4.9/5 - (17 امتیاز)
یخچال فریزر بوش

نمایندگی بوش سرویس – قاصدک سنتر در تهران اعلام آمادگی برای فروش لوازم یدکی بوش، تعمیرات و خدمات پس از فروش می نماید بنابراین درصورتی که یخچال فریزر بوش شما دچار مشکل شده است، با قاصدک سنتر تماس بگیرید تا تکنسین های ما در اسرع وقت، برای رفع کردن مشکل یخچال فریزر شما اقدام نمایند.

تکنسین های قاصدک سنتر، در زمان تعیین شده به منزل شما مراجعه میکنند و پس از عیب یابی، تعمیر دستگاه شما، اقدام میکنند همچنین به یاد داشته باشید که قاصدک سنتر، دستگاه شما را در منزل خودتان تعمیر میکند و در صورت نیاز فقط قطعه‌ی معیوب را به تعمیرگاه انتقال میدهد.

جهت درخواست نصب، تعمیر، خدمات پس از فروش و… یخچال فریزر بوش، یخچال دوقلوی بوش، ساید بای ساید بوش و… می‌توانید با نمایندگی یخچال بوش با شماره تماس 09123585814 تماس حاصل فرمایید تا درخواست شما در سامانه‌ی بوش و واحد تعمیرات، ثبت گردد.

نمایندگی یخچال بوش

هزینه های تقریبی تعمیرات یخچال فریزر بوش.

قیمت تعمیر یخچال فریزر بوش به عوامل مختلفی مانند عوامل زیر بستگی دارد؛

  • نوع خرابی و عیب
  • نیاز یا عدم نیاز قطعه به تعویض
  • استفاده از قطعه اورجینال و یا غیر اورجینال
  • مدت گارانتی خدمت

بنابراین تعیین هزینه واحد برای تعمیر یخچال فریزر بوش ممکن نیست و باید پس از بررسی خرابی و قطعات مورد نیاز، هزینه نهایی توسط واحد نمایندگی تعیین شود پس قیمت های پایین، حدودی هستند.

خدماتقیمت (تومان)
تعمیر موتور یخچال بوشاز 200.000
شارژ گاز یخچال بوشاز 400.000 تا 900.000
رفع نشت گاز یخچال بوشاز 150.000 تا 500.000
افزایش کندانسور بوشاز 250.000 تا 300.000
عیب یابی و تعمیر ترموستات یخچال بوشاز 150.000 تا 200.000
تعویض ترموستات یخچال بوشاز 200.000 تا 350.000
تعویض فن داخلی بوشاز 500.000 تا 2.000.000
عیب یابی فن یخچال بوشاز 150.000 تا 200.000
تعویض فن موتور یخچال بوش200.000
رفع چکه کردن آب از یخچال بوشاز 150.000 تا 350.000
تعویض لاستیک درب یخچال بوش (دور معمولی)از 250.000 تا 350.000
تعویض لاستیک درب یخچال بوش (پرسی)500.000
تعمیر آبسرد کن یخچال بوشاز 100.000 تا 200.000
رگلاژ درب یخچال بوش (به ازای هر درب)از 130.000 تا 150.000
تعویض لولای درب یخچال بوش (هر سر)از 100.000 تا 250.000

تعویض کمپرسور یخچال بوش

از 200.000 تا 800.000

ارورهای متداولی که در یخچال فریزر بوش رخ میدهد

ارور E01؛ در یخچال بوش نشان دهنده خرابی سنسور دمای یخچال می باشد. به طور خلاصه یعنی سنسور دما معیوب شده است. برای تعمیر ابتدا سوکت سنسور را یک بار بیرون بیاورید و مجددا متصل نمایید. درصورت عدم رفع مشکل برای تعویض با ما تماس بگیرید.

ارور E02؛ در یخچال بوش نشان دهنده خرابی سنسور دمای فریزر می باشد. اگر بعد از بررسی سنسور کار نکرد، سنسور باید تعویض شود. برای تعمیر ساید بای ساید بوش یا دیگر مدل های بوش با قاصدک سنتر تماس بگیرید.

ارور E05؛ در یخچال بوش اشاره به این دارد که یخچال بوش باید کاملا سرویس شود و یا ممکن است سنسور دما در قسمت دیفراست یخچال مشکل داشته باشد. بهترین راه حل برای رفع این ارور، تماس با نمایندگی است.

ارور E10؛ در یخچال بوش بیانگر این است که ماژول برد اصلی یخچال معیوب شده است. این ارور بسیار خطرناک و هزینه بر است. در صورت مشاهده این ارور فورا یخچال را خاموش کنید. و با تکنیسین تعمیر یخچال بوش تماس بگیرید.

ارور E15؛ این ارور نشان دهنده وجود خطا یا مشکل در سنسور محیطی یخچال می باشد. سنسور محیطی مستقیما به دیسپلی یخچال متصل است و دمای محیط را نشان می دهد. در این صورت دمای محیط یخچال ممکن است نشان داده نشود. یا به صورت اشتباه نشان داده شود

ارور E03؛ از دیگر ارورهای یخچال فریزر میتوان به این ارور اشاره کرد که نشان دهنده خرابی سنسور دمای کشو است. برای کشوی یخچال و فریزر سنسور دما در نظر گرفته شده و اگر اتصالات آن قطع شود، عملکرد این قطعه با اختلال مواجه خواهد شد.

ارور E11؛ ارور E11 در یخچال بوش نشان دهنده این است که ماژول کنترل صفحه نمایش دچار اشکال شده است. برای رفع این ارور کافیست ابتدا یک مرتبه صفحه نمایش دستگاه را به مدت 5 دقیقه خاموش و مجدد روشن کنید. اگر ارور با این اقدام برطرف نشد، تعمیرکار باید ماژول صفحه نمایش را تعویض کند.

ارور E20؛ اگر با ارور E20 یخچال بوش مواجه شدید، به معنای این است که ارتباط صفحه نمایش با برد قطع شده است. سیم های اتصال ماژول و برد را بررسی و اگر دارای اشکال هستند آنها را تعویض کنید. دقت داشته باشید که این مشکل باید توسط افراد متخصص در زمینه برطرف شود.

ارور F3؛ اگر یخ زدایی یا همان دیفراست یخچال فریزر بوش بیش از اندازه طولانی شود، با این ارور روبرو خواهید شد. برای رفع این ارور باید سیستم دیفراست و قطعات مرتبط با آن بررسی و عیب یابی شوند. خرابی در المنت، ترموفیوز و ترمودیسک و حتی برد می توانند در بروز این ارور نقش داشته باشند و باید عیب یابی شوند.

ارور al فریزر بوش؛ این ارور نشان دهنده این است که دمای کابین افزایش پیدا کرده و گرم شده است. دلایل متعددی برای بروز این مشکل وجود دارد از قبیل باز و بسته شدن زیاد درب فریزر، خراب بودن لاستیک دور درب، خراب بودن سنسور دما و خرابی در برد که باید همگی با دقت بررسی و عیب یابی شوند.

آیا هوای داخل یخچال فریزر بوش شما گرم است؟

دلایل مختلفی برای گرم بودن هوای یخچال برخلاف درجه نشان داده شده روی دیسپلی یخچال، وجود دارد. رایج ترین دلیل برای این مشکل، دمپر یخچال میباشد که دچار مشکل شده است در غیر اینصورت به احتمال زیاد فن یخچال شما دچار نقض شده است یا مشکل میتواند از ترموستات یا برفک زدایی باشد همچنین اگر کویل های تبخیر کننده برفک بسته شده باشد هم شما با ابن مشکل روبرو خواهید شد. در ساده ترین حالت، ممکن است فقط درب یخچال را به طور کامل نبسته اید و یا درزگیرهای یخچالتان شکسته است.

یخچال فریزر بوش یخ سازی را متوقف کرده است؟

اگر فریزر شما یخ سازی را متوقف کرده است، به احتمال زیاد یک دلیل میتواند داشته باشد. شیر ورودی یخچال شما مسدود شده است. یخ ساز آب اصلی خود را خط اصلی خانه تامین می کند و انسداد دریچه ای که آب را به داخل یخچال می دهد می تواند دلیل شکست دستگاه شما در تولید یخ باشد.

بنابراین، آب اصلی این شیر را ببندید و تیوب ورودی را بردارید تا مشخص شود که آیا چیزی صفحه نمایش را مسدود کرده است یا خیر. اگر جواب شما بله بود، صفحه نمایش را تمیز کنید تا آب به داخل دستگاه یخ‌ساز برگردد همچنین لوله ورودی را از نظر گرفتگی بررسی کنید و مطمئن شوید که شیر قطع کن دستی آب در داخل تمیز و شفاف است.

دلیل نشت آب یخچال فریزر بوش چیست؟

اخیرا مشتری هایی بودند که در رابطه با ابن مشکل، گزارش های مختلفی دادند و در این قسمت، میخواهیم در این رابطه توضیحاتی بدهیم. اصولا این مشکل به دلیل رطوبت زیاد محل نصب یخچال اتقاق می افتد ولی دلایل دیگری از جمله خرابی درزگیر یخچال فریزر یا مسدود شدن لوله تخلیه یخچال هم میتواند از دلایل مشاهده شده دیگر باشد ولی احتمال اینکه نشتی از شلنگ آب متصل به یخچال باشد هم وجود دارد پس ابتدا شلنگ متصل را چک کنید.

اگر بعد از امتحان کردن تمامی مراحل بالا، هنوز نشتی داشتید، مخزن آب را چک کنید. از دلایل دیگر میتوان به خرابی مخزن آب اشاره کرد. برای رفع این مشکل می بایست مخزن را به طور کلی تعویض کرد زیرا استفاده از چسب گزینه ی مناسبی به دلیل پلاستیکی بودن مخزن نیست.

دلیل نویز و سر و صدای یخچال فریزر بوش چیست؟

در سالن نشسته اید و همگام تماشای سریال موردعلاقه خود به دلیل سر و صدایی که یخچال تولید میکند اگرچه کم، تمرکز ندارید؟ یخچال های بوش معمولا سر و صدای زیادی تولید میکند که معمولا این سر و صدا به دلیل کثیی کمپرسور رخ میدهد.

گرما توسط کویل های کمپرسور در پشت یخچال دفع میشود و زمانی که کمپرسور توسط گرد و غبار پوشانده میشود، کمپرسور باید سریع تر و سخت تر کار کند تا بتواند تعائل را برقرار کند.

تمیز کردن کویل های کمپرسور تغلب این مشکل را ب سرعت حل میکند ولی ممکن است بعد از تمیز کردن کمپرسور، سر و صدای یخچال قطع نشود که این نشان دهنده این است که کمپرسور یخچال شما خراب است و زمانی که کمپرسور معیوب خاموش میشود ممکن است صدای تق تق یا کوبیدن بدهد که این صدا میتواند شک شمارا در مورد خرابی کمپرسور به یقین تبدیل کند.

یخچال فریزر بوش دیگر یخ زدایی نمیکند.

دلیل رایج برای این مشکل خرابی سیستم یخ زدایی است. در ادامه راه حل امکان پذیری ذکر شده است، درصورت نتیجه نگرفتن با نمایندگی تماس حاصل فرمایید.

تایمر یخ زدایی خراب؛ معمولا مشکل یخ زدایی فریزر ها در این بخش رخ میدهد. این تایمر بخاری یخ زدایی را چندین بار در طول روز فعال میکند تا یخ های جمع شده روی کویل های اوپراتور ذوب شود.

اگر این تایمر خراب شود به احتمال زیاد ممکن است چرخه یخ زدایی اصلا شروع نشود و یا برق بخاری یخ زدایی در طولا روز قطع شود. پس باید چک کنید که آیا تایمر شما به درستی کار میکند یا خیر. توجه داشته باشید که باید بخاری را روشن و کمپرسور را خاموش کنید.اگر تایمر برق را به اجزای یخ زدایی نرساند یا ظرف 30 دقیقه عملیات یخ زدایی به پایان برسد، تایمر یخ زدایی خراب است.

فیلتر یخچال چیست و چه کاربردی دارد؟

این روزها اکثر یخچال‌هایی که تولید می‌شوند دارای فیلتر هستند و این قابلیت را دارند که به طور مستقیم آب شهری را به آن متصل کنیم و استفاده کنیم. یخچال‌‌هایی که این قابلیت را دارند، باید یک فیلتر یخچال نیز داشته باشند که این فیلتر کارایی بسیار زیادی دارد. از جلمه کاربردهایی که فیلتر یخچال دارد عبارتند از:

  • تصفیه و از بین بردن شن و ماسه و گل و لای و ذره‌های معلق در آب
  • تصفیه‌ی آب از لجن، خزه، جلبک‌های رشد کرده در سیستم آب‌رسانی شهری
  • اضافه کردن کلر به منظور ضدعفونی کردن آب شرب
  • از بین بردن سموم کشاورزی و افت‌کش‌ها و مواد شیمیایی احتمالی در آب شهری
  • از بین بردن طعم و مزه‌ی بد آب

علت تعویض فیلتر یخچال فریزر بوش چیست؟

تعویض فیلتر ساید بای ساید بوش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. چرا که فیلتر یخچال هم یک طول عمر مشخص دارد و اگر آن را تعویض نکنید، از قدرت و توانایی فیلتر کاسته می‌شود و در نتیجه این دستگاه آب را تصفیه نخواهد کرد و در اصل هیچ تاثیری روی آبی که از آب‌چکان یخچال بیرون می‌آید نخواهد داشت.

وقتی که فیلتر عملا فرسوده شود و آن را تعویض نکنید، مواد داخلی فیلتر که وظیفه‌ی تصفیه‌ی آب را دارند فاسد می‌شوند و تاثیرات بسیار مخرب و زیادی خواهند داشت. مثلا ممکن است میکروارگانیسم‎ها و عواملی که موجب بیماری هستند از درون شروع به رشد و انتشار کنند که برای سلامتی بسیار خطرناک است. شدت رشد و انتشار این جلبک‌ها به قدری است که خیلی راحت با چشم غیر مصلح هم می‌توانید آن را مشاهده کنید.

فیلتر آب هرچه بیشتر استفاده شود و چنانچه بعد از مدتی آن را تعویض نکنید، میزان آلودگی آب بیشتر خواهد شد و سلامتی شما را تهدید خواهد کرد. بنابراین تعویض فیلتر یخچال بوش موضوعی است که به هیچ عنوان نباید خیلی ساده از آن گذر کرد.

علت روشن شدن چراغ فیلتر یخچال ساید بوش چیست؟

زمانی که چراغ فیلتر به رنگ قرمز نشان داده می‌شود، نشان دهنده‌ی این است که نیاز به تعویض فیلتر ساید بوش در سریع‎ترین زمان ممکن را دارید. عمر مفید فیلترهای یخچال به طور متوسط پنج تا شش ماه است که این مورد به میزان مصرف شما نیز دارد.

چراغ قرمزی که در یخچال Bosch طراحی شده به این منظور است که هر وقت تاریخ مصرف فیلتر تصفیه آب تمام شد، به شما یادآور شود که باید به فکر تعویض فیلتر ساید بوش باشید. هرگاه که این چراغ در یخچال شما به نمایش آمد به هیچ عنوان از آبسردکن و یخ‌ساز استفاده نکنید تا سلامتی خود و خانواده‌تان را به خطر نیندازید.

اولین و بهترین کاری که به محض روشن شدن چراغ قرمز فیلتر یخچال ساید بوش باید انجام دهید این است که از یک تکنسین کمک بگیرید تا فیلتر آب را برای شما تعویض کنند. این یکی از خدمات ارزنده‌ی ما در بوش است که تعویض فیلتر یخچال بوش را با بهترین کیفیت برای شما انجام می‌دهند.

زمان تعویض فیلتر یخچال فریزر بوش

اینکه بهترین زمان برای تعویض فیلتر یخچال بوش چه زمانی است به عوامل خیلی زیادی بستگی دارد. یکی از این عوامل، کیفیت و جنس فیلتر آبی است که در یخچال Bosch به کار رفته است. مثلا اگر فیلتر آبی که استفاده شده فقط برخی ناخالصی‌های خیلی خاصی را تصفیه کند، ممکن است شش ماه قابل استفاده باشد؛ گاهی هم یک فیلتر آب ممکن است حتی بیشتر هم کار کند و نیاز به تعویض نداشته باشد!

گاهی هم ممکن است در محل سکونت شما میزان ناخالصی‌های آب خیلی زیادی داشته باشد و فیلتر خیلی بیشتر از حد مجاز کار کند و مجبور به تصفیه‌ی آب باشد؛ در نتیجه ممکن است عمر مفید آن کمتر شود و خیلی زودتر از حد انتظار شما را مجبور به تعویض فیلتر کند!

چگونه فیلتر یخچال بوش ساید بای ساید را تعویض کنیم؟

برای تعویض فیلتر یخچال بوش باید چند نکته‌ی مهم را در نظر داشته باشید. اول اینکه سعی کنید این کار را خودتان انجام ندهید. چراکه ممکن است به سایر قطعات یخچال آسیب وارد کنید. دومین مورد این است که باید شناخت کافی در مورد تعویض فیلتر ساید بای ساید بوش داشته باشید. در حال حاظر دو نوع فیلتر مختلف برای یخچال‌های Bosch وجود دارد:

  • فیلتر داخلی
  • فیلتر خارجی

تعویض فیلتر خارجی خیلی کار سختی نیست و می‌توانید به راحتی آن را انجام دهید. برای تعویض فیلتر خارجی ابتدا باید یخ‌ساز را خاموش کنید و سپس شیر آب ورودی را به صورت کامل ببندید. سپس باید یخچال را به جلو بکشید و فیلتر آب که در مسیر شلنگ قرار گرفته را پیدا کنید. بعد باید شلنگ ورودی را کمی به سمت راست و چپ بچرخانید و بعد به بیرون بکشید تا بیرون بیاید. اگر فیلتر را نتوانستید به بیرون بکشید باید اول پیچ کاور محافظ را از پشت فیلتر باز کنید و بعد فیلتر کهنه را خارج کنید و آن را با فیلر جدید جایگزین آن کنید و سپس آن را با دقت محکم کنید.

در مورد تعویض فیلتر داخلی یخچال Bosch این کار کمی متفاوت‌تر از فیلتر خارجی است. این فیلتر درون خود یخچال قرار گرفته است. در برخی مدل‌های یخچال بوش این فیلتر در کنار جا میوه‌ای قرار گرفته و در برخی مدل‎ها در طبقه ‎ی بالایی قرار دارد. خیلی راحت با پیدا کردن جای فیلتر می‌توانید این کار را انجام دهید. اگر خودتان نتوانستید این کار را انجام دهید با نمایندگی بوش برای تعمیر ساید بای ساید تماس حاصل نمائید.

ارتباط با ما

برای برقراری ارتباط با ما به عنوان قاصدک سنتر برای ارئه خدماتی به شما همچون فروش لوازم یدکی، خدمات پس از فروش و تعمیرات دستگاه شما اعم از یخچال فریزر بوش و… با ما تماس بگیرید.

کلمات کلیدی مرتبط

نمایندگی یخچال بوش در شمال تهران: نمایندگی یخچال بوش در فرشته، نمایندگی یخچال بوش در شریعتی، نمایندگی یخچال بوش در تجریش، نمایندگی یخچال بوش در الهیه، نمایندگی یخچال بوش در ونک، نمایندگی یخچال بوش در زعفرانیه، نمایندگی یخچال بوش در نیاوران، نمایندگی یخچال بوش در میرداماد، نمایندگی یخچال بوش در جردن، نمایندگی یخچال بوش در آجودانیه، نمایندگی یخچال بوش در ظفر، نمایندگی یخچال بوش در ولنجک، نمایندگی یخچال بوش در توانیر، نمایندگی یخچال بوش در اندرزگو

نمایندگی یخچال بوش در شمال تهران: نمایندگی یخچال بوش در شهرک غرب، نمایندگی یخچال بوش در سعادت آباد، نمایندگی یخچال بوش در صادقیه، نمایندگی یخچال بوش در اکباتان، نمایندگی یخچال بوش در ستارخان، نمایندگی یخچال بوش در شهر زیبا، نمایندگی یخچال بوش در اوین، نمایندگی یخچال بوش در مرزداران، نمایندگی یخچال بوش در گیشا، نمایندگی یخچال بوش در آیت الله کاشانی، نمایندگی یخچال بوش در جنت آباد، نمایندگی یخچال بوش در چیتگر، نمایندگی یخچال بوش در پونک

نمایندگی یخچال بوش در شرق تهران، نمایندگی یخچال بوش در جنوب تهران: نمایندگی یخچال بوش در نارمک، نمایندگی یخچال بوش در پیروزی، نمایندگی یخچال بوش در پاسداران، نمایندگی یخچال بوش در تهرانپارس، نمایندگی یخچال بوش در سهروردی، نمایندگی یخچال بوش در ولیعصر، نمایندگی یخچال بوش در هروی، نمایندگی یخچال بوش در مهرآباد جنوبی و…

نمایندگی یخچال بوش در حومه تهران: نمایندگی یخچال بوش در اسلامشهر، نمایندگی یخچال بوش در پرند، نمایندگی یخچال بوش در رباط کریم، نمایندگی یخچال بوش در اندیشه، نمایندگی یخچال بوش در شهریار، نمایندگی یخچال بوش در شهر قدس، نمایندگی یخچال بوش در پردیس، نمایندگی یخچال بوش در کرج، نمایندگی یخچال بوش در البرز

تعمیر یخچال بوش در شمال تهران: تعمیر یخچال بوش در فرشته، تعمیر یخچال بوش در شریعتی، تعمیر یخچال بوش در تجریش، تعمیر یخچال بوش در الهیه، تعمیر یخچال بوش در ونک، تعمیر یخچال بوش در زعفرانیه، تعمیر یخچال بوش در نیاوران، تعمیر یخچال بوش در میرداماد، تعمیر یخچال بوش در جردن، تعمیر یخچال بوش در آجودانیه، تعمیر یخچال بوش در ظفر، تعمیر یخچال بوش در ولنجک، تعمیر یخچال بوش در توانیر، تعمیر یخچال بوش در اندرزگو

تعمیر یخچال بوش در شمال تهران: تعمیر یخچال بوش درشهرک غرب، تعمیر یخچال بوش در سعادت آباد، تعمیر یخچال بوش در صادقیه، تعمیر یخچال بوش در اکباتان، تعمیر یخچال بوش در ستارخان، تعمیر یخچال بوش در شهر زیبا، تعمیر یخچال بوش در اوین، تعمیر یخچال بوش در مرزداران، تعمیر یخچال بوش در گیشا، تعمیر یخچال بوش در آیت الله کاشانی، تعمیر یخچال بوش در جنت آباد، تعمیر یخچال بوش در چیتگر، تعمیر یخچال بوش در پونک

تعمیر یخچال بوش در شرق تهران، تعمیر یخچال بوش در جنوب تهران: تعمیر یخچال بوش در نارمک، تعمیر یخچال بوش در پیروزی، تعمیر یخچال بوش در پاسداران، تعمیر یخچال بوش در تهرانپارس، تعمیر یخچال بوش در سهروردی، تعمیر یخچال بوش در ولیعصر، تعمیر یخچال بوش در هروی، تعمیر یخچال بوش در مهرآباد جنوبی

تعمیر یخچال بوش در حومه تهران، تعمیر یخچال بوش در اسلامشهر، تعمیر یخچال بوش در پرند، تعمیر یخچال بوش در رباط کریم، تعمیر یخچال بوش در اندیشه، تعمیر یخچال بوش در شهریار، تعمیر یخچال بوش در شهر قدس، تعمیر یخچال بوش در پردیس، تعمیر یخچال بوش در کرج، تعمیر یخچال بوش در البرز

لوازم یدکی یخچال بوش، قطعات یدکی یخچال بوش، نصب یخچال بوش در تهران، نصب یخچال فریزر بوش، نصب یخچال ساید بای ساید بوش، نصب یخچال دوقلوی بوش، تعمیر ساید بای ساید بوش، تعمیر یخچال فریزر بوش و…

09123585814

error: Content is protected !!
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟