5/5 - (3 امتیاز)
نمایندگی بوش سرویس

نمایندگی بوش سرویس آمادگی خود را جهت تعمیرات و فروش لوازم یدکی بوش اعلام میکند.

بلندر بوش که با نام های مخلوط کن بوش و اسموتی ساز بوش نیز شناخته شده است از تکنولوژی پیشرفته‌ای برای تهیه اسموتی، شیک و سوپ استفاده میکند تا در عرض چند ثانیه، نوشیدنی دلخواه شمارا تولید کند. شش تیغه فولادی ضد زنگ و یک موتور قدرتمند میوه و سبزیجات را کوتاه می کند و به شما زمان بیشتری برای خلاقیت در آشپزخانه می دهد و شما قادر خواهید بود تا در کمترین زمان، بهترین کیفیت را به خانوائه خود ارائه نمایید.

همچنین قاصدک سنتر علاوه بر نماینده بوش بودن، تعمیرات بوش را انجام میدهد و خدمات پس از فروش برای قطعات یدکی را ارئه میکند.

تکنسین‌های بوش سرویس قاصدک سنتر می‌توانند در زمان تعیین شده توسط شما ضمن مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر یخچال فریزر بوش شما در غرب تهران را بدون انتقال بلندر بوش به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه مرکزی منتقل خواهد شد. تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج یخچال فریزر بوش با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی یخچال فریزر بوش هستید، با بوش سرویس یا نمایندگی بوش در غرب تهران تماس بگیرید.

چرا بلندر روشن نمی شود؟

روشن نشدن دستگاه ایراد متدوالی است که معمولا در تمامی دستگاه ها روئیت میشود و دلیل این رخداد عمدتا به خاطر اتصالات برقی میباشد. در برخی از موارد بسیار نادر و خاص، مخلوط کن باید به تعمیرگاه فرستاده شود و اولین بخشی که باید مورد بررسی قرار بگیرد، دوشاخه متصل به دستگاه است. در ابتدا با فازمتر رسانایی پریز برق را چک کنید. اگر ایراد از برق نبود، کابل را از نظر زدگی و یا پارگی چک نمایید. در غیر اینصورت، کلید روشن و خاموش را چک کرده و از دریافت برق در آن قسمت، آگاه شوید و اگر از هیچ کدام از راه های بالا نتیجه نگرفتید، ترمینال هایی که درون بدنه دستگاه هستند را بررسی کرده و اگر دچار آسیب یا سوختگی شده بود، میبایست آن را تعویض کرد.

به چه علت بلندر بوش ناگهان خاموش میشود؟

خاموش شدن ناگهانی مخلوط کن بوش، سبب کاهش کارایی دستگاه در طولانی مدت میشود و امکان ورود آسیب جدی ای به دستگاه را زیاد میکند بنابراین بر است هرچه سریع تر برای تعمیر اقدام نمایید.

خاموش شدن به دلایل مختلفی بستگی دارد برای مثال زمانی که فشار وارد بر موتور زیاد باشد، احتمال سوختن را افزایش میدهد و دستگاه را به طور خودکار، متوقف میکند. در شرایط دیگر، اضافه بار برای موتور، خراب شدن پروانه خنک کننده یا هرز گرد شدن، سبب متوقف شدن اورلود دستگاه میشود. خراب شدن پروانه خنک کننده سبب داغی موتور شده و به آن آسیب جدی ای وارد میکند در غیر اینصورت، خرابی اورلود میتواند دلیل دیگری باشد در این صورت با نمایندگی بوش سرویس تماس حاصل فرمایید تا در اسرع وقت به رفع مشکل شما بپردازیم.

 

 

 

چرا مخلوط کن بوش با سرعت و قدرت نمی چرخد؟

در ابتدا ممکن است این ایراد، مکانیکی یا الکتریکی باشد. برای شروع، تیغ های مخلوط کن بوش را بررسی کنید. اگر ایراد از این بخش باشد، تنها راه تعمیر اققدام برای تعویض قطعه میباشد. در ادامه دستگاه مخلوط کن بوش شما دارای زغال ‌هایی است که به ‌مرور زمان و در اثر استفاده از آن کوتاه می ‌شوند این زغال ‌ها باید هر چند سال یک ‌بار تعویض شوند وگرنه سبب کاهش درت دستگاه میشود. اگر تجربه موفقی در این خصوص دارید، خودتان میتوانید ذغال هارا عوض کنید در غیر اینصورت، به یک متخصص مراجعه کنید. البته کثیفی کلکتور، نیم ‌سوز شدن آرمیچر یا بالشتک ‌ها میتواند دلایل دیگری برای این مشکل نیز باشند.

 

پارچ مخلوط کن بوش نشت دارد، چگونه آن را تعمیر کنیم؟

نشتی پارچ از جمله مشکلاتی است که میتواند به موتور دستگاه آسیب برساند پپس تعمیر آن الزامی میباشد. پارچ مخلوط کن یک پیچ شش ضلعی توخالی در انتهای خود دارد که تیغ درون آن قرار می ‌گیرد اگر این تیغ دچار ساییدگی شده باشد باعث نشت مایعات میشود و از آنجایی ‌که محور تیغ از درون عبور می‌ کند و درنهایت به کوپلینگ متصل می ‌شود، مایعات مستقیماً بر روی کوپلینگ می ‌ریزند. برای برطرف کردن مشکل بهتر است هر دوی بوش و پیچ شش ضلعی را تعویض کنید تا مشکل به ‌طور کامل رفع شود.

چرا مواد غذایی موجود در پارچ به اندازه کافی خرد نمی شود؟ آیا میتوان تعمیرش کرد؟

برای تعمیر مخلوط کن تا حدودی باید به طریقه استفاده از آن دقت کنید. افرادی از یخ، درون مخلوط کن استفاده می‌کنند اما این کار باعث می‌شود فرم پره ‌ها تغییر کند و حتی تغییر موقعیت دهند. در نتیجه باعث برخورد تیغ با دیوار مخلوط کن شده و چنین صدایی را ایجاد می ‌کند. دقت داشته باشید که نباید مواد غذایی سخت مانند هویج یا یخ را درون مخلوط کن خرد کنید. زیرا علاوه بر بار اضافی که به موتور وارد می ‌کند، موجب بروز چنین مشکلاتی نیز خواهد شد و شما مجبور به تعمیر خواهید شد. ممکن است بوش مخلوط کن یا یاتاقان ‌های بوش خراب ‌شده باشد و این صدا را ایجاد کند. اگر مشاهده کردید که بوش مخلوط کن شما دچار تغییر حالت شده، سریعاً آن را تعویض نمایید. زیرا ممکن است با هسته فلزی آرمیچر برخورد کند و موجب آسیب رسیدن به آن شود.

هزینه تعمیر مخلوط کن بوش

هزینه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای مثال امکان دارد دستگاه شما نیازمند به تعویض قطعه شود که مشمول هزینه است ولی در مدت زمانی که محصول شما گارانتی دارد ممکن است هزینه های شما کاهش پیدا کند. تعیین قیمت باید توسط تعمیرکار و پس از عیب یابی دستگاه انجام شود همچنین درنظر داشته باشید که بازدید و کارشناسی قاصدک سنتر رایگان است.

نحوه برقراری ارتباط با قاصدک سنتر برای تعمیر کردن بلندر بوش شما

برای ارتباط با نمایندگی بوش جهت تهیه لوازم یدکی بوش و دریافت خدمات بوش سرویس صرفا جهت تعمیرات با ما تماس بگیرید.

بوش سرویس آماده خدمت به شما میباشد.

09123585814

error: Content is protected !!
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟