امتیاز شما به این صفحه
نمایندگی تعمیر بوتان در شهرک نفت

نمایندگی تعمیر بوتان در شهرک نفت

انتخاب یک محصول، بیشتر یک برند فقط بخاطر کیفیت نیست، بلکه بخاطر خدمات پس از فروش از قبیل خدمات نصب، پشتیبانی، سرویس و نگهداری و تعمیر پکیج بوتان و تامین قطعات آن است. قاصدک سنتر، به عنوان نمایندگی تعمیر بوتان در شهرک نفت، این امکان را به شما میدهد تا بتوانید با خیال راحت، محصول بوتان خریداری کنید زیرا ما، با ارائه خدمات 24 ساعته در هر روز هفته مانند سرویس پکیج بوتان در شهرک نفت، تعمیر پکیج بوتان در شهرک نفت و… انتخاب را برای شما، آسان کرده ایم.

شما می‌توانید جهت درخواست سرویس پکیج بوتان در شهرک نفت، تعمیر پکیج بوتان در شهرک نفت، تعمیر آبگرمکن بوتان در شهرک نفت و سرویس آبگرمکن بوتان در شهرک نفت با شماره تماس 09384977391 تماس حاصل فرمایید و یا درخواست خود را در سامانه آنلاین قاصدک ثبت فرمایید.

در ادامه به بررسی ایرادات رایج پکیج و آبگرمکن بوتان به همراه ارورهای آنها و نحوه برطرف کردن ارورهای پکیج بوتان خواهیم پرداخت. شما می‌توانید قبل از تماس گرفتن با نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در شهرک نفت به آنها مراجعه نمایید و خودتان برای رفع مشکل خود اقدام نمایید و درصورت عدم برطرف شدن مشکلتان، می‌توانید با نمایندگی تعمیر بوتان در شهرک نفت تماس حاصل فرمایید.

چرا پکیج بوتان دچار افت فشار شده است؟

ممکن است در سیستم لوله‌کشی و یا اتصالات، نشتی به وجود آمده باشد. همیشه به هنگام هواگیری خودکار از شیرهای هواگیر ، مقداری بخارات هم خارج می‌شود و همین باعث می‌شود به مرور فشار سیستم کم‌ شود. یکی دیگر از مشکلاتی که ممکن است در پکیج دیواری بوتان پیش بیاید سرد و گرم شدن آب و یا روشن شدن چراغ قرمز پکیج بوتان است. در ساختمان‌هایی که از پمپ آبرسانی خانگی استفاده می‌شود نوسان آب در پمپ آبرسای خاتگی باعث ایجاد این مشکل می‌شود. که تعمیرکار پکیج بوتان باید به این نکته در تعمیر پکیج بوتان در شهرک نفت توجه لازم را داشته باشد.

چرا پکیج، انفجاری روشن می شود؟

تنظیم نبودن فشار گاز، خراب شدن دودکش، ضعیف شدن جرقه کولر، نشتی برق، اکسید شدن الکترود جرقه زن، کثیف شدن جرقه زن، کافی نبودن اکسیژن کافی جهت عمل احتراق برخی از عواملی است که باعث انفجاری روشن شدن پکیج دیواری می شود.

برای رفع این مشکل فشار گاز ، دود کش، برق دستگاه را بررسی نمایید. سر الکترود جرقه زن را تمیز کنید، فاصله الکترود تا سر مشعل را بررسی نمایید، این فاصله بایستی بین ۳ تا ۵ میلی متر باشد در صورتی که نتوانستید پکیج خود را تعمیر نمایید، می‌توانید با نمایندگی تعمیر بوتان در شهرک نفت تماس حاصل فرمایید و یا درخواست خود را در سامانه آنلاین نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در شهرک نفت، ثبت فرمایید.

چرا آب پکیج، گرم نمیشود؟

افت و نوسان فشار گاز، پایین بودن فشار آب ورودی به پکیج، رسوب گرفتن مبدل، هوا داشتن لوله های پکیج، خراب شدن شیر سه طرفه، سوختن برد پکیج برخی از رایج ترین دلایل گرم نکردن آب پکیج است.

برای رفع این مشکل ابتدا توصیه می کنیم فشار گاز و آب ورودی را بررسی نمایید زیرا در بسیاری از موارد علت خوب گرم نکردن پکیج به دلیل پایین بودن فشار گاز و آب می باشد. در صورت رفع نشدن این مشکل فشار بار را بررسی نمایید. رسوب گیری، هواگیری و بررسی دیگر قطعات پکیج از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در صورتی که نتوانستید پکیج خود را تعمیر نمایید، می‌توانید با نمایندگی تعمیر بوتان در شهرک نفت تماس حاصل فرمایید و یا درخواست خود را در سامانه آنلاین نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در شهرک نفت، ثبت فرمایید.

چرا فشار آب گرم پکیج بوتان کم است و یا آب سرد می‌شود؟
چرا پکیج بوتان، نشتی آب دارد؟

نشتی آب از پکیج دلایل زیادی دارد. شکستگی لوله ها و اتصالات، آب بندی نادرست اتصالات پکیج، سوراخ شدن مبدل، خراب شدن شیر تخلیه پکیج، پاره شدن اتصالات، نصب نامناسب پکیج برخی از رایج ترین دلایل بروز این مشکل در پکیج است. برای رفع این مشکل توصیه می کنیم کلیه اتصالات پکیج را بررسی کنید، در صورت خرابی و فرسوده شدن شیر تخلیه آن را تعویض کنید. پمپ پکیج را بررسی و در صورت ترک یا سوراخ شدن آن را تعویض یا تعمیر کنید.

چگونه نشتی آب پکیج را برطرف کنیم؟
بانک ارورهای پکیج بوتان

چرا ارور E01 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ این ارور زمانی رخ می‌دهد که شعله پکیج شما مشکلی داشته باشد از این رو ممکن است به روشن نشدن شعله پکیج خود مواجه شوید.

چرا ارور E02 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ زمانی که کاید حرارتی مبدل پکیج دچار نقض فنی شده باشد، این ارور رخ می‌دهد.

چرا ارور E03 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ این ارور زمانی روی دیسپلی دستگاه شما به نمایش در می‌آید که پرشر سوئیچ دچار مشکل شده باشد.

چرا ارور E04 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ زمانی که فشار آب ورودی به پکیج کم باشد، این ارور نمایش داده می‌شود. جهت رفع این ارور، فشار آب ورودی را بررسی نمایید.

چرا ارور E06 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ ان تی سی، سنسوری است که دمای آب گرم مصرفی را تشخیص می‌دهد و زمانی که این سنسور قطع شود، این ارور روی صفحه نمایش پکیج بوتان، ظاهر می‌شود.

چرا ارور E07 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ زمانی که ان تی سی گرمایش پکیج قطع شود و ایرادی در سنسور تشخیص دما گرمایش مشاهده شود، این ارور نمایش داده می‌شود.

چرا ارور E11 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ در صورت بروز هرگونه نقض فنی در برد دستگاه و یا مشعل پکیج بوتان، این ارور روی دیسپلی پکیج بوتان ظاهر می‌شود.

ارورهای پکیج بوتان مدل پرلا

چرا ارور E01 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ در صورت تشکیل نشدن شعله پکیج پس از جرقه زدن، این ارور نمایش داده میشود و عدم تشکیل شعله معمولا چند دلیل رایج دارد که معمولا این مشکل مربوط به شیر گاز پکیج، خرابی جرقه زن و خرابی سنسور شعله است.

چرا ارور E02 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ بروز احتمالی خرابی، عدم عملکرد و یا قطع شدگی در کلید حرارتی، باعث نشان داده شده این ارور روی دیسپلی پکیج می‌باشد.

چرا ارور E03 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ زمانی که این ارور رخ می‌دهد، یعنی ممکن است پرشر خروجی دود مشکل داشته باشد یا به طور کلی مجموعه فن دچار نقص فنی شده باشد همچنین مشکل در عملکرد ترموستات دود نیز سبب به وجود آمدن این ارور می‌شود.

چرا ارور E04 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ زمانی که فشار آب در مدار گرمایش آب از بین برود و یا بسیار زیاد کاهش یابد، این ارور نمایش داده می‌شود، جهت برطرف کردن آن باید فشار مدار گرمایش را که به کمتر از 0.5 رسیده است را افزایش دهید.

چرا ارور E06 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ زمانی که سنسوری که دمای آب گرم مصرفی را تشخیص دهد، قطع و یا دچار مشکل شده باشد، این ارور نمایش داده می‌شود.

چرا ارور E07 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ زمانی که سنسوری که دمای گرمایش را تشخیص دهد، قطع و یا دچار مشکل شده باشد، این ارور نمایش داده می‌شود.

چرا ارور E11 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ این ارور را باید بسیار جدی بگیرید زیرا این ارور زمانی نشان داده می‌شود که برد دستگاه و یا شیر گاز مشکل پیدا کرده باشد. ممکن است شعله قبل از اینکه برد فرمانی صادر کند، به شیر گاز برگردد.

چرا دما و چشمک زن پکیج بوتان، روشن می‌شود؟ زمانی که ترموستات ایمنی دود پکیج قطع شده باشد و یا کابل متصل به آن دچار مشکل شده باشد، کلید فشار پکیج دیگر عمل نخواهد کرد و در نتیجه این ارور به صورت دما و چشمک زن، نمایش داده می‌شود.

ارورهای پکیج بوتان مدل کالداونیزیا و اپتیما

چرا چراغ سبز پکیج بوتان به صورت ثابت روشن است؟ زمانی که چراغ سبز پکیج بوتان به صورت ثابت روشن می‌شود، به احتمال زیاد مشعل دستگاه به صور دائم روشن است و خاموش نمی‌شود.

چرا چراغ سبز پکیج بوتان، روشن خاموش و روشن می‌شود؟ این ارور دلایل مختلفی می‌تواند داششته باشد که شایع ترین آن‌هلا مواردی مانند خرابی در مجموعه فن، نقص فنی در کلید فشار و مشکلی در پمپ سیرکولاتور است.

چرا چراغ سببز پکیج بوتان به مدت 1 الی 5 ثانیه روشن می‌شود؟ این حالت زمانی رخ می‌دهد که پکیج آماده به کار باشد ولی برد دستور گرمایش نمی‌دهد. بهتر است برای رفع این ارور از یک کارشناس کمک بگیرید.

چرا چراغ زرد پکیج بوتان به صورت ثابت روشن است؟ این ارور نیز نشان دهنده قطعی سنسور تشخیص دمای آب گرم مصرفی یا همان ان تی سی است.

چرا چراغ قرمز پکیج بوتان به صورت ثابت روشن است؟ این ارور نیز دلایلی مختلفی دارد و به یک دلیل ختم نمی‌شود که از شایع ترین این دلایل می‌توان به خرابی برد پکیج، خرابی ان تی سی، قطعی ترموستات دود دستگاه و بروز مشکل در کلید فشار اشاره نمود.

چرا چراغ قرمز پکیج بوتان، روشن خاموش و روشن می‌شود؟ زمانی که کلید حرارتی پکیج دچار نقض در عملکرد خود شده باشد، این ارور نمایش داده می‌شود.

چرا چراغ سبز پکیج بوتان، سریع روشن و خاموش می‌شود؟ این ارور زمانی رخ می‌دهد که گریپاژ پمپ مشکل داشته باشد و یا آب به اندازه کافی به پکیج نرسد البته دلایلی دیگری نیز مانند خرابی برد دستگاه و قطعی ان تی سی نیز می‌تواند باعث رخ دادن این ارور شود.

چرا چراغ زرد پکیج بوتان، چشمک می‌زند؟ زمانی که پکیج با حداکثر توان خود کار کند، این چراغ روشن می‌شود.

ارورهای پکیج بوتان مدل ورونا

چرا ارور E01 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ این ارور زمانی رخ می‌دهد که مشکلی در روشن شدن مشعل پس از جرقه زنی، به وجود آیاد به عبارت دیگر، شاهد عدم تشکیل شعله خواهیم بود.

چرا ارور E02 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ زمانی که کلید حرارتی پکیج به دلیل بالا رفتن دما آب بیش از حد ممکن در مدار گرمایش آب، عمل نمی‌کند و یا کابلی که به این سنسور متصل است، قطع شود این ارور رخ می‌دهد.

چرا ارور E03 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ این ارور زمانی روی دیسپلی پکیج شما نمایش داده می‌شود که کلید حرارتی کلاهک تبدیل عمل نکند.

چرا ارور E04 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ زمانی که فشار آب در مدار گرمایش آب پکیج کاهش می‌یابد، این ارور نمایش داده می‌شود. برای رفع ارور حتما فشار آب ساختمان را بررسی نمایید.

چرا ارور E06 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ زمانی که سنسور تشخیص دهنده دمای آب گرم بهداشتی یا ان تی سی دچار مشکل می‌شود، این ارور روی دستگاه شما پدیدار می‌شود.

چرا ارور E07 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ بروز خرابی یا قطعی در اتصالات ان تی سی آب گرم در مدار گرمایش، سبب به نمایش در آمدن این ارور می‌گردد.

چرا ارور E09 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ در صورت عدم گردش آب در مدار پکیج، این ارور نمایش داده می‌شود. برای بررسی و رفع این ارور باید قطعاتی مانند پمپ پکیج، برد پکیج و تاخیر در عملکرد برد را مورد بررسی قرار دهیم.

چرا ارور E11 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ در صورت وجود هرگونه تداخل امواج مغناطیسی در اطراف شعله یا اصطلاحا پارازیت شله، این ارور نمایش داده می‌شود.

چرا ارور E12 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ زمانی که سیم مدولاتور پکیج بوتان قطع شده باشد، این ارور نمایش داده می‌شود.

چرا ارور E28 در پکیج بوتان رخ می‌دهد؟ زمانی که یک ارور به صورت متوالی برای پنج دفعه تکرار شود، این ارور نمایش داده می‌شود.

چرا رادیاتورهای پکیج بوتان، سرد شده است و گرم نمی‌شود؟

اگر با سرد شدن رادیاتورهای پکیج مواجه شدید باید رادیاتور را بررسی کنید، زیرا ممکن است رادیاتور هوا گرفته باشد و این مشکل را به وجود آورده باشد. که برای رفع این مشکل باید رادیاتورهای خود را هوا گیری کنید. برای عیب‌یابی خرابی پکیج باید شیر ورودی گاز و بررسی کنید تا اندازه شیر با فشار گاز تناسب داشته باشد. البته خرابی در سنسورهای گرمایشی هم می‌تواند دلیل رخ‌داده این حادثه باشد. اگر سنسورهای گرمایشی نیاز به تعویض و تعمیر دارند در اسرع وقت این کار را انجام دهید.

اگر قطعه موردنظر را تعمیر کردید اما بازهم متوجه شدید عملکرد پمپ مشکل دارد، باید برد الکترونیک دستگاه را چک کنید تا اگر ایراد دربرد الکترونیک دستگاه باشد آن را تعویض یا تعمیر کنید. همچنین شما می‌توانید جهت درخواست کارشناس از قاصدک سنتر، درخواست خود را در سامانه آنلاین قاصدک به عنوان نمایندگی بوتان در شهرک نفت، ثبت فرمایید و یا با شماره تماس 09384977391 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را ثبت نمایید.

چگونه حالت زمستانه و تابستانه پکیج بوتان را فعال کنیم؟

برای تبدیل حالت تابستانی به زمستانی در پکیج بوتان مراحل زیر را انجام دهید:

  1. پکیج بوتان را خاموش کرده و پس از چند ثانیه مجدد راه اندازی کنید.
  2. سپس درجه فشار پکیج را کنترل و تنظیم کنید.
  3. از مسدود نبودن دودکش و باز بودن فلکه‌های زیر پکیج مطمئن شوید.
  4. سپس شیر ورودی و خروجی رادیاتورها را باز کنید.
  5. حالت زمستانه پکیج را فعال کرده و دمای پکیج را افزایش دهید.
  6. در این مرحله پکیج داغ شده و رادیاتورها گرم می‌شوند.
  7. در انتها از مناسب بودن فشار پکیج مطمئن شوید.
  8. پس از انجام مراحل فوق، بررسی کنید که رادیاتورها به طور کامل گرم شده باشند سپس پکیج را از نظر هرگونه نشتی چک کنید.

همچنین خوب است قبل از تغییر حالت پکیج از زمستانه به تابستانه و از تابستانه به زمستانه، برای سرویس دوره‌ای پکیج خود جهت افزایش طول عمر آن و نگه داشتن پکیج در بهترین حالت اقدام فرمایید. شما می‌توانید جهت درخواست کارشناس برای سرویس پکیج بوتان در شهرک نفت، درخواست خود را در سامانه آنلاین قاصدک به عنوان نمایندگی بوتان در شهرک نفت، ثبت فرمایید و یا با شماره تماس 09384977391 تماس حاصل فرمایید و درخواست خود را ثبت نمایید.

چگونه باید پکیج بوتان را هواگیری کنیم؟

ابتدا پکیج را خاموش کنید سپس از آچار یا پیچ گوشتی مناسبی جهت باز کردن شیر قسمت هواگیری پکیج رادیاتور استفاده کنید. مناسب‌تر است که این‌کار را از اولین رادیاتوری که لوله ورودی آب به آن وصل شده است شروع کنید و به ترتیب برای همه‌ی رادیاتورها تکرار کنید.

در مرحله بعد لازم است منتظر تخلیه شذن هوای گیر افتاده در رادیاتورها باشید. بعد از این‌کار، شما شاهد کاهش فشار پکیج به هنگام روشن کردن آن خواهید بود. برای بالا رفتن فشار آب پکیج، از شیر مشکی رنگ که برای هواگیری و تنظیم فشار پکیج در نظر گرفته شده است استفاده کنید.

بعد از باز کردن این شیر منتظر بمانید تا فشار آن به حد مناسب برسد (نباید از میزان 2 بار بیشتر گردد) سپس حتما شیر هواگیری را ببندید. کار هواگیری به اتمام رسید، حالا می‌توانید پکیج را روشن نمایید.

نکته: قبل از شروع فرایند هواگیری پکیج به این نکته توجه داشته باشید که یک ظرف زیر رادیاتور قرار بدهید، زیرا در حین انجام این‌کار مقداری آب از رادیاتور خارج می‌گردد. اگر هوای داخل رادیاتور زیاد باشد در اینصورت آب با فشار بیشتری خارج می‌گردد ولی اگر رادیاتور هوای زیادی نگرفته باشد خروج آب با فشار کمتری خواهد بود.

در صورتی که نمی‌توانید پکیج بوتان را هوا گیری کنید، می‌توانید برای هواگیری و سرویس پکیج بوتان در شهرک نفت، با شماره تماس 09384977391 تماس حاصل فرمایید و یا درخواست خود را در سامانه آنلاین قاصدک ثبت فرمایید.

چرا پکیج بوتان روشن نمی‌شود؟
چرا پکیج بوتان روشن نمی‌شود؟

اگر پکیج بوتان شما روشن نمی‌شود، دلایل مختلفی وجود دارد که می‌تواند باعث روشن نشدن پکیج شود. ابتدا حتما اتصالات برق را چک کنید همچنین مطمئن شوید سطح آب و گاز پکیج مناسب است. از دلایل دیگری که سبب روشن نشدن پکیج بوتان می‌شود می‌توان به مسدود شدن مسیر حرکت آب، مسدود شدن مسیر دود و خراب شدن شمعک و جرقه زن اشاره نمود. حتما مسیر دود کش پکیج را بررسی کنید و از مسدود نبودن آن اطمینان حاصل فرمایید.

در صورتی که پس از عیب یابی و تعمیر نتوانستید پکیج بوتان خود را روشن فرمایید، می‌توان جهت درخواست خود را جهت تعمیر پکیج بوتان در شهرک نفت را در سامانه آنلاین قاصدک ثبت فرمایید و یا درخواست اعزام کارشناس خود را با شماره تماس 09384977391 هماهنگ نمایید. قاصدک سنتر به عنوان نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در شهرک نفت، آماده خدمت رسانی به مشتریان حتی در ایام تعطیل می‌باشد.

چرا پکیج خود به خود خاموش می‌شود؟

خاموش شدن خود به خودی پکیج، یکی از مسائلی است که نباید از آن چشم پوشی نمود. این مشکل به دلایل مختلفی رخ می‌دهد که باید به ترتیب همه آن‌هارا بررسی نمایید تا بتوانید پکیج خود را عیب یابی نمایید. از مواردی که سبب خاموش و روشن شدن پکیج بوتان می‌شود می‌توان به قطعی یا کاهش سطح گاز و برق در پکیج اشاره نمود. دلایلی دیگر مانند کم بود سطح گاز و یا قطعی گاز به پکیج، عدم عملکرد صحیح برد پکیچ، هوا گرفتگی مدار گرمایش، خرابی پمپ دستگاه و خرابی فن پکیج نیز می‌تواند دخیل باشد.

قاصدک سنتر به عنوان نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در شهرک نفت و تعمیر پکیج در شهرک نفت، آمادگی خود را به صورت شبانه روزی حتی در ایام تعطیل، برای مشتریان اعلام می‌دارد. شما می‌تونید هرگونه درخواستی را مانند سرویس پکیج بوتان در شهرک نفت و تعمیر پکیج بوتان در شهرک نفت در سامانه نمایندگی تعمیر بوتان در شهرک نفت ثبت فرمایید.

چرا مشعل پکیج بوتان روشن نمی‌شود؟

روشن نشدن مشعل پکی بوتان، دلایل زیادی دارد که باید همه آنهارا جهت عیب یابی پکیج بوتان خود، مورد بررسی قرار دهید.خرابی قطعاتی مانند ان تی سی (سنسور تشخیص دهنده دما آب گرم مصرفی) پکیج بوتان، خرابی میله یون پکیج، بروز اشکالات در برد پکیج، مسدودیت در شیر کنترل گاز پکیج و عدم جریان برق در پکیج می‌تواند باعث روشن نشدن مشعل پکیج شود.

خوب است بدانید که پکیج‌ها، برخلاف خیلی از دستگاه‌های لوازم خانگی، یک دستگاه سه سیستم است یعنی هم با آب کار می‌کند، هم با برق و هم با گاز از این رو هرگونه اختلال در این سه سیستم می‌تواند سبب بروز ایراداتی مانند روشن نشدن مشعل پکیج بوتان گردد. شما می‌توانید جهت تعمیر پکیج بوتان در شهرک نفت و سرویس پکیج بوتان در شهرک نفت، درخواست خود را در سامانه قاصدک ثبت فرمایید.

نکاتی جهت افزایش طول عمر پکیج بوتان
  1. حتما حواستان باشد تا فشار بار پکیج بوتان نباید کمتر از 1 و بیشتر از 1.5 شود.
  2. حداکثر دمای پکیج دیواری را چه در حالت آب گرم و چه درحالت رادیاتور‌ها بالاتر از ۶۰ درجه نباشد.
  3. با شنیدن کوچکترین صدایی یا با ملاحظه چکه آب از پکیج ، حتما با تعمیر کار پکیج دیواری بوتان تماس حاصل فرمایید تا در صورت نیاز بازدید از پکیج را انجام دهد.
  4. مطمئن باشید این کار به نفع شما می‌باشد زیرا هزینه بازدید بسیار کم می‌باشد ولی هزینه تعمیر پکیج دیواری بوتان که به واسطه بی‌توجهی شما به آن وارد می‌شود بسیار بشتر و در حد چند صد هزار تومان نیز می‌تواند باش.
  5. فاصله پکیج تا کابین از هر طرف حداقل ۱۰ سانتی متر و از جلو ۴۵ سانتیمتر باید در نظر گرفته شود. تا امکان سرویس در زمان مورد نیاز به راحتی انجام بگیرد.
سوالات متداول

شما می‌توانید جهت ثبت درخواست تعمیر پکیج بوتان در شهرک نفت، سرویس پکیج بوتان در شهرک نفت، تعمیر آبگرمکن بوتان در شهرک نفت و سرویس آبگرمکن بوتان در شهرک نفت به سامانه آنلاین قاصدک مراجعه فرمایید و یا با شماره تماس 09384977391 تماس حاصل فرمایید. در هر دو صورت، کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت و زمان مراجعه را با شما هماهنگ خواهند کرد.

هزینه تعمیرات پکیج بوتان، مطابق با عرف منطقه و نرخ اتحادیه لوازم خانگی منطقه شهرک نفت از شما دریافت خواهد شد همچنین کارشناس قبل از مراجعه و پس از عیب یابی، هزینه هارا با شما هماهنگ می‌کنند و درصورت رضایت شما، کار انجام می‌گیرد به علاوه برخی از هزینه‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد برای مثال نوع خرابی دستگاه مذکور.

تمامی خدماتی که قاصدک سنتر به عنوان نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در شهرک نفت ارائه می‌دهد، همگی به صورت ارائه خدمات در منزل هستند و کارشناسان عملیات تعمیر را در منزل و مقابل شما، انجام می‌دهد. شما می‌توانید با خیال راحت درخواست خود را ثبت کنید.

کلمات کلیدی مرتبط

نمایندگی تعمیر بوتان در شهرک نفت، تعمیر پکیج بوتان در شهرک نفت، سرویس پکیج بوتان در شهرک نفت، تعمیر پکیج در شهرک نفت، نمایندگی تعمیرات پکیج بوتان در شهرک نفت، تعمیر آبگرمکن بوتان در شهرک نفت، سرویس آبگرمکن بوتان در شهرک نفت

09123585814

error: Content is protected !!
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟