5/5 - (1 امتیاز)
خدمات مشتریان 09123585814
خدمات مشتریان 09123585814
خدمات مشتریان 09123585814
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

نمایندگی بوش سرویس در شهرک غزالی

ارائه خدمات تعمیرات، فروش لوازم جانبی و خدمات پس از فروش بوش

نمایندگی بوش سرویس در سعادت آباد

بهترین نمایندگی تعمیرات، ارائه خدمات پس از فروش و لوازم یدکی بوش در شهرک غزالی

نمایندگی بوش سرویس – قاصدک سنتر اعلام آمادگی برای ارائه خدماتی مانند تعمیرات لوازم خانگی بوش، فروش لوازم یدکی بوش و خدمات پس از فروش بوش در شهرک غزالی اعلام آمادگی میکند.

در صورت داشتن هرگونه محصولی از بوش در شهرک غزالی که نیاز به تعمیر دارد، با ما به عنوان بهترین نمایندگی بوش در ایران، تماس حاصل فرمایید.

نمایندگی بوش سرویس در فردوس شرق

چرا نمایندگی بوش در شهرک غزالی قاصدک سنتر؟

 

تیمی حرفه ای و مجرب.

نمایندگی بوش سرویس – قاصدک سنتر، متشکل از مهندسان و کارشناسانی با سواد، تائید شده و آموزش دیده میباشد که قادر به تعمیرات تمامی محصولات بوش شما از یخچال و لباسشویی گرفته تا چرخ گوشت و چای ساز است.

انجام انواع تعمیرات.

همچنین نمایندگی بوش سرویس – قاصدک تعمیر، ارائه تعمیرات تمامی محصولات بوش اعم از محصولات بزرگ مانند انواع یخچال ها و ساید بای ساید ها و محصولات کوچک مانند گوشت کوب برقی و.. را انجام میدهد پس درصورت نیاز به یک تکنسین متخصص در زمینه تعمیرات بوش، با ما تماس بگیرید.

هزینه کم و کارشناسی رایگان.

در ابتدا به یاد داشته باشید که هزینه کارشناسی و بازدید نمایندگی بوش سرویس – قاصدک سنتر به صورت رایگان بوده است و هیچ هزینه ای بابت آن دریافت نمیشود پس اگر دچار تردید درمورد سلامت دستگاه خود از یخچال گرفته تا خرد کن و آسیاب برقی شدید، ما را مطلع کنید.

گارانتی پس از تعمیر.

به علاوه باید بدانید که خدمات ارائه شده قاصدک سنتر به عنوان نمایندگی بوش سرویس برای قطعات تعمیر یا تعویض شده 6 ماه گارانتی دارند و در صورت خرابی مجدد همان قطعه، بصورت رایگان مجددا تعمیر می گردد.

فروش قطعات اصل.

نمایندگی بوش سرویس – قاصدک سنتر یکی از بهنترین انتخاب های شماس زیرا که شرکت ما با ضمانت، قطعات دستگاه شمارا با قطعات فابریک خریداری شده از شرکت رسمی بوش تعویض خواهند کرد.

سرعت عمل بالا در انجام تعمیرات.

همچنین درصورت درخواست تکنسین، قاصدک سنتر، در کمتر از 24 ساعت برای شما اعزام تکنسین میکند و دستگاه شما در سریعترین زمان ممکن نسبت به باقی مکان ها تعمیر خواهد شد.

پشتیبانی 24 ساعته.

از آنجایی که دستگاه های بوش از قطعات مرغوبی تشکیل شده است، پس احتمال بروز خرابی سنگین در این محصولات کم است و میتوانید این مشکلات را خودتان در خانه، حل کنید. میتوانید با کمک از اطلاعات پشتیبانی بیست و چهار ساعته ما، این مشکلات را خودتان در خانه، برطرف کنید.

انجام عملیات تعمیر در خانه.

در نظر داشته باشید که قاصدک سنتر، دستگاه شمارا در محل و بدون ارسال دستگاه به تعمیرگاه، تعمیر میکند و درصورت جدی بودن خرابی، فقط قطعه مورد نیاز به تعمیرگاه ارسال میگردد پس از بابت تعمیرات دستگاه خود، نگران نباشید چرا که دستگاهتان، در مقابل چشم های خودتان، تعمیر میگردد.

09123585814

 
به طور کلی نمایندگی رسمی بوش در ایران – قاصدک سنتر با ارئه خدماتی عالی، فروش قطعات و لوازم یدکی فابریک، داشتن کارشناسان با تجربه و متخصص در تعمیرات بوش، داشتن شعبه های مخلف و متعدد کل کشور و تمامی مناطق تهران مانند نمایندگی بوش سرویس در تهران، نمایندگی بوش سرویس در یزد، نمایندگی بوش سرویس در اصفهان، نمایندگی بوش سرویس در مشهد و….، 24 ساعته بودن و ارائه خدمات حتی در ایام تعطیل امن ترین دستان برای شماست تا دستگاه بوش خود را به آن بسپارید.

از آنجاییکه جهت تعمیر دستگاه هیچ لزومی به حمل دستگاه و خارج شدن آن از منزل مشتری نیست و از طرفی متاسفانه برخی از تکنسین های سود جو از این موضوع سو استفاده خواهند کرد و هزینه های گزافی از مشتری دریافت خواهند کرد لذا مجموعه قاصدک سنتر این تعهد را به مشتریان گرامی میدهد که کلیه فرایندهای تعمیر در حضور ایشان و در منزل انجام گردد.

نمایندگی بوش سرویس در پیامبر

شرکت بوش، یکی از شرکت های معدود تهیه لوازم خانگی است که یخچال های آن، دارای تنوع زیادی است مانند یخچال های ساید بای ساید، یخچال های دو درب، یخچال های بالایی و یخچال های زیر کانتری.

این یخچال ها به دلیل دیزاین شیک و مرغوبیت فراوان، دارای طرفداران زیادی است. این یخچال ها به دلیل کیفیت بالا در ساخت، عموما سال های زیادی برای شما عمر میکند و عموم مشکلات انها را میتوان در خانه و بدون نیاز به تکنسین برطرف کرد.

روی دکمه زیر کلیک کنید تا با نحوه تعمیرات، ایرادات رایج، هزینه تعمیر و… آشنا شوید. ابتدا آن را بخوانید و در صورت برطرف نشدن مشکلاتان با ما برای رزرو تکنسین تماس بگیرید.

نمایندگی بوش سرویس در مرزداران

لباسشویی های بوش با سیم کشی ظریف و طراحی های منحصر به فرد که تعمیرات انها کار هر تکنسینی نیست، در مدل های متنوعی مانند مانند لباسشویی باریک، لباسشویی جلوبار، لباسشویی بالابر و لباسشویی خشک کن ارائه شده است.

لباسشویی های بوش به دلیل داشتن کیفیت بالا در ساخت، انتخاب پرطرفداری برای استفاده طولانی مدت است که هر شخص با سلیقه ای که دنبال کیفیت خوب است، میتواند آن را انتخاب کند، است.

روی دکمه کلیک کنید و به مقاله ما در رابطه با لباسشویی های بوش، نحوه رفع ایرادات رایج، دفترچه راهنمای فارسی و… که برای شما عزیزان جمع آوری شده، دسترسی پیدا کنید.
اگر نحوه رفع ایرادات رایج لباسشویی بوش، برایتان کارامد نبود، با ما جهت تعمیرات لباسشویی خود، در ارتباط باشید.
نمایندگی بوش سرویس در افسریه

شرکت لوازم خانگی بوش، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان ماشین های ظرفشویی در سطح جهانی است و محصولات متنوعی از جمله ماشین‌های ظرفشویی با انواع ظرفیت‌ها، قابلیت‌ها و قیمت‌ها را به شما مشتریان، ارائه میکند.

این محصولات در انواع مخلفی به مشتریان ارائه میگردد مانند ماشین ظرفشویی مبله که برای حجم زیادی از ظرف ها کاربرد دارد، ماشین ظرفشویی رومیزی که برای خانواده های کوچک بسیار پرکاربرد و شیک است و ماشین ظرفشویی توکار که فاقد هرگونه بدنه است و قابلیت جابجایی ندارد زیرا که درون کابینت آشپزخانه، فیکس میشود.

روی دکمه روبرو کلیک کنید تا مقاله ما درخصوص ماشین ظرفشویی، را ببینید و نحوه رفع ایرادات را بیاموزید. همچنین میتوانید دفترچه راهنمای فارسی ظرفشویی بوش را دانلود کنید در صورت خواندن مقاله ما و رفع نشدن مشکلتان، با قاصدک سنتر در ارتباط باشید تا ما در اسرع وقت برای تعمیراتتان قادام کنیم.

جاروبرقی بوش یکی از محصولات پر فروش و همچنین پر خرید در میان تمامی جاروبرقی هاست. جاروبرقی های بوش در انواع متنوعی ارائه میشوند و به دلیل کیفیت بالا در ساخت، عمر طولانی نیز دارند و در زیمنه های مختفی نیز کاربرد دارند.

از متنوع ترین مدل ها میتوان به جارو برقی های قابل حمل، جارو برقی های رباتیک و جارو برقی های صنعتی اشاره کرد.

برای رفع ابهام، نحوه نگهداری، رفع ارادات رایج و… روی دکمه کلیک کنید تا به صفحه رسمی جارو برقی بوش – قاصدک سنتر، متصل شوید در صورت نیاز به تکنسین، با ما در ارتباط باشید.

جارو شارژی بوش، جاروهایی هستند که بدون نیاز به اتصال برق، کار میکنند و هیچ سیمی ندارند. این جاروها مانند گوشی باید شارژ شود و سپس از آن استفاده شود جارو شارژی های بوش، به دلیل کم صدا بودن، مقرون به صرفه بودن و راحتی بیشتری نسبت به جاروهای برقی، طرفدارهای زیادی کسب کرده است.

جارو شارژی های بوش در انواع مختلفی به مشتریان ارائه گردیده است مانند جارو شارژی دستی و…

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه خود، روی دکمه مربوطه کلیک نمایید و درصورت رفع نشدن مشکلتان، با ما تماس بگیرید.

نمایندگی بوش سرویس در ستارخان

لوازم ریز بوش یا CP های بوش، عده ای از محصولات بوش هستند که به بزرگی محصولاتی مانند یخچال و… میباشد. این محصولات، شامل محصولاتی مانند همزن، مخلوط کن، اتو، چرخ گوشت، خرد کن و آسیاب برقی، آبمیوه گیر، قهوه ساز، چای ساز، توستر، غذا ساز، کتری، غذا ساز و گوشت کوب برقی میباشند.

با کلیک روی دکمه مربوطه، شما به صفحه اصلی پی-سی های بوش لینک میشوید که در آنجا با کلیک روی محصول موردنظر خود، میتوانید با ایرادات رایج و آن، روبرو شوید در صورتی که مقاله برایتان کارامد نبود، با ما تماس بگیرید که برای تعمیرات شما اقدام کنیم.

نمایندگی بوش در شهرک غزالی، نمایندگی رسمی بوش در ایران – قاصدک سنتر، برای تعمیرات انواع دستگاه های بوش شما، با کادری مجرب، اعلام آمادگی میکند پس درصورت داشتن هرگونه مسئله ای در زمینه بوش، با ما در ارتباط باشید.

قاصدک سنتر به عنوان نمایندگی بوش سرویس در شهرک غزالی، ارائه خدماتی همچون تعمیرات، فروش لوازم یدکی بوش و خدمات پس از فروش بوش را انجام مهیدهد.

تمامی لوازم یدکی بوش از کوچکترین قطعات تا بزرگترین آنها مانند پارچ آبمیوه گیر، پایه فلاپ فریزر، شیشه یخچال، مواد شوینده ظرفشویی، درب جا پودری لباسشویی و … در قاصدک سنتر به فروش میرسد. در نظر داشته باشید تمامی اجناس از فروشگاه رسمی بوش تهیه میشوند و سپس به دست شما، میرسد پس مطمئن باشید که تمامی اجناس، فابریک بوده است.

برای تماس گرفتن با قاصدک سنتر، جهت رزرو تکنسین یا کارشناسی و با شماره تلفن 09123585814 تماس بگیرید.

قاصدک سنتر متشکل از تیمی مجرب است که قطعاتی که به شما میفروشد، فابریک بوده.

همچنین قاصدک سنتر دارای پشتیبانی 24 ساعته میباشد.

تکنسین های قاصدک سنتر نیز میتوانند از پس تعمیرات تمامی محصولات بوش نیز برآید و همچنین قاصدک سنتر، سریع ترین سرعت عمل در اعزام تکنسین و انجام تعمیرات را دارد.

در نظر داشته باشید که بازدید و کارشناسی ما نیز رایگان بوده است.

دستگاه بوش شما، تا حد امکان در خانه تعمیر میشود و درصورت نیاز، فقط قطعه معیوب به تعمیرگاه مرکزی فرستاده میشود.

هزینه تعمیرات به عواملی مانند قطعه معیوب، هزینه تکنسین، هزینه اتحادیه و… بستگی دارد.

ولی بازدید و کارشناسی قاصدک تعمیر، رایگان است.

09123585814

error: Content is protected !!
باز کردن چت
1
سلام چطور می تونم کمکتون کنم؟