5/5 - (2 امتیاز)
نمایندگی بوش سرویس
نمایندگی بوش سرویس.

با چرخ گوشت بوش، تنها با فشار دادن یک دکمه در کمترین زمان، از بهترین کیفیت بهره ببرید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

همچنین به یاد داشته باشید قاصدک سنتر علاوه بر نمایندگی بوش سرویس بودن، تعمیرات آبمیوه گیر بوش را نیز انجام میدهد و خدمات پس از فروش برای لوازم یدکی بوش را ارئه میکند.

تکنسین‌های بوش سرویس قاصدک سنتر می‌توانند در زمان تعیین شده توسط شما ضمن مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر غذاساز بوش شما در غرب تهران را بدون انتقال دستگاه به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه مرکزی منتقل خواهد شد. تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج یخچال فریزر بوش با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی یخچال فریزر بوش هستید، با بوش سرویس یا نمایندگی بوش در غرب تهران تماس بگیرید.

چرا چرخ گوشت روشن نمیشود؟

اولین موردی که در زمان روشن نشدن چرخ گوشت ها باید مورد بررسی قرار دهید، پریز برق است. ممکن است با توجه به پرقدرت بودن چرخ گوشت ها در سیم پیچی داخلی پریز برق شما مشکلی ایجاد شده باشد که برای رفع این مشکل باید اقدام به اتصال دستگاه خود به پریز دیگری نمایید.

یکی دیگر از علل روشن نشدن چرخ گوشت ها میتواند خرابی در کلید روشن و خاموش این دستگاه باشد که در این صورت برای رفع مشکل باید با تعمیرکار چرخ گوشت بوش تماس حاصل نمایید.

در صورتی که سیم پیچی داخلی و اتصالات چرخ گوشت با مشکل مواجه شده باشد نیز شاهد روشن نشدن این دستگاه خواهیم بود که برای رفع این مشکل نیز باید با نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت بوش تماس حاصل نمایید.

علت بیرون نیامدن گوشت از دستگاه چیست؟

ممکن است در هنگام خاموش بودن این دستگاه یک جسم خارجی در مسیر گوشت در این دستگاه قرار گرفته باشد که بهتر است برای رفع این مشکل محل حرکت گوشت در دستگاه را بررسی نمایید.

همچنین در صورتی که رگ و استخوان همراه گوشت شما باشد، ممکن است مانع از خروج گوشت از دستگاه گردد. برای رفع این مشکل نیز باید سعی کنید گوشت خالص را در درون چرخ گوشت خود قرار دهید.

در صورت کند شدن تیغه چرخ گوشت نیز شاهد بیرون نیامدن گوشت خواهید بود که برای رفع این مشکل بهتر است از تعمیرکار چرخ گوشت بوش بخواهید برای تعویض تیغه چرخ گوشت شما اقدام نماید.

علت صدای زیاد چرخ گوشت چیست؟

ممکن است تکه ای استخوان به همراه گوشت وارد چرخ گوشت شما شده باشد و در اثر برخورد با تیغه دستگاه ایجاد صدا نماید.

همچنین در صورتی که بلبرنگ های چرخ گوشت شما خراب شده باشند، در این دستگاه با تولید صدای بلند مواجه خواهید بود که به دلیل تخصصی بودن آن بهتر است توسط یک تعمیرکار چرخ گوشت بوش بررسی گردد.

در صورت خرابی در چرخ دنده های چرخ گوشت و خشکی این قطعات نیز صدای بلند ایجاد میگردد که برای برطرف کردن این مشکل باید با نمایندگی تعمیر چرخ گوشت بوش تماس حاصل نمایید.

علت جرقه زدن چرخ گوشت چیست؟

ممکن است اتصالات داخلی چرخ گوشت شما با مشکل مواجه شده باشد که برای رفع مشکل آن باید با نمایندگی تعمیرات چرخ گوشت بوش تماس حاصل نمایید.

همچنین در صورتی که رطوبت به داخل چرخ گوشت شما وارد شده باشد نیز شاهد جرقه زدن دستگاه خود خواهید بود که برای جلوگیری از ایجاد این مشکل بهتر از از ورود آب و رطوبت به داخل چرخ گوشت خود خودداری نمایید.

در صورت ایجاد اصطکاک در دستگاه نیز امکان جرقه زدن وجود دارد.

نکات نگهداری از چرخ گوشت بوش

از انداختن اجسام سخت، استخوان و… خود داری کنید.

ترجیحا دستگاه را زیر آب نبرید و با دستمال نم دار آن را تمیز کنید.

اگر برق شما دچار نوسان است، چرخ گوشت را به برق متصل نکنید.

تعرفه تعمیرات چرخ گوشت بوش توسط قاصدک سنتر

هزینه تعمیر آسیب برقی، به نوع سرویس و تعمیری که روی دستگاه انجام می‌گیرد بستگی دارد. گاهی اوقات آسیب برقی برای رفع ایراد، نیاز به تعویض قطعه دارد. به طور کلی میانگین هزینه تعمیر، بین 160,000 تومان تا 780,000 تومان متغیر است.

هزینه تعمیر خردکن برقی بسته به نوع خرابی و قطعاتی که در طی فرایند تعمیرات در آن استفاده و تعویض میشود میانگین بین ۵۰.۰۰۰ تا ۵۰۰.۰۰۰ تومان خواهد بود.

نحوه برقراری ارتباط با قاصدک تعمیر برای تعمیر کردن چرخ گوشت شما

برای ارتباط با نمایندگی بوش سرویس جهت تهیه لوازم یدکی بوش و دریافت خدمات بوش سرویس صرفا جهت تعمیرات با ما تماس بگیرید.

09123585814

error: Content is protected !!
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟