5/5 - (2 امتیاز)
نمایندگی بوش سرویس
چای ساز بوش یکی از پرطرفدارترین محصولات بوش میباشد که در این متن ما به بررسی اطلاعات درمورد این دستگاه میپردازیم و نکات مهمی را در رابطه با این دستگاه شگفت انگیز یاد خواهیم گرفت. چای ساز بوش به دلیل عملکرد سریع در تهیه ی چای، زیاد مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول نیز دارای مشکلات و ایراد های متداولی است که در این قسمت از متن، در مورد آن برای شما عزیزان صحبت خواهیم کرد.

نمایندگی بوش سرویس، علاوه بر خدمات پس از فروش و تعمیرات، لوازم یدکی بوش را نیز میفروشد پس در صورت نیاز به قطعات یدکی با ما تماس حاصل فرمایید.

همچنین به یاد داشته باشید بوش سرویس، چای ساز بوش شما را تا حد امکان در منزل تعمیر خواهد کرد و بازدید و کارشناسی رایگان است.

تکنسین‌های بوش سرویس قاصدک سنتر می‌توانند در زمان تعیین شده توسط شما ضمن مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر یخچال فریزر بوش شما را بدون انتقال چای ساز بوش به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه مرکزی منتقل خواهد شد. تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج یخچال فریزر بوش با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی یخچال فریزر بوش هستید، با بوش سرویس یا نمایندگی بوش در تهران تماس بگیرید.

علت خاموش نشدن دستگاه بوش پس از جوش آمدن آب از چیست؟

خراب شدن سنسورِ دمای یکی از عواملی که باعث خاموش نشدن چای ساز می شود. سنسور دما وظیفه ی روشن و یا خاموش چای ساز دمای مشخصی دارد. برای رفع این عیب چای ساز بوش می بایست سنسور دمایی آن تعویض شود.

چرا چای ساز پیش از جوش آمدن آب خاموش می شود؟

یکی دیگر از مشکلات متداولی که برای مشتریان چای ساز بوش رخ میدهد، خاموش شدن چای ساز پیش از جوش آمدن آب است. متخصصان مجرب نمایندگی تعمیرات چای ساز بوش علت آن را وجود اختلال و یا خرابی سنسور دمای چای ساز و جمع شدن بیش از اندازه رسوب بر روی المنت دستگاه می دانند که باید تعویض شوند. برای رفع عیب آن نیز میتوانید از متخصصان کاربلد قاصدک سنتر کمک بگیرید.

چرا چای ساز بوش داغ نمی شود؟

یکی دیگر از دلایلی که باعث داغ نشدن چای ساز بوش می شود المنت های آن دستگاه است که برای تعمیر آن نیز توصیه می شود با ما تماس بگیرید. المنت های چای سازبوش، باعث گرم و داغ کردن چای ساز می شوند. المنت ها یک سیستم مقاومتی در برابر جریان الکتریکی هستند که باعث تبدیل جریان الکتریکی  به گرما می شوند. اگر یکی از سیم های المنت یا  المنت گرم نگه دارنده قطع شده باشد، در این حالت منجر به خارج شدن مدار المنت های چای ساز بوش شده و آب درون چای ساز داغ نمی شود. برای رفع این مشکل، میتوان با تعویض المنت ها  مشکل دستگاه را حل کرد.

چرا چای ساز بوش داغ نمی شود؟

یکی دیگر از دلایلی که باعث داغ نشدن چای ساز بوش می شود المنت های آن دستگاه است که برای تعمیر آن نیز توصیه می شود با ما تماس بگیرید. المنت های چای سازبوش، باعث گرم و داغ کردن چای ساز می شوند. المنت ها یک سیستم مقاومتی در برابر جریان الکتریکی هستند که باعث تبدیل جریان الکتریکی  به گرما می شوند. اگر یکی از سیم های المنت یا  المنت گرم نگه دارنده قطع شده باشد، در این حالت منجر به خارج شدن مدار المنت های چای ساز بوش شده و آب درون چای ساز داغ نمی شود. برای رفع این مشکل، میتوان با تعویض المنت ها  مشکل دستگاه را حل کرد.

دکمه خاموش / روشن چای ساز بوش عمل نمی کند؟

یکی از عوامل متداول خرابی چای ساز بوش، خرابی دکمه های چای ساز است. دلیل اصلی این مشکل، نشت بخار آب در مدار های چای ساز بوش و گرم شدن بیش از حد دستگاه می باشد که برای رفع این مشل می توانید اتصالات دستگاه و دکمه های چای ساز را بررسی کنید. برای تعویض میتوانید با ما تماس بگیرید.

چرا صفحه لمسی چای ساز کار نمیکند؟

اول می بایست تعمیر چای ساز لمسی در زمانی که دکمه های صفحه نمایش لمسی کار نمی کند، به قطعات الکترونیکی دستگاه بستگی دارد. ابتدا باید بررسی کنید که صفحه نمایش سالم باشد و ضربه نخورده باشد زیرا که برد الکترونیکی دستگاه دقیقا در زیر صفحه لمسی قرار گرفته است اگر مشکل از روش بالا نبود، باید بدانید که صفحه لمسی چای ساز به احتمال زیاد به دلیل مجاورت با دمای بالا و حرارت، از کار افتاده است. تعمیر این بخش توسط مشتری احتمالا دچار خرابی بیشتری میشود پس برای جلوگیری از هزینه های بیشتر با نمایندگی بوش در غرب تهران تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن، برای حل مشکلتان اقدام کنید.

نشتی کتری برقی و برطرف کردن آن در تعمیرات چای ساز.

از شایع ترین موارد خرابی در چای ساز بوش مربوط به سوراخ شدن کف کتری برقی است. معمولا این ایراد به دلیل نشتی در کف کتری رخ میدهد که تعویض کف کتری برقی یا تعمیر درب چای ساز برای تعمیر، اکتفا میکند همچنین اگر شیشه مشکل دارد با تعمیر شیشه چای ساز مشکل حل می شود.

پریدن فیوز برق به محض روشن کردن چای ساز.

پردیدن فیوز با فشردن کلید به دلیل اتصالات چای ساز است که دچار مشکل شده است. اغلب برای عیب یابی و تعمیر چای ساز برقی این اتصالی در بین برد الکترونیکی و المنت ایجاد می شود و باید محل اتصالی و سیم کشی بررسی شود و قطعه معیوب تعویض شود.

دلیل وجود رسوب در چای ساز چیست؟

وجود رسوب در کف دستگاه چای ساز به دلیل استفاده از آب با املاح زیاد است. در آب شهری، املاح زیادی وجود دارد که سبب ایجاد رسوب می شود. برای آموزش تعمیرات چای ساز در منزل و تعمیر چای ساز لمسی می توانید با استفاده از ترکیب آب و سرکه و هم چنین جوهر لیمو اقدام به رسوب زدایی کتری برقی کنید.

دلیل سردی چای در چای ساز چیست؟

این مشکل فقط به تعمیر المنت چای ساز مرتبط است. در صورت خرابی این قطعه دستگاه آب را گرم نگه نمی دارد. تعویض المنت چای ساز باید توسط تعمیرکار چای ساز انجام شود پس برای تعمیر با ما تماس بگیرید.

نکات نگهداری و استفاده صحیح از چای ساز

نگهداری صحیح از چای ساز برای افزایش طول عمر این دستگاه از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد. کتری و قوری بر روی یک صفحه قرار دارد. امروزه از صفحات لمسی برای تولید انواع چای سازها استفاده می کنند. لمسی بودن این محصول در کنار تمامی مزیت ها به نگهداری ویژه ای نیز نیاز دارد. در خاطر داشته باشید که دستگاه را بدون آب به هیچ وجه روشن نکنید. هم چنین همواره چای ساز را به محافظ برق وصل نمایید.

برای استفاده طولانی مدت از چای ساز و عدم نیاز به تعمیر چای ساز، بهتر است در موارد ضروری آن را به برق وصل کنید. استفاده از دستگاه در فاصله زمانی معین سبب جلوگیری از خرابی دستگاه نیز می شود. هم چنین استفاده صحیح از این لوازم خانگی از زنگ زدگی ترموستات چای ساز نیز جلوگیری می کند. ترموستات وظیفه قطع کردن چای ساز در دمای مشخص آب را به عهده دارد که در صورت خرابی سنسور، کتری قبل از به جوش درآمدن آب خاموش می شود. از علل دیگر خاموش نشدن کتری پس از به جوش آمدن آب می توان به خرابی ترموستات نیز اشاره نمود.

تعرفه خدمات تعمیرات چای ساز بوش

هزینه تعمیر چای ساز بوش

هزینه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای مثال امکان دارد دستگاه شما نیازمند به تعویض قطعه شود که مشمول هزینه است ولی در مدت زمانی که محصول شما گارانتی دارد ممکن است هزینه های شما کاهش پیدا کند. تعیین قیمت باید توسط تعمیرکار و پس از عیب یابی دستگاه انجام شود همچنین درنظر داشته باشید که بازدید و کارشناسی قاصدک سنتر رایگان است.

هزینه تعمیر چای ساز بوش

خدمات تعمیرات چای ساز بوش

80.000 تومان الی 140.000 تومان

هزینه تعویض کلید و کتری برقی چای ساز بوش

120.000 تومان الی 500.000 تومان

هزینه تعویض ترموستات چای ساز بوش

180.000 تومان الی 490.000 تومان

هزینه تعویض المنت چای ساز بوش

300.000 تومان الی 580.000 تومان

هزینه تعویض برد الکترونیکی چای ساز بوش

290.000 تومان الی 740.000 تومانهزینه شیشه چای ساز و انواع قوری کتری برقی بوش

200.000 تومان الی 330.000 تومان

هزینه تعمیر برد الکترونیکی چای ساز بوش

نحوه برقراری ارتباط با قاصدک سنتر برای تعمیر کردن چای ساز بوش شما

برای ارتباط با نمایندگی بوش جهت تهیه لوازم یدکی بوش و دریافت خدمات بوش سرویس صرفا جهت تعمیرات با ما تماس بگیرید.

بوش سرویس آماده خدمت به شما میباشد.

09123585814

error: Content is protected !!
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟