه درخشان می باشند و دارای علم به روز در زمینه عیب یابی و تعمیرات پکیج بوتان می باشند
  • هزینه‌های منطقی و منصفانه برای تعمیرات پکیج دیواری بوتان
  • تا حد امکان تعمیرکاران پکیج بوتان سعی بر تعمیرات انها می کنند اما در صورت نیاز استفاده از قطعات معتبر اورجینال و شرکت استفاده می شود
  • وقت شناس بودن تعمیرکاران پکیج دیواری بوتان و تنظیم کردن ساعت کاری خود با مشتریان

مراحل ثبت کار

1

جهت دریافت خدمات با شماره مندرج در سایت تماس حاصل شود.

2

کارشناسان جهت تطبیق زمان مراجعه تماس خواهند گرفت.

3

از خدمات قاصدک سنتر بهره مند خواهید شد.

سوالات متداول

1- کوتاه بودن ارتفاع شعله (به علت کم بودن فشار گاز ساختمان و یا تنظیم نبودن شیرگاز)
2- کم بودن ظرفیت حرارتی دستگاه نسبت به بار گرمایشی ساختمان

3- وجود هوا در مدار
4- نیمه باز بودن شیرهای رفت و برگشت دستگاه
5- ضعیف شدن فنر سوپاپ بای پاس یا رسوب گرفتن دریچه آب (سوپاپ نیمه باز مانده است)
6- استفاده از سوپاپ بای پاس نامناسب
7- کاهش دقت NTC گرمایش
8- وجود اشکال در پمپ ( 1/دورپایین2/دبی کم3/شکستن پروانه پمپ4/وجود شن و ماسه در پمپ)
9- پایین بودن فشار در مدار گرمایش
10- رسوب گرفتن مبدل و ردیاتور ها

11- استفاده از ردیاتور های با جنس نا مرغوب
12- استفاده از دودکش نامناسب
13- وجود خرابی در شیر سه راهه (در نوع دو مبدله)
14- خرابی کلید حرارتی یا استفاده از کلید حرارتی نا مناسب
15- لوله کشی نامناسب مدار گرمایش (پیچ و خم های زیاد – سایز نامناسب )
16- جابجا بستن لوله های رفت و برگشت ردیاتور ها
17- خرابی پتاسیومتر گرمایش
18- نزدیکی بیش از حد رادیاتور به پکیج دیواری آبگرم ( بویژه در لوله کشی انشعابی )
19- خرابی برد کنترل

1- کم بودن ارتفاع شعله
2- دقت نداشتن NTC مصرفی
3- رسوب گرفتن مبدل مصرفی
4- خرابی شیر سه راهه در نوع دومبدله
5- تحریک نشدن فلوسوئیچ در نوع تک مبدله
6- دودکش نامناسب
7- اشکال در لوله کشی آب مصرفی ساختمان
8- دبی و سردی بیش از حد آب سرد ورودی
9- خرابی پتاسیومتر آب مصرفی
10- خرابی سوپاپ بای پس در نوع دو مبدله
11- اشکال در پمپ در نوع دومبدله
12- خرابی برد کنترل

1- تنظیم نبودن فاصله الکترود جرقه زن و مشعل
2- تنظیم نبودن فشار گاز
3- خرابی دودکش
4- ضعیف شدن جرقه ( عوامل ضعیف شدن جرقه : 1/ضعیف شدن برق شهری2/ ضعیف شدن ترانس جرقه زن 3/نشتی برق یا برق دزدی4/اکسید شدن الکترود جرقه زن
5- استفاده از قطعات گاز شهری بجای گاز مایع
6- مسدود شدن سوراخ های مشعل در اطراف جرقه زن

1- وجود نشتی در مدار گرمایش
2- وجود هوا در مدار گرمایش

1- زیاد بودن ارتفاع شعله

2- پایین آمدن دقت NTC مصرفی
3- استفاده همزمان از چند شیر مصرفی
4- استفاده از پمپ فشار نامناسب در شبکه ساختمان
5- خرابی شیر سه راهه در نوع دو مبدله
6- کم بودن فشار آب ساختمان

1- خرابی یا تنظیم نبودن فشار آب
2- مسدود شدن شیلنگ منبع انبساط
3- متناسب نبودن منبع انبساط با حجم آب مدار گرمایش1- خرابی یا تنظیم نبودن فشار آب
2- مسدود شدن شیلنگ منبع انبساط
3- متناسب نبودن منبع انبساط با حجم آب مدار گرمایش

سایر کلمات کلیدی مرتبط با نمایندگی فروش و تعمیرات بوتان

نمایندگی بوتان در جنوب تهران، نمایندگی بوتان در تهران، نمایندگی بوتان در شوش، نمایندگی بوتان جوادیه، نمایندگی بوتان در بازار تهران، نمایندگی بوتان در راه آهن، نمایندگی بوتان در فلاح، نمایندگی بوتان در نعمت آباد، نمایندگی بوتان در نازی آباد، نمایندگی بوتان در مولوی، نمایندگی بوتان در خزانه، نمایندگی بوتان در کوی سیزده آبان، نمایندگی بوتان در یاخچی آباد، نمایندگی بوتان در دروازه دولاب، نمایندگی بوتان در تختی، نمایندگی بوتان در منیریه، نمایندگی بوتان در اتابک، نمایندگی بوتان در امیریه، نمایندگی بوتان در صالح آباد، نمایندگی بوتان در خانی آباد، نمایندگی بوتان در شهر ری، نمایندگی بوتان در مشیریه، نمایندگی بوتان در خراسان

تعمیر پکیج بوتان در جنوب تهران، تعمیر پکیج بوتان در تهران، تعمیر پکیج بوتان در شوش، تعمیر پکیج بوتان جوادیه، تعمیر پکیج بوتان در بازار تهران، تعمیر پکیج بوتان در راه آهن، تعمیر پکیج بوتان در فلاح، تعمیر پکیج بوتان در نعمت آباد، تعمیر پکیج بوتان در نازی آباد، تعمیر پکیج بوتان در مولوی، تعمیر پکیج بوتان در خزانه، تعمیر پکیج بوتان در کوی سیزده آبان، تعمیر پکیج بوتان در یاخچی آباد، تعمیر پکیج بوتان در دروازه دولاب، تعمیر پکیج بوتان در تختی، تعمیر پکیج بوتان در منیریه، تعمیر پکیج بوتان در اتابک، تعمیر پکیج بوتان در امیریه، تعمیر پکیج بوتان در صالح آباد، تعمیر پکیج بوتان در خانی آباد، تعمیر پکیج بوتان در شهر ری، تعمیر پکیج بوتان در مشیریه، تعمیر پکیج بوتان در خراسان

نصب آبگرمکن بوتان در جنوب تهران، نصب آبگرمکن بوتان در تهران، نصب آبگرمکن بوتان در شوش، نصب آبگرمکن بوتان جوادیه، نصب آبگرمکن بوتان در بازار تهران، نصب آبگرمکن بوتان در راه آهن، نصب آبگرمکن بوتان در فلاح، نصب آبگرمکن بوتان در نعمت آباد، نصب آبگرمکن بوتان در نازی آباد، نصب آبگرمکن بوتان در مولوی، نصب آبگرمکن بوتان در خزانه، نصب آبگرمکن بوتان در کوی سیزده آبان، نصب آبگرمکن بوتان در یاخچی آباد، نصب آبگرمکن بوتان در دروازه دولاب، نصب آبگرمکن بوتان در تختی، نصب آبگرمکن بوتان در منیریه، نصب آبگرمکن بوتان در اتابک، نصب آبگرمکن بوتان در امیریه، نصب آبگرمکن بوتان در صالح آباد، نصب آبگرمکن بوتان در خانی آباد، نصب آبگرمکن بوتان در شهر ری، نصب آبگرمکن بوتان در مشیریه، نصب آبگرمکن بوتان در خراسان

نصب پکیج بوتان در جنوب تهران، نصب پکیج بوتان در تهران، نصب پکیج بوتان در شوش، نصب پکیج بوتان جوادیه، نصب پکیج بوتان در بازار تهران، نصب پکیج بوتان در راه آهن، نصب پکیج بوتان در فلاح، نصب پکیج بوتان در نعمت آباد، نصب پکیج بوتان در نازی آباد، نصب پکیج بوتان در مولوی، نصب پکیج بوتان در خزانه، نصب پکیج بوتان در کوی سیزده آبان، نصب پکیج بوتان در یاخچی آباد، نصب پکیج بوتان در دروازه دولاب، نصب پکیج بوتان در تختی، نصب پکیج بوتان در منیریه، نصب پکیج بوتان در اتابک، نصب پکیج بوتان در امیریه، نصب پکیج بوتان در صالح آباد، نصب پکیج بوتان در خانی آباد، نصب پکیج بوتان در شهر ری، نصب پکیج بوتان در مشیریه، نصب پکیج بوتان در خراسان

خدمات پس از فروش بوتان در جنوب تهران، خدمات پس از فروش بوتان در تهران، خدمات پس از فروش بوتان در شوش، خدمات پس از فروش بوتان جوادیه، خدمات پس از فروش بوتان در بازار تهران، خدمات پس از فروش بوتان در راه آهن، خدمات پس از فروش بوتان در فلاح، خدمات پس از فروش بوتان در نعمت آباد، خدمات پس از فروش بوتان در نازی آباد، خدمات پس از فروش بوتان در مولوی، خدمات پس از فروش بوتان در خزانه، خدمات پس از فروش بوتان در کوی سیزده آبان، خدمات پس از فروش بوتان در یاخچی آباد، خدمات پس از فروش بوتان در دروازه دولاب، خدمات پس از فروش بوتان در تختی، خدمات پس از فروش بوتان در منیریه، خدمات پس از فروش بوتان در اتابک، خدمات پس از فروش بوتان در امیریه، خدمات پس از فروش بوتان در صالح آباد، خدمات پس از فروش بوتان در خانی آباد، خدمات پس از فروش بوتان در شهر ری، خدمات پس از فروش بوتان در مشیریه، خدمات پس از فروش بوتان در خراسان

تعمیر آبگرمکن بوتان در جنوب تهران، تعمیر آبگرمکن بوتان در تهران، تعمیر آبگرمکن بوتان در شوش، تعمیر آبگرمکن بوتان جوادیه، تعمیر آبگرمکن بوتان در بازار تهران، تعمیر آبگرمکن بوتان در راه آهن، تعمیر آبگرمکن بوتان در فلاح، تعمیر آبگرمکن بوتان در نعمت آباد، تعمیر آبگرمکن بوتان در نازی آباد، تعمیر آبگرمکن بوتان در مولوی، تعمیر آبگرمکن بوتان در خزانه، تعمیر آبگرمکن بوتان در کوی سیزده آبان، تعمیر آبگرمکن بوتان در یاخچی آباد، تعمیر آبگرمکن بوتان در دروازه دولاب، تعمیر آبگرمکن بوتان در تختی، تعمیر آبگرمکن بوتان در منیریه، تعمیر آبگرمکن بوتان در اتابک، تعمیر آبگرمکن بوتان در امیریه، تعمیر آبگرمکن بوتان در صالح آباد، تعمیر آبگرمکن بوتان در خانی آباد، تعمیر آبگرمکن بوتان در شهر ری، تعمیر آبگرمکن بوتان در مشیریه، تعمیر آبگرمکن بوتان در خراسان

 

09123585814

error: Content is protected !!
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟