5/5 - (5 امتیاز)
گوشت کوب برقی بوش

نمایندگی بوش سرویس اعلام آمادگی برای تعمیرات گوشت کوب برقی بوش شما و فروش قطعات یدکی بوش اعلام آمادگی میکند.

گوش کوب های برقی آشپزخانه بوش با فشار دادن یک دکمه، ترکیب عملی و قدرتمندی را ارائه می دهند. فن آوری نوآورانه و طیف وسیعی از لوازم جانبی می تواند مخلوط کن بوش شما را به یک ابزار آشپزخانه همه کاره و رشک برانگیز برای مخلوط کردن، خرد کردن، هم زدن و زدن تبدیل کند.

در این مقاله ما به بررسی گوشت کوب برقی بوش و تعمیرات آن میپردازیم.

همچنین برای خرید لوازم یدکی گوشت کوب برقی بوش میتوانید با بوش سرویس تماس حاصل فرمایید.

تکنسین‌های بوش سرویس قاصدک سنتر می‌توانند در زمان تعیین شده توسط شما ضمن مراجعه به محل، عیب‌یابی صحیح و تعمیر یخچال فریزر بوش شما در غرب تهران را بدون انتقال گوشت کوب برقی بوش به تعمیرگاه انجام دهند. در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب به تعمیرگاه مرکزی منتقل خواهد شد. تعمیرکاران ما با توجه به سال‌ها تجربه و آموزش‌های تخصصی با مشکلات رایج یخچال فریزر بوش با هر مدلی به خوبی آشنا هستند. پس اگر با هر کدام از مشکلات زیر مواجه شده‌اید و به دنبال تعمیرات تخصصی یخچال فریزر بوش هستید، با بوش سرویس یا نمایندگی بوش در غرب تهران تماس بگیرید.

گوشت کوب برقی بوش در طول مدت استفاده به دلایل مختلفی دچار مشکلات و خرابی هایی می شوند. در این بخش عمده ترین و شایع ترین این خرابی ها را عنوان می کنیم. نکته ای که قابل ذکر است این می باشد که تمامی این خرابی ها قابل تعمیر می باشند پس در صورت بروز آن ها می توانید به جای خرید یک گوشت کوب برقی نو، اقدام به تعمیر آن کنید و برای دستیابی به اطلاعات بیشتر روی متن موردنظر خود، کلیک فرمایید. در ادامه متن شامل یک سری اطلاات میشود که میتوانید با کلیک کردن روی متن، اطلاعات را چک کنید.

گوشت کوب برقی هنگام کار کردن صدای بسیار زیادی میدهد.

آب شدن بخشی از کوپل‌ها؛ یکی از دلایل صدا دادن گوشت کوب برقی، آب شدن بخشی از کوپل‌هاست. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که قطعات دستگاه به درستی بهم متصل نشده باشند و یا از دستگاه برای له کردن مواد غذایی سخت استفاده کرده باشید. توجه کنید که در صورت آب شدن کوپل‌ها باید آنها را تعویض کنید.

خرابی درب گیربکس؛ اگر درب گیربکس خراب شود سبب صدا ادن گوشت کوب برقی خواهد داد. این اتفاق زمانی رخ می‌دهد که مواد سخت را در ظرف مخصوص گوشت کوب، بریزید. این عمل سبب می‌شود که قطعات داخلی گیربکس آسیب ببیند و موجب تولید صدا شود. در این شرایط باید درب گیربکس به طورکامل تعویض شود.

ایراد در موتور گوشت کوب برقی؛ ضعیف شدن موتور گوشت کوب برقی یکی دیگر از دلایل صدا دادن گوشت کوب برقی است. در این شرایط دستگاه صدای غیرعادی می‌دهد و عملکرد درستی ندارد.

گوشت کوب برقی هنگام کار کردن، داغ میکند.

به‌طور کلی بعد از کمی استفاده از گوشت کوب برقی بوش، این وسیله داغ می‌شود اما این داغ شدن نباید بیش از اندازه باشد. در صورت داغ شدن بیش از اندازه گوشت کوب برقی، احتمالا اورلود وسیله شما خراب شده است. در این صورت با نمایندگی بوش تماس بگیرید تا برای رفع مشکل شما اقدام کنید.

گوشت کوب برقی خاموش شده و دیگر روشن نمی شود.

ضربه دیدن، ‌نوسان برق و داغ شدن بیش از اندازه می‌توانند از اصلی‌ترین دلایل بروز این مشکل اساسی باشند. باتوجه به پیچیدگی این مشکل، تنها راه رفع آن، سپردن تعمیر وسیله به یک نمایندگی یا مراکز معتبر خدمات تعمیرات گوشت کوب برقی بوش است. عدم استفاده صحیح باعث رخ دادن این اتفاق میشود.

نکاتی برای افزایش طول عمر گوشت کوب برقی بوش

در هنگام استفاده از گوشت کوب برقی باید یک سری نکات را رعایت کرد. از جمله این نکات می‌توان به عدم خردکردن مواد غذایی بسیار خشک یا با قطعات بزرگ اشاره کرد. این دستگاه‌ها حساس بوده و مناسب خردکردن یا مخلوط‌ کردن قطعات بزرگ و یخ‌زده مواد غذایی نیستند و خرد کردن این مواد می‌تواند به تیغه‌ها و موتور آن‌ها آسیب وارد کند به علاوه  اگر میله رابط گوشت کوب برقی بوش شما پلاستیکی است، فروبردن آن در موادغذایی داغ می‌تواند باعث آب شدن و خرابی آن شود. همچنین ورود آب و مایعات به داخل موتور برخی مدل‌ها نیز می‌تواند باعث سوختن موتور آن‌ها شود.

معرفی قطعات مهم گوشت کوب برقی بوش

مرحله اول عیب‌یابی گوشت کوب برقی بوش، شناسایی قطعات این وسیله برقی میباشد. چرا که هر یک از قطعات این دستگاه مانند کلید روشن و خاموش، تیغه‌های فلزی و موتور گوشت کوب برقی تاثیر به‌ خصوصی درعملکرد نهایی دستگاه دارند. به همین خاطر در ادامه با مهم‌ترین قطعات گوشت کوب برقی بوش آشنا می‌شویم. توصیه می شود قطعات خود را فقط از نمایندگی ها یا تعمیرگاه های مجاز در زمینه تعمیرات گوشت کوب برقی بوش تهیه نمایید.

کلیدهای روشن و خاموش؛ یکی از قطعات بسیار ساده اما درعین‌حال بسیار مهم گوشت کوب برقی بوش، کلیدهای روشن و خاموش آن است. از این کلیدها همان‌طور که از نامشان مشخص است، برای روشن و خاموش کردن گوشت کوب برقی استفاده می‌شود. برخی از گوشت کوب برقی‌های دارای کلیدهای تنظیم قدرت نیز هستند. این کلیدها براثر استفاده نادرست و واردکردن فشار بیش از اندازه می‌توانند خراب شوند.

بدنه پلاستیکی یا فلزی گوشت کوب برقی بوش؛ گوشت کوب‌ برقی‌ های بوش بسته به مدل خود دارای بدنه‌ای فلزی یا پلاستیکی هستند. به‌طور کلی مدل‌های دارای بدنه فلزی گزینه‌ای بهتر به‌شمار می‌آیند. چرا که احتمال خرابی و آسیب به بدنه‌های آن‌ها بسیار پایین‌تر است. از اصلی‌ترین دلایل خرابی این قطعه می‌توان به وارد شدن ضربه اشاره کرد. همچنین فروبردن گوشت کوب برقی‌هایی با بدنه پلاستیکی نیز می‌تواند باعث آب شدن و آسیب دیدن بدنه پلاستیکی آن‌ها شود.

موتور گوشت کوب برقی بوش؛ مهم‌ترین عضو گوشت کوب برقی بوش، موتور آن است. این قطعه وظیفه مهم تامین نیروی لازم برای چرخش تیغه‌های فلزی دستگاه را برعهده دارد. این انتقال نیرو با استفاده از چرخ‌دنده‌های پلاستیکی یا فلزی به همراه چندین تسمه انجام می‌‌شود. از اصلی‌ترین دلایل خرابی موتور گوشت کوب برقی بوش، می‌توان به وارد کردن فشار بیش از حد، نوسان برق و استفاده نادرست از دستگاه اشاره کرد.

تیغه‌های فلزی گوشت کوب برقی بوش؛ یکی دیگر از قطعات بسیار مهم گوشت کوب‌ های برقی بوش، تیغه‌های فلزی دستگاه هستند. این تیغه‌ها وظیفه مخلوط‌کردن و خرد کردن مواد غذایی را برعهده دارند. در برخی از مدل‌های این دستگاه، تیغه‌های فلزی قابلیت تعویض دارند و می‌توان آن‌ها را با تیغه‌های جدید جایگزین کرد. خرد کردن مواد غذایی بسیار زمخت و یخ‌زده یا با ابعاد بسیار بزرگ می‌تواند باعث خرابی تیغه‌های گران‌قیمت گوشت کوب برقی بوش شما شود.

نکات لازم درحفظ و نگهداری گوشت کوب برقی بوش.

  1. قبل از تمیز کردن وسیله برقی را از برق بکشید و اجزای آن را از هم جدا کنید
  2. دستگاه را کاملا با پارچه نمدار تمیز کنید و از بردن آن زیر آب پرهیز کنید. باقی اجزای دستگاه بوش را می توانید داخل ماشین ظرف شویی برای تمیز کردن قرار دهید.
  3. اگر غذا ها به راحتی از روی تیغه یا همزن پاک نمی شود، ظرفی را پر از مایع ظرفشویی کنید و آن را داخل ماشین ظرفشویی قرار دهید.
  4. قسمت تیغه را زیر آب بگیرید و سپس آن را خشک کنید.
  5.  وقتی برای مدت طولانی از دستگاه  استفاده نمی کنید آن را تمیز کنید و در جای خشک قرار دهید.

هزینه تعمیر گوشت کوب برقی بوش

هزینه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. برای مثال امکان دارد دستگاه شما نیازمند به تعویض قطعه شود که مشمول هزینه است ولی در مدت زمانی که محصول شما گارانتی دارد ممکن است هزینه های شما کاهش پیدا کند. تعیین قیمت باید توسط تعمیرکار و پس از عیب یابی دستگاه انجام شود همچنین درنظر داشته باشید که بازدید و کارشناسی قاصدک سنتر رایگان است.

نحوه برقراری ارتباط با قاصدک تعمیر برای تعمیر کردن گوشت کوب برقی شما

برای ارتباط با نمایندگی بوش جهت تهیه لوازم یدکی بوش و دریافت خدمات بوش سرویس صرفا جهت تعمیرات با ما تماس بگیرید.

قاصدک تعمیر آماده خدمت به شما میباشد.

09123585814

error: Content is protected !!
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟