5/5 - (9 امتیاز)
تعمیر پکیج ایران رادیاتور

تعمیر پکیج ایران رادیاتور

اگر شما هم به دنبال عملکرد بهتر سیستم گرمایشی منزل خود به جز شوفاژ و بخاری و… هستید بهترین گزینه پیشنهادی ما، خرید و نصب پکیج های ایران رادیاتور است. پکیج های ایران رادیاتور شمارا از سر و صدای زیادی موتور خانه ها و اشغال فضا توسط موتور خانه بی نیاز خواهد کرد.

پکیج ها یا دیواری هستند یا زمینی که متناسب با مساحت مورد نظر منزل مسکونی شما قابل نصب هستند. به طور کلی پکیج ها به میزان مصرفی شما بسیار کم مصرف هستند.

انتخاب یک محصول، فقط بخاطر کیفیت و برند نیست، بلکه بخاطر خدمات پس از فروش از قبیل خدمات نصب، پشتیبانی، سرویس و نگهداری و تعمیر و تامین قطعات آن است. قاصدک سنتر، به عنوان نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور، این امکان را به شما میدهد تا بتوانید با خیال راحت، محصول ایران رادیاتور خریداری کنید.

شرکت قاصدک سنتر، تنها نمایندگی تعمیر پکیج ایران رادیاتور در سراسر ایران میباشد که شما می توانید برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود با شماره تلفن 09123585814 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیر پکیج شما اعزام خواهند شد.

جهت افزایش طول عمر مفید پکیج دیواری ایران رادیاتور خود، بهترین راه، سرویس دوره یی و به وقت پکیج ایران رادیاتور و تعمیرات آن میباشد. با سرویس دوره یی پکیج خود به مرور زمان نیاز به تعویض و یا خرید دوباره قطعات ندارید و در برخی موارد فقط با بررسی و تعمیر قطعات مشکل حل می شود.

سرویس منظم و دوره ای پکیج، از ایجاد مشکلات بیشتر و بروز هزینه های بیشتر، جلوگیری میکند. علاوه بر سرویس پکیج ایران رادیاتور، مسئله تعمیر نیز وجود دارد.

تعمیر پکیج ایران رادیاتور نیز باید توسط یک نمایندگی مجاز در تهران صورت گیرد زیرا تعمیر، بخش بسیار حساسی میباشد و در صورتی که به درستی انجام نشود، ممکن است سبب بالا بردن هزینه ها و همچنین سوخته شدن قطعات اصلی یا جزئی پکیج شود.

کارشناسان فنی و با تجربه قاصدک سنتر، در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمات تعمیر می باشند. در هنگامی که پکیج ایران رادیاتور شما دچار مشکل گردید، تنها کافی ست با شماره تلفن 09123585814 تماس حاصل فرمایید تا مشکلتان به سرعت و با اطمینان خاطر حل شود.

خرید و نصب پکیج هم مانند دیگر محصولات و وسایل برقی، گازی مزایا و معایبی دارد که به طور مختصر در این رابطه توضیح داده خواهد شد.

 با نصب پکیج در هر منزل یا واحد آپارتمانی شما دیگر نیازی به داشتن موتور خانه ندارید زیرا در منازل آپارتمانی اگر عیبی در سیستم گرمایشی و موتور خانه به وجود آید همه ی افراد ساختمان موظف به پرداخت هزینه تعمیرات می شوند ولی اگر موتور خانه ی مشترکی نباشد واحد شما در زمینه سیستم گرمایشی و هزینه تعمیرات مستقل می شود.

 یکی دیگر از این مزایا در رابطه با داشتن پکیج ها این است که شما می توانید به راحتی به سیستم سرما و گرما دسترسی پیدا کنید چون هر واحد پکیج جدا گانه خود را دارد. داشتن موتور خانه های بزرگ باعث ایجاد سر و صدا های شبانه روزی و اشغال فضا می شود همچنین خطرات بسیاری را در رابطه با امنیت ساختمان ها دارد ولی امروزه پکیج های ایران رادیاتور مجهز به سیستم و سنسور تشخیص ایرادات الخصوص دود و نشتی گاز می باشند.

 معایب هم در رابطه با مساحت بالای محل مورد نظر می باشد که پکیج ها در متراژ بالا مانند مراکز سازمانی و بیمارستانی و… قابل استفاده نیستند.

مهم ترین بخش نصب و استفاده پکیج های ایران رادیاتور دارا بودن خدمات پس از فروش است که تنها نمایندگی مجاز تعمیر پکیج ایران رادیاتور در سراسر تهران را شرکت قاصدک سنتر با سابقه بیش از 15 سال را به عهده دارد.

برای درخواست، تعمیرات یا سرویس کاری و یا حتی تعویض قطعات پکیج ایران رادیاتور می توانید به سایت قاصدک سنتر مراجعه کنید. در ادامه با انواع و اقسام ایرادات پکیج ایران رادیاتور توضیح داده خواهد شد.

خاموش شدن ناگهانی پکیج ایران رادیاتور

در اولین اولین مرحله باید جریان رسیدن گاز وآب به پکیج چک شود سپس باید به بررسی اتصالات برقی بپردازید. یکی دیگر از دلایل اثر گذار در خاموش شدن ناگهانی پکیج خراب شدن ترموستات داخلی یا از کار افتادن پمب آبگرمکن است.

کاهش یا افزایش فشار داخل پکیج ایران رادیاتور

 ایراد در گیج و شیر اطمینان فشار، ریزش و چکه کردن آب از رادیاتور، گرفتگی هوای داخلی رادیاتور و… از عوامل بالا و پایین شدن سطح فشار می باشد.

صدا و لرزش پکیج ایران رادیاتور در هنگام استفاده

هوای داخل رادیاتور باعث ایجاد این سر و صدا می شود که می توانید بعد از چند دقیقه پیچ هواگیری رادیاتور را باز کنید تا هوا خالی شود اما اگر این سر و صدا بعد از انجام این کار کاهش پیدا نکرد و حتی افزایشی شد لازم است پکیج را خاموش کرده و به کارشناس مورد نظر جهت بررسی مشکل زنگ زد.

 

در صورتی که در حال جست و جوی کارشناس مجرب هستید می توانید با مراجعه به سایت قاصدک سنتر درخواست خود در را ثبت کنید و یا حتی از راهنمایی و مشاوره رایگان بهره بگیرید.

درصورتی که مشکلتان پس از بررسی علت صدا و لرزش پکیج حل نگردید و یا نیاز به تعمیر پکیج داشتید، می‌توانید با شماره تماس 09123585814 تماس حاصل فرمایید.

روشن ماندن فن پکیج ایران رادیاتور

اساسا روشن بودن فن در ماه های سرد مشکلی ایجاد نمی کند اما با این حال اگر پکیج شما در عملکرد خود دچار ایراد شده و باز هم فن به صورت همیشگی روشن است می تواند دلایلی داشته باشد. یکی از این دلایل انسداد و گرفتگی دودکش پکیج می باشد. همچنین ایراد در فن و برد پکیج نیز اثر گذار است. از مهم ترین دلیل نیز می توان به خرابی میله یونی و جرقه نزدن پکیج اشاره کرد.

استشمام بوی سوختگی و گاز از پکیج ایران رادیاتور

اساسی ترین و مهم ترین مسئله ی که باید حتما به دست کارشناس فنی صورت گیرد وجود بوی سوختگی و گاز از پکیج است اگر از پکیج شما بوی گاز یا سوختگی و یا حتی دود خارج میشود حتما بدون فوت وقت جریانات گازی و ورودی برق را قطع کرده و منتظر رسیدن کارشناس مورد نظر جهت عیب یابی و تعمیر مشکل بمانید سهل انگاری یا بی توجهی به این موارد خطرناک بوده و تبعات بزرگی را به همراه خواهد داشت.

در مباحث عیب یابی و تعمیر پکیج ایران رادیاتور علل و عوامل مختلفی وجود دارد که مورد بررسی قرار خواهد گرفت. اگر بعد از بررسی عیب ها و ایرادهای پکیج ایران رادیاتور اقدام به تعمیر نشود این ایرادات بزرگ تر و پیچیده تر خواهد شد.

 

شرکت قاصدک سنتر، به عنوان بزرگ ترین نمایندگی تعمیرات، پکیج های ایران رادیاتور علاوه بر تعمیرات، سرویس کاری و نصب، خدماتی از جمله تشخیص ایرادات، تعویض قطعات کوچک و بزرگ را انجام می دهد. علاوه بر موارد فوق تمامی مدل های مختلف پکیج ایران رادیاتور، آبگرمکن دیواری و زمینی و شوفاژها در شرکت قاصدک سنتر به مدت 12 الی 24 ماه گارانتی می شوند. تمامی کارشناسان شرکت قاصدک سنتر تخصص بالا و به روز از بابت بررسی و تعمیرات پکیج های ایران رادیاتور را دارند.

ارورهای پکیج ایران رادیاتور چیست؟

ارورهای پکیج ایران رادیاتور، یکی از بهترین راهنماهای عیب یابی پکیج ایران رادیاتور میباشد. این ارورها سبب میشود تا هم شما و هم کارشناس پکیج ایران رادیاتور، به راحتی با حداقل مشکلات پکیج ایران رادیاتور خود، آشنا شوید. ارور های پکیج ایران رادیاتور موارد زیادی دارد که چند مورد از پر کاربرد ترین ها را به شما آموزش خواهیم داد.

ارورهای رایج پکیج ایران رادیاتور
  1. دلیل ارور 50 70 پکیج ایران رادیاتور چبست؟ این ارور نشانگر این است اتصالات NTC  گرمایشی کوتاه است.
  2. دلیل ارور 50 60 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ هم مانند ارور بالا این ارور نیز نشانگر اتصالات کوتاه NTC گرمایشی است.
  3. دلیل ارور40 70 80 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ این ارور نشانگر اینکه است ترموستات حد قطع شده ولی دمای گرمایش پایین است.
  4. دلیل ارور 40 60 80 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ اگر فن روشن باشد اما پرشر دود قطع شده باشد پکیج شما این ارور را نشان می دهد.
  5. دلیل ارور 40 60 70 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ دلیل نشان دادن این ارور در پکیج شما این است که فن خاموش شده اما پرشر دود وصل است.
  6. دلیل ارور 40 80 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ اگر پکیج شما این ارور را به شما نشان می دهد دلیلش فعال شدن ترموستات دود است.
  7. دلیل ارور 40 70 پکیج ایران رادیاتور چیست؟ این ارور نشانگر کاهش و کمبود آب در مدار گرمایشی پکیج است.

 

توجه کردن به هر گونه از ارور های پکیج ایران رادیاتور مسئله مهمی در جلوگیری از آسیب و ضررهای بزرگ تر به اجزای داخلی پکیج است که نیازمند رفع و تعمیر ارور مورد نظر می باشد.

بعد از بررسی و نمایان شدن ارور ها لازم است حتما کارشناس فنی برای تعمیرات یا تعویض قطعات شما حضور یابد. انجام تعمیرات یا رفع ایرادات و یا حتی تعویض قطعات باید توسط افراد متخصص و ماهر انجام گیرد لذا از باز کردن یا جابه جا کردن قطعات اصلی و جزئی اکیدا خودداری بفرمایید.

اگر که موفق به پیدا کردن ایرادات و دلایل ارور ها نشدید می توانید با مراجعه به سایت قاصدک سنتر یا تماس با شماره تلفن 09123585814 تماس حاصل فرمایید.

به یاد داشته باشید که در رابطه با تغییر حالت گرمایشی و سرمایشی پکیج ایران رادیاتور باید دقت لازم را داشت زیرا در حین تغیر حالت ممکن است اشتباهاتی رخ دهد.

در رابطه با تغییر حالت گرمایشی به حالت تابستانه نرمال، باید فقط ولوم گرمایشی را بست لذا از باز و بسته کردن شیرآلات زیر پکیج جدا خودداری نمایید.

جهت ثبت سفارش تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهران، با شماره تلفن 09123585814 تماس حاصل فرمایید.

در ادامه ما لیستی از سوالاتی که ممکن است برای شما در رابطه با تعمیر پکیج ایران رادیاتور ایران رادیاتور رخ دهد را جمع آوری کرده و بررسی خواهیم کرد.

سوالات مرتبط

هزینه تعمیر پکیج به عوامل مختلفی همچون علت خرابی دستگاه همچون: هواگیری، رسوب گیری و… بستگی دارد. لذا ابتدا دستگاه توسط متخصصین قاصدک سنتر عیب یابی می شود و بعد به شما اعلام می شود.

می‌توانید برای تعمیر پکیج ایران رادیاتور خود در سراسر تهران با شماره تماس 09123585814 تماس حاصل فرمایید یا به سایت قاصدک سنتر مراجعه کنید، کارشناسان مجرب ما در کمترین زمان ممکن به محل مورد نظر اعزام شوند.

بله، شرکت قاصدک سنتر به عنوان نمایندگی رسمی پکیج های ایران رادیاتور علاوه بر تعمیرات و سرویس کاری پکیج های ایران رادیاتور وظیفه دارد قطعات اصلی و جزئی پکیج شمارا تامین و تعویض کند.

کلمات کلیدی مرتبط

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شمال تهران / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ونک / سرویس پکیج ایران رادیاتور در زعفرانیه / سرویس پکیج ایران رادیاتور در تجریش / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در قلهک / سرویس پکیج ایران رادیاتور در دروس

 تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ظفر / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ولنجک / سرویس پکیج ایران رادیاتور در سوهانک / سرویس پکیج ایران رادیاتور در قیطریه / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دربند /تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اقدیسه / سرویس پکیج ایران رادیاتور فرمانیه

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در فرشته / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در نیاوران / سرویس پکیج ایران رادیاتور در شریعتی / سرویس پکیج ایران رادیاتور در آجودانیه / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در میر داماد

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اندرزگو / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ولیعصر  / سرویس پکیج ایران رادیاتور در الهیه / سرویس پکیج ایران رادیاتور در ایوانک / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دولت / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در دیباجی

سرویس پکیج ایران رادیاتور در دارآباد / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کاشانک / سرویس پکیج ایران رادیاتور در جماران / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در کامرانیه / سرویس پکیج ایران رادیاتور در اختیاریه / سرویس پکیج ایران رادیاتور در جردن

سرویس پکیج ایران رادیاتور در شرق تهران / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پیروزی / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در نارمک / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در مطهری / سرویس پکیج ایران رادیاتور در دز اشیب

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پاسداران / سرویس پکیج ایران رادیاتور در ازگل / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در حکیمیه / سرویس پکیج ایران رادیاتور در هروی

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در تهرانپارس / سرویس پکیج ایران رادیاتور در شمس آباد /تعمیر پکیج ایران رادیاتور در طالقانی / تعمیر پکیج ایران رادیاتور سهروردی / سرویس پکیج ایران رادیاتور در آرژانتین

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در غرب تهران / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در ستارخان / سرویس پکیج ایران رادیاتور در اکباتان / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در صادقیه / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در سعادت آباد

تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شهر زیبا / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در مرزداران / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در گیشا / سرویس پکیج ایران رادیاتور در آیت الله کاشانی / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شهرک غرب

سرویس پکیج ایران رادیاتور در چیتگر /تعمیر پکیج ایران رادیاتور در پونک / تعمیر پکیج ایران رادیاتور جنت آباد / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در اوین

سرویس پکیج ایران رادیاتور در جنوب تهران / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در خرانه بخار ایی/ تعمیر پکیج ایران رادیاتور در خراسان / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در نواب / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در منیریه

سرویس پکیج ایران رادیاتور در ولیعصر / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در باقرآباد /تعمیر پکیج ایران رادیاتور در شهر ری / تعمیر پکیج ایران رادیاتور فلاح / سرویس پکیج ایران رادیاتور در یافت آباد / تعمیر پکیج ایران رادیاتور در آزادی / سرویس پکیج ایران رادیاتور در مهر آباد جنوبی

09123585814

error: Content is protected !!
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟