4.9/5 - (12 امتیاز)

نمایندگی تعمیرات، خدمات پس از فروش و فروش لوازم یدکی لوازم ریز بوش در ایران

نمایندگی بوش

لوازم ریز بوش یا CP، شامل محصولاتی از شرکت بوش مانند مخلوط کن، آبمیوه گیر، قهوه ساز، اتو، توستر و… میشود که در این مقاله ما با آشنایی درمورد این محصولات میپردازیم.

برای دستیابی به اطلاعات بیشتر درمورد نحوه تعمیر، ایرادات رایج، خرید قطعات یدکی و… بر روی دکمه کنار هر تصویر کلیک نمایید تا اطلاعات بیشتری بدست آورید.

نمایندگی بوش سرویس، آمادگی خود را جهت فروش لوازم یدکی بوش و تعمیرات محصولات خرده ریز بوش اعلام شما مشتریان گرامی میکند پس درصورت نیاز به لوازم یدکی بوش و محصولات خرده ریز بوش با بوش سرویس تماس بگیرید.

مخلوط کن بوش یا بلندر بوش

بلندر بوش که با نام های مخلوط کن بوش و اسموتی ساز بوش نیز شناخته شده است، از تکنولوژی پیشرفته‌ای برای تهیه اسموتی، شیک و سوپ استفاده میکند تا در عرض چند ثانیه، نوشیدنی دلخواه شمارا تولید کند. شش تیغه فولادی ضد زنگ و یک موتور قدرتمند میوه و سبزیجات را کوتاه می کند و به شما زمان بیشتری برای خلاقیت در آشپزخانه می دهد و شما قادر خواهید بود تا در کمترین زمان، بهترین کیفیت را به خانوائه خود ارائه نمایید.

غذا ساز بوش

با غذاسازهای بوش شما میتوانید طیف گسترده ای از مواد غذایی را به لطف وجود تیغه های دو لبه به خوبی خرد، مخلوط و پوره کنید و غذای زیادی را برای افراد زیادی در مدت زمان کوتاهی تولید کنید.

غذا ساز های بوش، دارای نکات خاصی میباشد که شما میتوانید با کلیک کردن روی دکمه زیر، اطلاعات کافی در رابطه با غذا ساز بوش خود بدست آورید.

گوش کوب برقی

گوشت کوب های برقی آشپزخانه بوش با فشار دادن یک دکمه، ترکیب عملی و قدرتمندی را ارائه می دهند. فن آوری نوآورانه و طیف وسیعی از لوازم جانبی می تواند مخلوط کن بوش شما را به یک ابزار آشپزخانه همه کاره و رشک برانگیز برای مخلوط کردن، خرد کردن، هم زدن و زدن تبدیل کند.

برای دریافت اطلاعات از نحوه نگهداری چرخ گوشت بوش تا تعمیرات ایرادات رایج آن، روی دکمه زیر کلیک فرمایید.

چای ساز

چای ساز بوش یکی از پرطرفدارترین محصولات بوش میباشد که در این متن ما به بررسی اطلاعات درمورد این دستگاه میپردازیم و نکات مهمی را در رابطه با این دستگاه شگفت انگیز یاد خواهیم گرفت. چای ساز بوش به دلیل عملکرد سریع در تهیه ی چای، زیاد مورد استفاده قرار می گیرد و ایرادات رایج زیادی وجود دارد که برای این دستگاه ممکن است رخ دهد.

قبل از درخواست اعزام تکنسین از بوش سرویس، مقاله قاصدک سنتر برای این دستگاه را مطالعه کنید.

توستر

توستر بوش یکی از بهترین برندهای توستر در سراسر جهان میباشد که معمولا به دلیل مرغوبیت جنس، نیازمند تعمیر نمیشوند ولی این بدین معنا نیست که هرگز خراب نمیشوند.

توسترهای بوش عموما نان را در عرض سه دقیقه گرم میکند و دیزان شیک آن، طرفدار زیادی را به خود جذب کرده است.

درصورت داشتن علاقه به توستر بوش خود، روی دکمه زیر کلیک کنید.

کتری

کتری برقی بوش به سیستم‌های ایمنی خاصی مجهز شده است. سیستم این کتری‌ها طوری طراحی شده‌اند که حتی در شرایطی که آبی درون ظرف وجود ندارد و دستگاه بیش از حد داغ شده، به صورت خودکار از دستگاه محافظت کنند. ضمن این که هنگامی که آب کتری به جوش می‌آید، کتری به صورت خودکار خاموش می‌شود.

همزن

همزن برقی بوش به شما این امکان را میدهد تا ترکیب های موردنظر خود را با کیفیت بالا و در سریع ترین زمان ممکن بسازید و ازش لذت ببرید. همزن های برقی از قطعات ظریفی تشکیل شده است و سیم کشی آن هم نیز ظریف بوده پس قبل از تعمیر کردن آن در خانه، با ما تماس بگیرید تا از بیشتر کردن مشکل خود جلوگیری کنید.

قهوه ساز

قهوه ساز و اسپرسو ساز های بوش، یکی از پرخریدار ترین برند قهوه ساز در طی چند دهه‌ی اخیر در سطح جهانی به دلیل کیفیت بسیار بالای محصول بوده است.

در ادامه‌ی این مقاله به چندین سوال و پاسخ آن‌ها در رابطه با اطلاعات بیشتر و نحوه‌ی تعمیر قوه‌ساز بوش، می‌پردازیم.

قهوه سازهای بوش تنوع های مختلغی دارد که از متنوع ترین آنها میتوان به قهوه ساز توکار بوش و قهوه ساز رو میزی بوش، اشاره کرد.

اگر قهوه سازتان دچار مشکلی شده است، روی دکمه زیر کلیک کنید تا بتوانید مشکلات رایج آن را حل کنید. در صورت نیاز با ما تماس بگیرید.

آبمیوه گیر

آبمیوه‌گیری بوش از محصولات پرفروش و پرطرفدار این شرکت است که در کنار طراحی زیبا، کیفیت ساخت بالایی هم دارد.

در مقاله ی آبمیوه گیر بوش ما به بررسی مشکلات رایج و نحوه تعمیر این دستگاه میپردازیم.

لازم به ذکر است که تیغه اصلی این آبمیوه گیری از جنس استیل ضد زنگ بوده و دهانه آن هم از قطر مناسب برخوردار است. علاوه‌ بر فیلتر دستگاه که به‌ راحتی قابل شست‌ و شو است، می‌توان لوازم جانبی آن را هم در ماشین ظرفشویی قرار داد. برای این دستگاه اقلام همراهی نظیر مخزن پلاستیکی آبمیوه که شفاف و دارای درجه بندی است.

خرد کن و آسیاب برقی

آسیاب کردن برخی از مواد غذایی مانند دانه‌های فلفل، قهوه و ادویه‌ها تنها با استفاده از آسیاب‌های برقی یا خردکن برقی ممکن است. با استفاده از خردکن برقی می‌توان پیاز، سیر، مغز گردو و دیگر دانه‌های روغنی را نیز آسیاب و خرد کرد.

فقط توجه داشته باشید قبل از آسیاب کردن، مواد سفت را نمدار کنید (خیس نکنید) تا از هرگونه آسیب احتمالی ای جلوگیری کنید ولی در صورت برو هرگونه مشکلی یا نیاز به راهنمایی، روی دکمه زیر کلیک کنید یا با نمایندگی بوش سرویس در ارتباط باشید.

اتو

اتوهای بوش یکی از مرغوب ترین و پرطرفدارترین اتوها در بین تمامی برندها میباشد. اتو بوش نیز مانند دیگر محصولات بوش، در انواع مختلفی خدمت مشتریان ارائه گردیده است و از پرطرفدار ترین آنها میتوان به اتو پرسی و اتو دستی اشاره کرد.

برای دریافت اطلاعاتی همچون نحوه تعمیر، نگهداری و… روی متن زیر کلیک کنید و درصورت رفع نشدن مشکل، درخواست اعزام تکنسین نمایید.

چرخ گوشت

با چرخ گوشت بوش، تنها با فشار دادن یک دکمه در کمترین زمان، از بهترین کیفیت بهره ببرید و در وقت خود صرفه جویی کنید.

چرخ گوشت های بوش، علاوه بر با کیفیت بودن در ساختار، چند کاره نیز محسوب مبشوند و علاوه بر چرخ کردن گوشت، میتوانید موادی مانند هویچ و… را رنده کند.

برای دریافت اطلاعات، نحوه تعمیر، نکاتت نگهاری از چزخ گوشت بوش و…. روی کلید زیر، کلیک کنید. در صورت رفع نشدن مشکلتان، با بوش سرویس تماس بگیرید.

نمایندگی بوش سرویس در ایران – قاصدک سنتر، برای تعمیرات انواع دستگاه های بوش شما، با کادری مجرب، اعلام آمادگی میکند پس درصورت داشتن هرگونه مسئله ای در زمینه بوش، با بوش سرویس در ارتباط باشید.

قاصدک سنتر به عنوان نمایندگی بوش سرویس در تمامی مناطق ایران، ارائه خدماتی همچون تعمیرات، فروش لوازم یدکی بوش و خدمات پس از فروش بوش را انجام مهیدهد.

تمامی لوازم یدکی بوش از کوچکترین قطعات تا بزرگترین آنها مانند پارچ آبمیوه گیر، پایه فلاپ فریزر، شیشه یخچال، مواد شوینده ظرفشویی، درب جا پودری لباسشویی و … در قاصدک سنتر – نمایندگی بوش سرویس به فروش میرسد. در نظر داشته باشید تمامی اجناس از فروشگاه رسمی بوش تهیه میشوند وسپس به دست شما، میرسد پس مطمئن باشید که تمامی اجناس، فابریک بوده است.

09123585814

error: Content is protected !!
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟