5/5 - (3 امتیاز)
نمایندگی بوش سرویس
نمایندگی بوش سرویس علاوه برنمایندگی، تعمیرات محصولات بوش را مانند همزن نیز انجام میدهد و خدمات پس از فروش برای لوازم یدکی بوش را ارئه میکند پس در صورت نیاز به لوازم یدکی با ما تماس بگیرید.
همزن برقی بوش به شما این امکان را میدهد تا ترکیب های موردنظر خود را با کیفیت بالا و در سریع ترین زمان ممکن بسازید و ازش لذت ببرید. همزن های برقی از قطعات ظریفی تشکیل شده است و سیم کشی آن هم نیز ظریف بوده پس قبل از تعمیر کردن آن در خانه، با ما تماس بگیرید تا از بیشتر کردن مشکل خود جلوگیری کنید.

همزن برقی بوش به شما این امکان را میدهد تا ترکیب های موردنظر خود را با کیفیت بالا و در سریع ترین زمان ممکن بسازید و ازش لذت ببرید. همزن های برقی از قطعات ظریفی تشکیل شده است و سیم کشی آن هم نیز ظریف بوده پس قبل از تعمیر کردن آن در خانه، با ما تماس بگیرید تا از بیشتر کردن مشکل خود جلوگیری کنید.

تکنسین‌های بوش سرویس قاصدک سنتر می‌توانند در زمان تعیین شده توسط شما ضمن مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر همزن بوش شما در غرب تهران را بدون انتقال دستگاه به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه مرکزی منتقل خواهد شد. تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج یخچال فریزر بوش با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی یخچال فریزر بوش هستید، با بوش سرویس یا نمایندگی بوش سرویس تماس بگیرید.

همزن برقی روشن نمی‌شود

این ایراد در همزن‌ های برقی بوش بسیار رایج است و از دلایل بروز آن می‌توان به مواردی مانند برق نداشتن پریز، خرابی دوشاخه، خرابی کلید روشن و خاموش، سوختن موتور و ایراد در سیم‌کشی اشاره کرد.

سرعت چرخش پره‌های همزن برقی کم است

این مشکل در زمانی به وجود می‌آید که موتور همزن برقی بوش نیم‌سوز شده است و نمی‌تواند با قوای کامل کار کند. از دلایل دیگر بروز این مشکل می‌توان به کثیفی کلکتور، کوتاهی ذغال‌ها، ساییدگی مارپیچ انتهای محور آرمیچر و ساییدگی چرخ‌دنده‌ها اشاره کرد.

همزن برقی تغییر سرعت نمی‌دهد

 اصلی‌ترین دلیل رخ دادن این مشکل رایج، سوختن دیود دستگاه است که باید تعمیر آن را به یک تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی یا نمایندگی تعمیرات همزن برقی بوش بسپارید.

همزن برقی صدای بسیار زیادی تولید می‌کند

رایج ترین دلیل این مشکل می‌توان به خم شدن محور همزن‌ها و یا ضربه دیدن دستگاه اشاره کرد. برای کارشناسی در این مورد میتوانید با ما ارتباط برقرار کنید زیرا که کارشناسی ما رایگان است

نکاتی برای افزایش طول عمر همزن بوش

همزن برقی بوش از وسایل بسیار مهم آشپزخانه به‌شمار می‌آید و به همین خاطر باید با رعایت برخی نکات مراقبتی، از خراب شدن آن جلوگیری کرد. از جمله این نکات می‌توان به استفاده صحیح و مطابق با دستورالعمل دفترچه راهنمای دستگاه اشاره کرد. برای مثال همزن‌های برقی بوش مناسب مخلوط کردن حجم مشخصی از مواد غذایی هستند و با آن‌ها نمی‌توانند مواد غذایی بسیار حجیم را مخلوط کرد. این کار به موتور و تیغه‌های دستگاه فشار زیادی وارد می‌کند. از طرف دیگر نفوذ مایعات و آب به داخل همزن برقی نیز می‌تواند باعث خرابی موتور آن شود. با رعایت این نکات می‌توان عمر همزن برقی بوش را به‌خوبی افزایش داد.

معرفی مهم‌ترین قطعات همزن برقی بوش.

موتور همزن برقی بوش؛

مهم‌ترین قطعه به‌کاررفته در این محصول، موتور آن است. این قطعه وظیفه تامین نیروی لازم برای چرخش پره‌های دستگاه را برعهده دارد و از قطعات بسیار زیاد دیگری مانند ترموستات و ذغال تشکیل شده است. بنابراین اصلی‌ترین دلیل خرابی موتور همزن برقی، استفاده نادرست از آن است. واردکردن فشار بیش از اندازه به پره‌های همزن برقی بوش می‌تواند باعث آسیب به اجزای داخلی موتور آن شود. همچنین سیم‌پیچ موتور نیز براثر نفوذ آب می‌تواند بسوزد.

دنده همزن بوش؛

همزن‌های برقی بوش دارای تنظیم درجه هستند و سرعت آن‌ها قابل تغییر است. این کار با استفاده از دنده یا گیربکس همزن برقی انجام می‌شود. البته این دنده از نظر کارایی بسیار با دنده خودروها و دیگر وسایل نقلیه متفاوت است و تنها یک چرخ‌دنده کوچک دارد که سرعت خروجی را تنظیم می‌کند. این قطعه در صورت واردکردن فشار زیاد به دستگاه می‌تواند کاملا خراب شود. در این صورت باید دنده معیوب را با یک دنده جدید جایگزین کنید.

شاخک یا پره‌های همزن برقی بوش؛

یکی دیگر از مهم‌ترین قطعات همزن‌ های برقی بوش، شاخک‌ها یا پره‌های آن‌ها هستند. نیروی تولیدشده توسط موتور همزن برقی، به این قطعه منتقل می‌شود. پره‌ها نیز با چرخش به حول خود، مواد غذایی را با یکدیگر مخلوط می‌کنند. جنس پره‌های همزن برقی از استیل ضد زنگ است و مقاومت بسیار خوبی در برابر زنگ‌زدگی یا فرورفتگی دارند. لازم به ذکر است که مخلوط کردن مواد غذایی منجمد با استفاده از همزن‌ های برقی بوش می‌تواند باعث آسیب به پره‌های این وسیله شود پس از خرد کردن مواد غذایی سفت یا یخ زده جلوگیری کنید.

کلیدهای روشن و خاموش و تنظیم درجه؛

روی بدنه همزن برقی بوش کلیدهایی تعبیه شده‌اند که از طریق آن‌ها می‌توان همزن را روشن یا خاموش کرد. همچنین برای تنظیم سرعت چرخش پره‌های همزن باید از کلیدهای تنظیم درجه تعبیه شده روی آن استفاده کرد. این کلیدها عموما در زیر کلید روشن و خاموش دستگاه قرار دارند.

تعرفه تعمیر همزن بوش به چه صورت است؟

هزینه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای مثال امکان دارد دستگاه شما نیازمند به تعویض قطعه شود که مشمول هزینه است ولی در مدت زمانی که محصول شما گارانتی دارد ممکن است هزینه های شما کاهش پیدا کند. تعیین قیمت باید توسط تعمیرکار و پس از عیب یابی دستگاه انجام شود همچنین درنظر داشته باشید که بازدید و کارشناسی قاصدک سنتر رایگان است.

نحوه برقراری ارتباط با قاصدک سنتر برای تعمیر کردن همزن شما

برای ارتباط با نمایندگی بوش سرویس جهت تهیه لوازم یدکی بوش و دریافت خدمات بوش سرویس صرفا جهت تعمیرات با ما تماس بگیرید.

09123585814

error: Content is protected !!
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟