5/5 - (4 امتیاز)
اتو بوش
اتو بوش.

اتوهای بوش یکی از مرغوب ترین و پرطرفدارترین اتوها در بین تمامی برندها میباشد. چه اتو دستی اتو چه اتو پرسی. همه مدل های این برند از بهترین سیم کشی ها و زیباترین دیزاین ها برخوردار هستند.

همچنین قاصدک سنتر علاوه بر نمایندگی بوش سرویس بودن، تعمیرات آبمیوه گیر بوش را نیز انجام میدهد و خدمات پس از فروش برای لوازم یدکی بوش را ارئه میکند.

تکنسین‌های بوش سرویس قاصدک سنتر می‌توانند در زمان تعیین شده توسط شما ضمن مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر غذاساز بوش شما در غرب تهران را بدون انتقال دستگاه به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه مرکزی منتقل خواهد شد. تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج یخچال فریزر بوش با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی یخچال فریزر بوش هستید، با بوش سرویس یا نمایندگی بوش در غرب تهران تماس بگیرید.

اتو گرم نمی شود و یا کم گرم میشود.

بررسی کنید که دستگاه به برق وصل است یا خیر اگر چراغ های دستگاه روشن باشند یعنی اتو به برق متصل است.

در حالت بعدی بررسی کنید آیا سیم اتو سالم است یا دچار قطعی و یا پارگی شده است.

چنانچه، سیم‌کشی مدار داخلی اتو بوش، به شکل اصولی انجام نشده باشد، اتو گرمای کمی تولید می‌‌کند. برای مثال، اگر در اتو، لامپ و المنت به همدیگر اتصال سری داشته باشند، ممکن است اتو حرارت پایینی ایجاد کند.

اتو به خوبی گرم می شود ولی بخار نمی کند.

کفی فلزی و سوراخ های زیر کفی را بررسی کنید، اگر دانه های ریز سفید مثل دانه های نمک در سوراخ ها دیدید، سوراخ های خروج هوا رسوب گرفته و نیاز به تمیز شدن دارند.

چرا اتو آب میدهد؟ برای تعمیرات و عیب یابی اتو بوش در این مواقع چه باید کرد؟

یکی از مشکلات پرتکرار در استفاده از اتوها آب دادن این دستگاه است. از این رو در ادامه به بررسی علت آب دادن اتو بوش میپردازیم: تنظیم نادرست درجه اتو یکی از دلایل اصلی ایجاد نشتی آب در این دستگاه است. از این رو برای رفع این مشکل باید اقدام به تنظیم درست از روی برنامه های اتو نمایید. همچنین روشن بودن حالت بخار اتو نیز سبب نشتی آب از این دستگاه میگردد که برای برطرف کردن مشکل در این شرایط بهتر است حالت بخار آن را در واقعی که نیاز نیست خاموش نمایید. ایجاد شکستگی در درب و یا مخزن آب اتو نیز از دیگر علل این مشکل است که برای برطرف کردن آن باید حتما از تعمیرکار اتو بوش کمک بگیرید.

اتو خیلی داغ می شود و یا بالعکس خیلی کم داغ می شود.

درجه اتو را بررسی کنید .اگر تنطیم بود ممکن است ایراد از ترموستات و یا کابل برق باشد.

سوراخ آب پاش به خوبی آب نمیپاچد و یا اصلا کار نمیکند.

این قطعه نیاز به تعویض دارد.

چرا اتو روی لباس ها لکه زرد ایجاد میکند؟

یکی دیگر از مشکلات ایجاد شده در استفاده از اتوها باقی ماندن لکه زرد بعد از اتو کردن لباس است که برای رفع این مشکل در ادامه به بررسی اینکه چرا اتو بوش روی لباس لکه زرد ایجاد میکند، میپردازیم: ممکن است دلیل ایجاد لکه زرد روی لباس ها به دلیل کثیف بودن صفحه اتو شما باشد که برای رفع مشکل در این شرایط باید اقدام به تمیز کردن صفحه اتو خود نمایید. همچنین استفاده از آب شهری به دلیل وجود املاح و رسوبات در اتو میتواند دلیل این مشکل باشد که برای رفع مشکل در این شرایط بهتر است از آب تصفیه شده استفاده نمایید. در صورتی که با رعایت موارد بالا مشکل اتو شما برطرف نشد، باید برای رفع مشکل با تعمیرکار اتو بوش تماس حاصل نمایید.

از اتو آب چکه می کند.

سوراخ های بخار کف اتو را بررسی کنید، لوله ی اسپری آب و محفظه اتو را چک کنید که سالم باشند.

چرا اتو داغ نمیشود؟ چه اقداماتی برای تعمیر و رفع عیب اتو بوش انجام دهیم؟

یکی دیگر از مشکلاتی که در استفاده از اتوها ممکن است با آن مواجه گردید، داغ نشدن اتو است که برای برطرف کردن این مشکل در ادامه به علت داغ نشدن اتو بوش میپردازیم: ممکن است المنت های اتو شما معیوب شده باشد که برای برطرف کردن این مشکل حتما باید دستگاه شما توسط تعمیرکار اتو بوش سرویس گردد. همچنین در صورتی که پریزی که اتو را به آن متصل کرده اید، دچار مشکل سیم پیچی داخلی شده باشد و یا برق محل شما قطع باشد، شاهد روشن نشدن و داغ نشدن اتو خواهید بود. خرابی ترموستات اتو نیز یکی دیگر از علل داغ نشدن اتو است که برای برطرف کردن این مشکل نیز باید با مرکز تعمیر اتو بوش تماس حاصل نمایید.

چرا پارچه به کف اتو می چسبد؟ چگونه به تعمیرات اتو بوش بپردازیم؟

ممکن است دلیل چسبیدن پارچه به کف اتو تمیز نبودن صفحه اتو شما باشد که برای برطرف کردن این مشکل میتوانید برای تمیز کردن از جوش شیرین و سرکه استفاده نمایید. همچنین در صورتی که دمای مناسب پارچه را به درستی انتخاب نکرده باشید، شاهد چسبیدن اتو به پارچه خواهید بود که بهتر است از برنامه های روی اتو به درستی نام پارچه خود را انتخاب نمایید. در صورتی که با انجام کارهای بالا مشکل اتو شما برطرف نشد، میتوانید برای سرویس دستگاه خود با تعمیرکار اتو بوش در آی پی امداد تماس حاصل نمایید.

با روشن کردن اتو، فیوز برق می‌‌پرد.

چنانچه پس از روشن کردن اتو بوش و تنظیم دمای آن، فیوز برق می‌‌پرد، این مشکل می‌‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. اصلی‌ترین دلیل بروز این مشکل، وجود اتصال کوتاه در سیم‌کشی مدار داخلی اتو است. دلیل دیگر می‌‌تواند وجود اتصالی در دوشاخه یا سیم رابط اتو است. همچنین، وجود پارگی یا کشیدگی در این بخش از اتو نیز می‌‌تواند موجب پریدن فیوز برق شود.

کفی اتو برق دارد.

برق داشتن کفی اتو بوش، به دلیل وجود مشکل در المنت دستگاه است. به‌این‌ترتیب، برق در کفی اتو جریان پیدا می‌‌کند و در این صورت استفاده از اتو ممکن است خطراتی را به دنبال داشته باشد. همچنین، دلیل دیگر بروز این مشکل، ایراد در سیم‌کشی مدار داخلی اتو است که تنها یک تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی یا نمایندگی تعمیرات اتو بوش قادر به رفع این مشکل است.

اتو بوش روشن نمی‌شود.

گاهی روشن نشدن اتو بوش می‌‌تواند دلیل ساده‌ای داشته باشد و آن برق نداشتن پریز است. اما ممکن است این مشکل ناشی از ایراد در سیم‌کشی مدار داخلی دستگاه نیز باشد. بنابراین، با اتصال یک دستگاه دیگر به پریز می‌‌توانید مطمئن شوید که پریز سالم است یا خیر. درصورتی‌که پریز سالم نباشد، برای تعمیر اتوی خود می‌‌توانید از خدمات یک تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی یا نمایندگی معتبر تعمیرات اتو بوش استفاده کنید.

نکات مهم برای افزایش طول عمر اتو

به‌هیچ‌وجه اتو را در آب قرار ندهید. چرا که نفوذ آب به بخش داخلی دستگاه، ممکن است باعث خرابی آن شود.

قبل از اینکه اتو به‌طور کامل خنک شود، کابل آن را به دور دسته نپیچید.

برای از بین بردن رسوبات اتو، از سرکه و جوهر نمک استفاده کنید.

اگر سیم رابط اتو مشکل دارد، آن را جایگزین کنید.

معرفی مهم‌ترین قطعات اتو

هر اتو از قطعات مختلفی تشکیل می‌‌شود که این قطعات هریک کارکردهای خاص خود را دارند و به عملکرد صحیح اتو کمک می‌‌کنند. در صورت خراب شدن هرکدام از قطعات اتو، می‌‌توانید با مرکز خدمات تعمیرات اتو بوش همیار ریپیر تماس بگیرید. از جمله قطعات اتو عبارت‌اند از:

صفحه کف اتو؛ یکی از مهم‌ترین بخش‌های اتو بوش؛ صفحه کف اتو است. در سال‌های اخیر، از کفی‌های سرامیکی بیشتر از کفی‌های استیل در ساخت اتو استفاده شده است. چرا که کفی‌های سرامیکی سبک‌تر هستند و همچنین در کفی‌های از جنس استیل، پارچه‌های نایلونی به صفحه کف اتو می‌‌چسبند

المنت اتو؛ این قطعه شکلی لوله‌ای دارد. المنت اتو یک رشته سیم است که می‌‌تواند جریان الکتریکی بالا را تحمل کند و قابلیت داغ شدن دارد. این قطعه با قرار گرفتن در صفحه کف اتو بوش، آن را داغ می‌‌کند

ترموستات اتو؛ این قطعه جزو اصلی‌ترین قطعات مورد استفاده در اتو بوش است. کارکرد این قطعه، رساندن دمای اتو به میزان دمای تنظیم‌شده و همچنین توقف فعالیت اتو، بعد از رسیدن به دمای تنظیم شده است

دکمه‌های تنظیم دمای اتو؛ از این دکمه‌ها در اتوهای بخار استفاده می‌‌شود. روی این دکمه‌ها می‌‌توانید اسامی انواع پارچه و اعداد مربوط به درجه‌های دما را مشاهده کنید.

مخزن آب اتو؛ این مخزن ابعاد کوچکی دارد و درب دار است. آب موجود در مخزن باعث ایجاد رطوبت و بخار حین اتو کردن می‌‌شود. اگر میزان لباس‌هایی که قرار است اتو کنید، زیاد است؛ اتوی بخار مخزن دار گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما خواهد بود. گنجایش مخزن به حدی است که با یک بار پر کردن آن می‌توانید تا چند روز لباس‌های خود را اتو بکشید.

تعرفه تعمیرات اتو توسط قاصدک تعمیر.

این اعداد صرفا تقریبی بوده است و به عوامل مختلفی مانند هزینه تکنسین و… بستگی دارد.

 

هزینه تعمیرات (تومان)خدمات تعمیر

95/000 – 250/000

تعمیر برد الکترونیکی اتو بوش

120/000 – 350/000

تعمیر المنت اتو بوش

130/000 – 300/000

تعویض ترموستات اتو بوش
75/000 – 150/000تعمیر یا تعویض کابل و سیم ها

90/000 – 190/000

رسوب زدایی اتو بوش

65/000 – 190/000

تعویض مخزن آب اتو

120/000 – 150/000

تعمیر پمپ اتو بوش

نحوه برقراری ارتباط با قاصدک تعمیر برای تعمیر کردن اتو شما

برای ارتباط با نمایندگی بوش سرویس جهت تهیه لوازم یدکی بوش و دریافت خدمات بوش سرویس صرفا جهت تعمیرات با ما تماس بگیرید.

09123585814

error: Content is protected !!
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟