4.7/5 - (4 امتیاز)
نمایندگی بوش سرویس

با غذاسازهای بوش شما میتوانید طیف گسترده ای از مواد غذایی را به لطف وجود تیغه های دو لبه به خوبی خرد، مخلوط و پوره کنید و غذای زیادی را برای افراد زیادی در مدت زمان کوتاهی تولید کنید.

غذاساز های بوش معمولا به دلیل مرغوب بودن به مشکل چندانی برخورد نمیکنند ولی در این مقاله ما به بررسی ایرادات رایج این محصول جذاب میپردازیم.

همچنین قاصدک سرویس علاوه بر نمایندگی بوش سرویس بودن، تعمیرات بوش را انجام میدهد و خدمات پس از فروش برای لوازم یدکی بوش را ارئه میکند.

یکی دیگر از ابزارهای غذاساز بوش دستگاه غذا ساز است. باید گفت که دستگاه غذاساز بوش یکی از کاربردی‌ترین ابزارهای موجود در آشپزخانه است که اگر بتوانید این دستگاه را متناسب با نیازهای روزمره خود انتخاب کنید دیگر نیازی به خرید ابزارهای مورد نیاز برای آشپزخانه به‌صورت جداگانه نخواهید داشت.

زیرا غذاساز‌های بوش دارای قابلیت‌های بسیار مختلفی هستند. به‌عنوان‌ مثال با انتخاب یک غذاساز مناسب که دارای قابلیت‌هایی نظیر چرخ‌گوشت، خرد کن، همزن، مخلوط‌ کن و غیره است دیگر نیازی به خرید دیگر لوازم آشپزی نخواهید داشت.

زیرا این دستگاه به‌تنهایی می‌تواند همه نیازهای شما در این زمینه را مرتفع سازد. حسن انتخاب غذاساز بوش در این است که دیگر نیازی نیست فضای زیادی از آشپزخانه خود را به لوازم برقی مختلف اختصاص دهید. بلکه فقط با وجود یک‌دستگاه کاربردی نیازهای شما رفع می‌شود. همچنین کلی فضای اضافی دیگر نیز در آشپزخانه خود خواهید داشت.

منتهی همان‌طور که گفتیم باید در انتخاب غذاساز کمی هوشمندانه عمل کنید و گزینه‌ای که بیشترین تناسب با نیازهای کاربردی شما دارد را بخرید. غذاساز بوش منحصر به فردترین وسیله آشپزی به‌شمار می‌رود و می‌تواند بسیاری از زحمت‌ها را از دوش خانم‌ها بردارد

حتی برخی از افراد از این دستگاه به‌عنوان یک‌ دستیار تمام‌وقت در آشپزی یاد می‌کنند. البته ناگفته نماند که استفاده از غذاساز اغلب محدود به موارد نام‌برده نمی‌شود. بلکه وسیله فوق بسیار کاربردی‌تر بوده و برای پخت و پز نیز کارایی دارد.

تکنسین‌های بوش سرویس قاصدک سرویس می‌توانند در زمان تعیین شده توسط شما ضمن مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر غذاساز بوش شما در غرب تهران را بدون انتقال دستگاه به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه مرکزی منتقل خواهد شد. تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج یخچال فریزر بوش با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی یخچال فریزر بوش هستید، با بوش سرویس یا نمایندگی بوش در غرب تهران تماس بگیرید.

آیا غذا ساز بوش شما سر و صدای زیادی ایجاد میکند؟

اگر موتور دستگاه شما صدایی مانند هوم تولید می‌کند، به دلیل گیر مکانیکی موتور دستگاه است. دنده موتور دستگاه بوش شما یا پوشانده شده و یا خراب شده است. درادامه بلبرینگ‌ها و بوش را چک کنید. اگر از مخلوط‌ کن استفاده می‌کنید ممکن است غلظت مواد شما زیادشده باشد. اگر غلظت مواد زیاد شده باشد دستگاه توان چرخاندن آن را ندارد.

آیا غذا ساز بوش شما مواد را از ظرف غذاساز بیرون میریزد؟

اگر مواد بیش از حد ظرفیت غذاساز درون دستگاه ریخته شود، از دستگاه بیرون می‌ریزد. البته احتمال معیوب بودن لاستیک آب‌بندی و ترک برداشتن در کاسه غذاساز نیز وجود درد. اگر تخصصی در این زمینه ندارید، به منظور جلوگیری از ایجاد مشکلات بیشتر، بهتر است با نمایندگی بوش سرویس تماس بگیرید تا در اسرع وقت برای تعمیر دستگاه شما در منزل شما، اقدام شود.

آیا زغال های غذا ساز شما جرقه میزند؟

نحوه تعمیر و رفع مشکل جرقه  زدن زغال‌های غذاساز در ادامه ذکر شده است.

کم بودن فشار فنر یا کوتاه شدن زغال‌ها باعث مشاهده جرقه در این بخش می‌شود. زغال‌ها را تعویض کنید تا این مشکل رفع شود. اگر مشکل از زغال و فنر نبود، بلبرینگ یا بوش را بررسی کنید. اگر این دو بخش در سر جای خود لق می‌زنند، عامل ایجاد جرقه هستند. البته لاغر شدن شفت آرمیچر، سوختن فنر پشت زغال و جابه‌جایی سیم‌ها نیز ممکن است موجب ایجاد جرقه در زیر زغال‌ها شود اما اگر جرقه ایجاد شده شدید بود آرمیچر یا بالشتک سوخته یا تیغه‌های کلکتور کنده شده است.

علت کار نکردن آسیاب غذاساز در برخی از سرعت های دستگاه چیست؟

گاهی اوقات ممکن است با مشکل کار نکردن آسیاب غذاساز بر روی برخی از سرعت های دستگاه مواجه شوید در این صورت قبل از اقدام به هر کاری بهتر است سوئیچ چند سرعته و همچنین قطعات مرتبط با آن را بررسی نمایید. پس در صورت کار نکردن آسیاب غذاساز در برخی سرعت ها با استفاده از مولتی متر اقدام به کنترل جریان برقی ورودی به سوئیچ چند سرعته نمایید.

آیا غذا ساز شما روشن نمیشود؟

هنگامی که هر دستگاه برقی روشن نمی‌شود، قبل از هر چیز اتصالات برقی و سیستم برق‌رسانی منزل شامل فیوز، پریز را چک کنید. اگر این راهکار عملی نبود باید عملکرد سیم‌های رابط دستگاه و میکرو سوییچ حفاظتی را بررسی کنید. اگر مشکلی نداشتند، زغال کند شده یا یک شیء خارجی بین زغال و کلکتور دستگاه گیر کرده است در غیر این صورت موتور سوخته یا مدار آن قطع است. اگر تمامی راه هارا امتحان کردید و به نتیجه ای نرسیدید، به احتمال زیاد مورد آخر برای غذاساز شما رخ داده است در این صورت، بهترین تصمیم این است که با ما تماس حاصل فرمایید تا در سریع ترین زمان ممکن، برای رفع مشکل شما اقدام کنیم.

برای تهیه لوازم یدکی بوش با بوش سرویس تماس بگیرید.

کارایی غذاساز بوش

آسیاب کن؛ در حال‌حاضر انواع مختلف آسیاب در باز وجود دارد. این وسیله جزو لوازم ضروری آشپزخانه به‌شمار می‌رود. با وجود این وسیله می‌توانید انواع مواد غذایی نظیر حبوبات، مغزیجات، هل، دارچین، زنجبیل، خولنجان و غیره را خیلی راحت و سریع آسیاب کنید.

با انتخاب دستگاه همه‌کار غذاساز بوش دیگر نیاز به خرید دستگاه آسیاب به صورت جداگانه نخواهید داشت. زیرا این وسیله کار آسیاب را نیز برای شما انجام می‌دهد. به این ترتیب با وجود آن می‌توانید، خیلی راحت در منزل ادویه تازه تهیه کنید. همچنین جهت آسیاب قهوه و آجیل نیز این وسیله کارایی دارد.

رنده کردن مواد غذایی؛ رنده کردن مواد غذایی یکی اززمان‌برترین امور آشپزی به‌شمار می‌رود. به همین دلیل تهیه برخی غذاها نیز کوکو و کتلت وقت زیادی می‌برد. استفاده از غذاساز بوش به شما کمک می‌کند نهایتا تا ۱۰ دقیقه کتلت و کوکو را آماده کنید.

زیرا با کمک این دستگاه حتی کمتر از یک دقیقه می‌توانید حجم زیادی از مواد غذایی مختلف را رنده کنید. البته ناگفته نماند که کیفیت کار دستگاه نیز بی‌نظیر است. این وسیله طراحی کاملا فنی دارد و از این‌رو به بهترین شکل ممکن کار مورد انتظار را انجام می‌دهد.

معمولا اکثر غذاسازهای بوش مجهز به دیسک دوطرفه هستند و این امکان را برای شما فراهم می‌سازند که بتوانید مواد غذای مختلف را در دو حالت ریز و درشت رنده کنید.

مخلوط کردن مواد غذایی؛ دیگر کاربرد غذاساز بوش مخلوط کردن مواد غذایی مختلف است. برای این منظور تیغه‌های قدرتمندی به همراه محصول ارایه می‌شود. به این ترتیب می‌توانید با استفاده از آن‌ها مواد غذایی مختلف را کاملا یکدست با هم مخلوط کنید.

آبمیوه گیر؛ غذاساز بوش برای گرفتن آبمیوه نیز کارایی دارد و با استفاده از آن می‌توانید خیلی راحت و سریع آب میوه مورد علاقه خود را بگیرید و آبمیوه طبیعی نوش‌جان کنید. سبک طراحی این دستگاه همه‌کاره به نحوی صورت گرفته است که برای آبمیوه و تفاله آن دو ظرف مجزا وجود دارد.

بنابراین فرایند گرفتن آبمیوه با آن بسیار راحت و سریع است. و با وجود این دستگاه در آشپزخانه دیگر نیازی به صرف هزینه برای تهیه دستگاه آبمیوه گیری به‌صورت مجزا نیست.

درست کردن خمیر؛ یکی دیگر از کارهای سخت آشپزی تهیه خمیر است. تهیه خمیر اغلب برای پخت شیرینی رایج است و تقریبا همه شیرینی‌ها با تهیه خمیر به‌همراه هستند. اگر شما هم جزو افرادی به‌شمار می‌روید که از پخت کیک و شیرینی در منزل لذت می‌برید، شک نکنید که وجود غذا ساز کارتان را بسیار راحت‌تر می‌کند.

البته ناگفته نماند که تهیه خمیر به شکل صحیح در کیفیت پخت کیک و شیرینی بسیار موثر است. استفاده از غذاساز بوش برای تهیه خمیر می‌کند خمیر به خوبی ورز بخورد و به بهترین شکل ممکن تهیه شود.

در نتیجه با وجود این دستگاه می‌توانید تا حدود زیادی کیفیت و همچنین سرعت کار خود را افزایش دهید. مهمترین از همه آنکه تهیه خمیر بسیار راحت و با کمترین زحمت به همراه خواهد بود. ناگفته نماند که تهیه خوراکی‌های دیگر نظیر نان و خمیر پیتزا نیز با غذاساز بوش بسیار راحت و سریع صورت می‌گیرد.

غذاساز های بوش حاوی یک تیغه پلاستیکی بسیار باکیفیت هستند که تیغه مذکور برای تهیه خمیر کارایی دارد و در این زمینه بسیار کمک کننده است.

حلقه کردن مرکبات؛ اگر اهل تهیه ترشی‌های مختلف و سالادهای رنگارنگ هستید، باز غذاساز بوش به کارتان خواهد آمد. زیرا این وسیله کمک می‌کند سبزی و صیفی‌جات مختلف را در اندازهای مختلف به‌صورت حلقه حلقه خرد کنید. حتی متناسب با مدل دستگاه می‌توانید ضخامت حلقه‌ها را نیز برحسب دلخواه خود تنظیم کنید.

غذاساز بوش به شکلی یک دست و تمیز مرکبات را حلقه حلقه می¬کند. می¬توانید تنظیمات آن را طوری تعیین کنید که سبزی مرکبات و صیفی جات با حلقه¬های با ضخامت یکسان بریده شوند. برای تهیه سالاد¬های زیبا ویژگی بسیار خوبی است.

درست کردن چیپس؛ چیپس یکی از خوراکی‌های محبوب کودکان به‌شمار می‌رود. اگر شما نیز کودکی دارید که عاشق چیپس بوده یا خودتان علاقمند به این نوع خوراکی هستید، می‌توانید آن را سالمتر و طبیعی‌تر در منزل تهیه کنید. همچنین با کمک غذاساز بوش امکان تهیه چیپس با طعم دلخواه‌تان نیز به‌راحتی میسر می‌شود.

درست کردن سالاد؛ یکی دیگر کاربردهای رایج غذاساز بوش تهیه انواع سالاد با سرعت‌العمل بالا است. یکی از دلایلی که منجر به حذف سالا از برنامه غذایی ما می‌شود زمان‌بر بودن تهیه آن است. خوشبختانه معضل فوق با استفاده از دستگاه همه‌کاره بوش مرتفع شده و می‌توانید خیلی راحت و سریع انواع سالاد را به‌آسانی با آن آماده کنید.

تهیه پوره؛ اگر دارای کودک تازه متولد شده هستید، باید انواع پوره را به برنامه غذایی او اضافه کنید. وجود غذاساز بوش به شما کمک خواهد کرد انواع پوره مقوی را خیلی راحت و سریع برای او تهیه کنید.

همچنین تهیه پوره گوجه فرنگی، سیب‌زمینی بادام زمینی با کمک این محصول به‌آسانی برای شما ممکن خواهد بود. استفاده از این محصول بوش نیاز به تخصص و تجربه خاصی ندارد. بلکه کار با این دستگاه آنقدر ساده و راحت است که حتی در اولین استفاده از آن نیز دچار مشکل نخواهید شد.

درست کردن بستنی؛ تهیه بستنی در خانه 2 حسن بزرگ برای شما به همراه دارد. اول آنکه بستنی خانگی کاملا سالم و طبیعی است و دوم اینکه می‌توانید بستنی طعم بستنی را مطابق با ذائقه خود تهیه کنید. این وسیله به شما کمک می‌کند مواد اولیه بستنی با طعم دلخواه را بسیار راحت با یکدیگر مخلوط کرده و در نتیجه بستنی باکیفیت و خوشمزه آماده کنید.

درست کردن لواشک؛ جالب است بدانید غذاساز بوش برای تهیه لواشک نیز کارایی دارید. شما می‌تواند انواع لواشک ترش و شیرین را خیلی راحت و سریع با کمک قابلیت‌های این محصول در منزل آماده کنید.

تهیه فرنی؛ با این وسیله تهیه فرنی برای کودکان بسیار راحت است. فرنی از جمله غذاهای مفید و با ارزش برای کودکان به‌شمار می‌رود و همه پدر و مادرها تلاش می‌کنند آن را در برنامه غذایی کودکان‌شان قرار دهند.

اگر شما نیز جزو این دسته والدین بوده و تمایل دارید جهت تکمیل برنامه غذایی کودک خود فرنی را هم به غذاهای مصرفی او اضافه کنید، توصیه می‌کنیم از قابلیت‌های غذا‌ساز جهت کاهش زحمت خود غافل نشوید.

درست کردن دسر و سس؛ غذاساز بوش با توجه به قابلیت‌های و امکاناتی که در اختیار شما قرار می‌دهد تهیه انواع سس و دسر را نیز بسیار راحت می‌کند. به این ترتیب به جای خرید سس‌های حاوی مواد افزودنی مضر، سس تازه با طعم و مزه دلچسب باب دل خود را می‌توانید خیلی راحت آماده کرده و به همراه خانواده میل کنید.

 همانطور که گفتیم کیفیت کار غذاساز برقی بسیار عالی است و از سس دست‌ساز خود به‌واسطه دستگاه فوق حتی در میهمانی‌ها نیز می‌توانید استفاده کنید.

درست کردن کره و خامه؛ یکی دیگر از قابلیت‌های این غذاساز، درست کردن کره و خامه است. شما با کمک این دستگاه می‌توانید خودتان در منزل خامه و کره بهداشتی درست کنید. دو ماده اصلی در پختن اکثر غذاهای خوشمزه به کار می آیند.

تهیه انواع کیک و بیسکویت؛ همانطور که در مطلب قبلی نیز عنوان کردیم غذاساز بوش برای تهیه انواع کیک بسیار کاربردی است. زیرا هم جهت ترکیب مواد اولیه به کمک شما می‌آید و هم آنکه فرآیند پخت را می‌تواند انجام دهد. به این ترتیب با وجود غذاساز همه‌کاره بوش دیگر جهت تهیه انواع کیک و بیسکویت نیازی به خرید فر با مایکروویو نخواهید داشت.

چرخ کردن گوشت؛ غذاساز بوش کار چرخ گوشت را نیز انجام می‌دهد. بنابراین با وجود آن دیگر نیاز به خرید دستگاه چرخ گوشت نخواهید داشت. بوش برای این محصول خود چندین تیغه مجزا جهت چرخ کردن گوشت در قطعات مختلف ارائه داده است که با کمک آن‌ها می‌توانید متناسب با نیاز خود تیغه مناسب را جهت چرخ کردن گوشت انتخاب کنید.

قدرت و عملکرد این دستگاه برای چرخ کردن قطعات گوشت واقعا عالی بوده و هیچ تفاوتی با چرخ‌گوشت‌های بوش ندارد. حتی برای چرخ کردن گوشت فریز شده نیز می‌توانید از این وسیله بهره ببرید.

غذاساز بوش کار همزن برقی بوش را نیز انجام می‌دهد یعنی با کمک این وسیله می‌توانید تمام غذاها و خوراکی‌هایی که نیاز به همزن برقی دارند را انجام دهید. تهیه کره و خامه طبیعی و تازه، بدون وجود همزن برقی در منزل بسیار سخت و حتی غیر ممکن است، اما با وجود این وسیله به راحت‌ترین شکل ممکن قابل انجام است.

همچنین تهیه انواع کیک نیز با این محصول بوش بسیار راحت است. زیرا با کمک این محصول می‌تواند مواد مورد را نیاز مخصوصا تخم مرغ را با بالاترین کیفیت به‌ هم بزنید و بسیار حرفه‌ای کار خود را انجام دهید. همچین اگر علاقمند به تهیه کره خانگی در منزل هستید نیز می‌توانید روی قابلیت‌های این محصول حساب باز کرده و با این دستگاه بسیار سریع کره خوشمزه خانگی تهیه کنید.

هزینه تعمیر غذا ساز بوش در بوش سرویس

هزینه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای مثال امکان دارد دستگاه شما نیازمند به تعویض قطعه شود که مشمول هزینه است ولی در مدت زمانی که محصول شما گارانتی دارد ممکن است هزینه های شما کاهش پیدا کند. تعیین قیمت باید توسط تعمیرکار و پس از عیب یابی دستگاه انجام شود همچنین درنظر داشته باشید که بازدید و کارشناسی قاصدک سرویس رایگان است.

نحوه برقراری ارتباط با قاصدک سرویس برای تعمیر کردن غذا ساز شما

برای ارتباط با نمایندگی بوش سرویس جهت تهیه لوازم یدکی بوش و دریافت خدمات بوش سرویس صرفا جهت تعمیرات با ما تماس بگیرید.

09123585814

error: Content is protected !!
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟